Pakko myöntää, on toi Jare "Cheek" Tiihonen kuuma!
Pakko myöntää.
Ei voi mitään, vaikka yrittää itselleen uskotella itselleen, että se on materialistinen, egoistinen räppäri... :)
Kommentit (90)
Ei ole kauaa, kun haastattelussa Jare sanoi, että tykkää eloveena tyyppisistä. Taitaa puhua mitä sattuu.
se on oikeesti tosi huomaavainen, kaikille mukava ja tosi kohtelias. Kuuntelevainen mies. Eikä mun mielestä ole kyllä lyhyt koska korkkareilla oon ollut ja on se ainakin mun mittainen (168+8cm) :D
ahh, pian on taas kaverini synttärit ja hän on siellä taasen toivon mukaan samoissa kotibileissä. Aivan ihana! Eikä ole baareissa pokailemassa koskaan ketään vaan aina kun oon nähnyt niin juttelee vaan porukoissa kavereineen.
siis oisin antanu mitä vaa et oisin saanu olla sä :p
enemmä hänestäki tuli selville vain elämää ohjelman kautta. oon aina luullu et se on semmone vähä leuhka/leija ja tällee.. fani oon ollu vuodesta 2008 ja stalkkaillu :D ja jossai vaihees löysin luulatavsti Jare OIKEEN facen, ja siellä luki et se on parisuhteessa jonku oisko ollu Karoliinan kanssa, mutta en varmaks mee sanoo :)
170 cm on täysi kääpiö. Pitää olla vähintään 190 cm että voi sanoa mieheksi.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2012 klo 20:11"]
siis oisin antanu mitä vaa et oisin saanu olla sä :p
enemmä hänestäki tuli selville vain elämää ohjelman kautta. oon aina luullu et se on semmone vähä leuhka/leija ja tällee.. fani oon ollu vuodesta 2008 ja stalkkaillu :D ja jossai vaihees löysin luulatavsti Jare OIKEEN facen, ja siellä luki et se on parisuhteessa jonku oisko ollu Karoliinan kanssa, mutta en varmaks mee sanoo :)
[/quote]
Epäilen, ettei Jare julkisesti kertoisi, kenen kanssa seurustelee. Vai oletko hänen FB-kaveri?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2012 klo 19:46"]
Ei se nyt alle 170cm ole, mutta about 173cm.
[/quote]
se on 175, mut se ite veikkaa et "on poika varpailaan seissy siin" niiku yhes biisissää rappaa.
terv.Tietoviisasmimmi
[quote author="Vierailija" time="19.04.2012 klo 00:48"]
Kiva, että on muitakin "aikuisia" hengenheimolaisia. :D
Onkohan Jare vapaa? Ja jos on, niin minkäköhänlainen on tyyppi, joka häneen kolahtaa? :)
T.ap
[/quote]
Jare on vapaa mut se si haluu naista tietääkseni
terv. Tietoviisasmimmi
se sen pieni ylimielisyys on vaan seksikästä ;)
Se ylimielisyys taitaa vain kuulua tuohon "Cheek-imagoon".
Kiva, että on muitakin "aikuisia" hengenheimolaisia. :D
Onkohan Jare vapaa? Ja jos on, niin minkäköhänlainen on tyyppi, joka häneen kolahtaa? :)
T.ap
Anteeksi etten muista yksityiskohtia paremmin! :D Tämän hetkisestä tilanteesta en tiedä, en googlettamallakaan löytänyt tietoa.
Kauankin sitten?
Se tyttö oli muistaakseni jollakin rapmusiikkivideollakin, tosin ei Cheekin. Muistan vain kun heidän seurustelustaan oli lehdessä juttua ja ajattelin miten noin nuori kuin Cheek seurustelee.. (on vanhempi kuin minä, ja itse olin jo tuossa vaiheessa naimisissa joten ajattelu oli koomista :D)
oli seiskassa tms. juttua että Cheekillä ja siellä miss suomella, joka luopui kruunustaan olisi jotain sutinaa.
heti sallaisen häntäheikin oloinen/näköinen.
Onkohan se oikeasti pelimiehenmaineessa vai miten? Vaikka ei kait silä väliä, olin vain utelias.
Se ylimielisyys taitaa vain kuulua tuohon "Cheek-imagoon".
olen yli kolmekymppinen
Jare ja Jasmin seurustelee. Näköjään sittenkin tykkää bimboista. Meni maku!