Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas tilanne tuttavan kanssa

Vierailija
18.04.2012 |

Olen aika uupunut yhteen tilanteeseen. Toimin mielestäni siinä täysin oikein ja omantuntoni mukaan, ja joudun asettumaan vastakkain erään tutun ihmisen kanssa, jolla on hyvin vahvoja mielipiteitä asioista. Minusta tämän ihmisen mielipiteiden taustalla on kateus ja katkeruus, ja omat henkiset ongelmansa, joiden takia hän pyrkii vastustamaan eräässä yhteydessä yhtä kolmatta ihmistä. Mutta minun on pakko toimia niinkuin näen oikeaksi, vaikka hän toivookin minulta muuta.

Ahdistaa, kun olisi kiva olla kaikille kiva, mutta aina ei voi olla. Ja sitten on toimittava niinkuin on oikein. Tämä ihminen on vain aika kova manipuloimaan ja juoruamaan, joten pelkään, että hän myös saa yhteiset tuttumme myös minua vastaan, kun en toimi kuten hän haluaa. Eihän sille mitään mahda, näkeepähän sitten miten muut juoruihin suhtautuvat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannattaisko puhua tälle "tuttavalle"?

Vierailija
2/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku ei nae sille et voi mitaan.. tsemppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oman näkökulmani selittänyt huolella ja ajan kanssa tälle ihmiselle, mutta hän ei asiaa näe samalla tavalla kuin minä.

On muitakin ihmisiä, joiden mielestä minä toimin oikein, mikä helpottaa, niin ei ihan epäile omaa päätään, mutta ikävää tämä silti on.

Vierailija
4/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yleensähän sitä aina on itse oikeassa oli miten oli.

Vierailija
5/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yleensähän sitä aina on itse oikeassa oli miten oli.

väärin. Sen takia tietysti tämä tuttukin toimii kuten toimii, koska uskoo olevansa oikeassa. Ja niin uskon minäkin. Siis olevani itse oikeassa. Ja mielestäni minulla on tässä asiassa faktat ja enemmän itse asian asiantuntemusta takana.

Ja lisäksi, tämä sama ihminen on hyökännyt aikaisemminkin samantyyppisissä tilanteissa ihmisiä vastaan, joten hänen toiminnassaan alkaa näkyä jo tiettyä kaavaa. Minun mielestäni.

Mutta sellaista. Ärsyttää ja ahdistaa vaan niin hirveästi, että piti vähän purkaa. En tietenkään oleta, että teidän pitäisi tuntematonta ihmistä jonkun sekavan nettisepustuksen perusteella tuomita.

Vierailija
6/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jo SUORAAN kyseisen ihmisen kanssa keskustellut asiasta ja vieläkään ei yhteisymmärrystä synny niin eri teille sitten vaan.

Vierailija
7/7 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pystyä olemaan erinäisistä syistä tekemisissä vielä vuosia. Mutta onneksi ei usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme