Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viking Linen uusin laiva M/S Viking Grace? Eihän nimi sovi mitenkään muihin laivoihin!

Vierailija
18.04.2012 |

Amorella

Cinderella

Gabriella

Isabella

Mariella

Rosella

Grace

No, onhan se XPRS:kin tietty, mutta silti.

Miksei valittu nimikilpailussa nimeä, joka päättyy -lla?

Itse ehdotin nimeä Stella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorella Cinderella Gabriella Isabella Mariella Rosella Grace No, onhan se XPRS:kin tietty, mutta silti. Miksei valittu nimikilpailussa nimeä, joka päättyy -lla? Itse ehdotin nimeä Stella.

Olisn ehdottanut Cusella :D

Vierailija
2/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimetään toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Viking Estella :). Tuota Gracea en ihan tajua.

Vai onko se niin, että kun ei loputtomasti varmaan tuota samaa linjaa voida jatkaa, niin sama sitten lopettaa.

Mut luulis että tuo Grace on vähän hankala köytössä, lausuuko ihmiset sen oikeaoppisesti englantilaisittain ("me lähdetään viiking [?gr?s]ille"), vai Kreis vai Krase vai Grake vai... :)

Vierailija
4/6 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se varmaan ihan englantilaisittain on tarkoitettu lausuttavaksi eikä ranskalaisittain..

Onkohan se siksi grace kun halutaan osoittaa kiitollisuutta niitä tukia kohtaan joiden ansiosta se saatiin rakennettua.

Vierailija
5/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, vaikuttaako jotenkin jokapäiväiseen elämääsi?

Vierailija
6/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...tois Kreisi on aivan surkeasti valittu suomalaiseen ympäristöön!! Voiko todella olla niin epäkypsiä johtajia, että hyväksyvät tällaisen nimen??? Minä päätin, etten ikimaailmassa astu tuohon purkkiin pelkästään nimen valinnan perusteella, koska merellä se merkitsee jo mielestäni epäonnea.  Sairas valinta, mutta ehkä nimi vaihtuu kun myydään pois kannattamattomana joskus tai viedään Intiaan hajotettavaksi. Näinhän kävi Finnjetille...hyvin lyhyt elinkaari. Muistan vielä elävästi, kun kävin rakennusvaiheessa tutustumassa ja nyt se on jo sulatettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä