Lapsi löi olan takaa koiraa sählymailalla selkään
minkälainen rangaistus? Lapsi 3-v ja tämä toistuu pari kolme kertaa viikossa
Kommentit (31)
Ei tuollaista saa päästä tapahtumaan!
ei todellakaan kyse mistään psykopaatin alusta....jos ap olisi kertonut että lapsi lyö siskoaan niin olisiko rekatio ollut tällainen? EI OLISI....nyt ap rangaistukseksi vain vihainen puhuttelu ja kentis aresti.
eikä ole tullut mieleenkään että olisi psykopaatti kasvamassa. Hän vaan ei tajua tekojaan vielä riittävästi.
kun lapsi vain kävelee koiran ohi ja yhtäkkiä pamauttaa. Ei auta vaikka olisi itse vieressä. asiasta jutellaan aina lapsen kanssa, koiralta pyydetään anteeksi ja maila pysyy piilossa.
ap
Mun 3v kun on lyönyt sählymailalla veljeään niin ei ole sen koommin saanut mailaan koskea...
lyömään toisenkin kerran:-O
kun lapsi vain kävelee koiran ohi ja yhtäkkiä pamauttaa. Ei auta vaikka olisi itse vieressä. asiasta jutellaan aina lapsen kanssa, koiralta pyydetään anteeksi ja maila pysyy piilossa.
ap
ostaa nopeampi refleksisempi koira.
kun lapsi vain kävelee koiran ohi ja yhtäkkiä pamauttaa. Ei auta vaikka olisi itse vieressä. asiasta jutellaan aina lapsen kanssa, koiralta pyydetään anteeksi ja maila pysyy piilossa. ap
Niin ja sitten kun kakara on unohtanut että toruttiin niin annat mailan takaisin? Ja mitäs teet sitten jos koira pureekin kakaraa?
Joka tapauksessa 3v ei vielä tajua että se lyöminen sattuu koiraan mutta sinä vanhempana olet vastuussa!
ja kerro ystävällisellä äänensävyllä, että niin ei saa tehdä. Kyllä lapsi sen joskus oppii. Toivotaan vaan, ettei koira menetä hermojaan ennen sitä. Pahoinpidelty ja rääkätty(hakattu) koira on aina arvaamaton ja vaarallinen.
Eläinsuojeluilmoitukselle olisi aihetta. Lapsella jotain vikaa empatia kyvyssä. Parempi kuiteskin että hakkaa koiran sekopääksi kuin sisaruksensa. Koiran voi aina tappaa, mutta sisarusta harvemmin, ainakaan ilman rangaistusta.
LUOPUKAA KOIRASTA JA ÄLKÄÄ OTTAKO MITÄÄN ELÄINTÄ KIUSATTAVAKSI
kun koira puri lasta naamaan ja ihmetellään "ei olisi ikinä siitä koirasta uskonut.. Ihan yllättäen tälläiseksi muuttui.."
IP:stä saadaan selville, kuka syyllistyy rikokseen altistamalla koiransa tuollaiselle.
Jos se koira puree, niin se joutuu sitten valitettavasti piikille.
Ja jos puree mammaa, niin ehkäpä jää mammallekin muistiin mikä meni vikaan.
miksi ihmeessä lapsi saa mailan aina takaisin vaikka toistuvasti lyö sillä koiraa?
Eli maila kokonaan pois ja jokaisesta koiran rääkkäämisestä kunnon rangaistus.
Jos et näköjään koirasta välitä niin mietipä hetki sitä, ettei se koira loputtomiin ota hyökkäyksiä vastaan - joku kaunis päivä puolustautuu (ihan aiheesta) ja puree lasta kunnolla. Silloin on turha syyttää koiraa.
****u että on hienoa, väkivaltaista kakaraa vaan ymmärretään ja päätä silitetään mutta jos kiusattu koira puolustautuu niin piikille vaan. Koiran vikahan se on, varmaan käyttäytyy provosoivasti ja kakaran pitää sitten lyödä sitä.
Mikä ihmeen psykopaatti teillä siellä kasvaa, ja ap on neuvoton?