Loppuiko Helsingin herra eilen?
Oliko siis viimonen osa? Harmi jos ei Markku&Maisa saakaan toisiaan:(
Kommentit (9)
Siinä on tosi hyviä juonen käänteitä! Eilinen jakso oli ihan paras.
Siinä on tosi hyviä juonen käänteitä! Eilinen jakso oli ihan paras.
Sitä paskaa tulee vielä yks jakso :/ en voi käsittää miks mun mies tykkää siitä, mä en ole nähnyt pidemmäksi venytettyä, masentavampaa ja naurettavampaa sarjaa miesmuistiin.
miksi mun mies sitä haluaa katsoa. Ei vaadi hirveetä aivojumppaa. :D
vaikka hieman liian hidastempoinen on ollutkin. Tänään katsoin eilisen jakson ja oli pakko katsoa loppuiko se, ihan maikkarin sivuilla näkyi että yksi jakso on vielä tulossa.
Sitä paskaa tulee vielä yks jakso :/ en voi käsittää miks mun mies tykkää siitä, mä en ole nähnyt pidemmäksi venytettyä, masentavampaa ja naurettavampaa sarjaa miesmuistiin.
miksi mun mies sitä haluaa katsoa. Ei vaadi hirveetä aivojumppaa. :D
Tunnen mun miehen naismaun ja ei katso Iinan eikä niiden muidenkaan takia :)
miksi mun mies sitä haluaa katsoa. Ei vaadi hirveetä aivojumppaa. :DTunnen mun miehen naismaun ja ei katso Iinan eikä niiden muidenkaan takia :)
miksi mun mies sitä haluaa katsoa. Ei vaadi hirveetä aivojumppaa. :DTunnen mun miehen naismaun ja ei katso Iinan eikä niiden muidenkaan takia :)
Ihan just täsmälleen sama juttu. Aikoi vielä ostaa sarjan kunhan ilmestyy DVD:lle. Eikä oo koskaan ostanut mitään sarjaa ennen.
Luulen että mun mies on jotenkin tosi samaistunut Markun vastoinkäymisiin.