Vihdoinkin meillä on kaunis ja edustava maanäiti
Kommentit (31)
se nyt on selvä asia mutta Jennikin ihan edustava...vaikkakin hieman tanttamainen ikäänsä nähden.
Miltä kohdin Jenni on tanttamainen?
Siinäpä tärkeimmät kriteerit.
Kauneus ja fiksuus harvoin kuuluvat saman naisen pääomaan.
Siinäpä tärkeimmät kriteerit. Kauneus ja fiksuus harvoin kuuluvat saman naisen pääomaan.
ettei fiksu voi olla kaunis, tai kaunis fiksu? Ja uskooko joku siihen ihan tosissaan?
Hävettää joskus Haukion puolesta, kävisi oikeasti jonkun meikkauskurssin!
Hattu oli kyllä kuin Tiimarin vapputarjouksesta ;-)
Jenni näyttää Sylvia vanhempaa, vaikka on Victorian ikäinen. Kun katsoin kuvat, en tykkänyt Jennin vaatteista olleenkaan, pitäisi petrata paljon, että olisi samalla tasolla kuin muut Euroopan johtajien vaimot, puhumatta kuninkaallisia. Jos itse ei osaa, voi palkata stylisti. Tanja osasi nämä asiat, joillakin tulee luonnostaan.
En voi mitään, mutta minusta Jenni on muovimainen, ilmeetön, melkein kalmamainen kaikessa kylmyydessään. Hymy ei ole aito, ei suun- eikä silmien hymy.
Jenni näyttää Sylvia vanhempaa, vaikka on Victorian ikäinen. Kun katsoin kuvat, en tykkänyt Jennin vaatteista olleenkaan, pitäisi petrata paljon, että olisi samalla tasolla kuin muut Euroopan johtajien vaimot, puhumatta kuninkaallisia. Jos itse ei osaa, voi palkata stylisti. Tanja osasi nämä asiat, joillakin tulee luonnostaan.
Se siitä tyylistä.
onhan tuo Jennikin ihan ok mutta ei tosiaan mitenkään näyttävä tai kaunis.
Se siitä tyylistä.
Olen nimittäin tuon yhden kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että oudon nukkkemainen ja kalmankalpea oli Jenni varsinkin noissa uusissa kuvissa. Muutenkaan ei ole edustava, mutta nyt oikein huokui sellainen vahamainen lopputulos kasvoista.
miten hakutte täällä nättiä ja nuorta tyttöä. On kamala palsta. jenni on tosi nätti ja edustava.
Jennista voi tulla kaunis ja edustava, jos hän haluaa sen, mutta on todella paljon tekemistä asian eteen. On surullista kun nuori nainen yrittä näyttää vanhalta.
Ehkä on parempi että näyttää vähän tätimäiseltä.
Jennista voi tulla kaunis ja edustava, jos hän haluaa sen, mutta on todella paljon tekemistä asian eteen. On surullista kun nuori nainen yrittä näyttää vanhalta.
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288463136899.jpeg
http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/images-prod-kaleva-fi/image-feed/ac5b…
Hänellä on upea iho ja hänen tarvitsee käyttää vain hyvin vähän meikkiä, mutta näyttää silti upealta.
Mut haloo, se on vähän päälle kolmekymppinen! Tanttamainen se on..siis kolmekymppiseksi.
on kuitenkin nätti, osaa pukeutua ja käyttäytyä, eikä varmasti tarvitse pelätä, että mokaa jotain. Mielummin Jenni kuin Saulin exä Tanja, joka olisi toki ollut nätti, mutta ihan liikaa julkisuudenkipeä ja huomionhakuinen