G: Haluaisitko olla Jenni Haukion paikalla?
Suoraan sanottuna, mua kyllä vähän kiehtoisi ajaa hevosrattaissa Silvian kanssa ja lennellä saattueessa.
Olis pitänyt edes yrittää iskeä Sauli kun siihen oli pienen pienet mahikset :D
Kommentit (12)
Ois aika makeeta olla Suomen presidentti. Tosin mun puoliso olisikin sitten paljon räväkämpää laatua.
Ärsyttäisi se jatkuva arvostelu ja seuraaminen, että mitä on päällä ja miltä näyttää milloinkin.
Noin iso ikäero parisuhteessa ei oikeasti ole hyvä asia, vaikka asiaa kokemattomat mitään väittäisivät tai asian kokeneet sitä parhainpäin selittelisivät.
Edustuspönötyksiä tekohymy kasvoilla ja esiintymistä ikälopun vanhuksen vaimona! En kadehdi Jenniltä mitään, teen itse samalla koulutuksella paljon monipuolisempaa ja mukavampaa työtä ja miehenikin on omanikäiseni.
En haluaisi julkista elämää, saati katsoa vanhaa ryppyistä selkää ja roikkuvaa takapuolen ihoa nukkumaan mennessäni. Hyi!
Edustuspönötyksiä tekohymy kasvoilla ja esiintymistä ikälopun vanhuksen vaimona! En kadehdi Jenniltä mitään, teen itse samalla koulutuksella paljon monipuolisempaa ja mukavampaa työtä ja miehenikin on omanikäiseni.
ihan kuten Pentti Arajärvellä oli omansa.¨
Voisin haluta Jennin paikalle, siis Saulin vaimoksi, mutta en presidentin vaimoksi.
ihan kuten Pentti Arajärvellä oli omansa.¨
Voisin haluta Jennin paikalle, siis Saulin vaimoksi, mutta en presidentin vaimoksi.
jos paketissa ei tulis mukana Salea ;) Musta siinä ei ole mitään charmanttia... iällä ei niin väliä.
Sitä paitsi, Niinistö on 177 cm pitkä, kuten vaalikampanjan aikana ilmoitti, Haavisto on 180 cm pitkä. Kaarle Kustaa on 179 cm pitkä ja prinssi Daniel 180 cm. Vierailun ryhmäkuvista voi tarkistaa...
Niinistö on älykäs, hänellä on loistavaa, kuivaa huumoria, tykkää lukea paljon, sivistynyt, miehessä ei siis ole mitään vikaa.
Mutta uskon, että Jenni on kuin luotu tehtäväänsä.