Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usein ihmetellään niitä, jotka tykkää fb:ssa joka päivyksestä, mulla päinvastainen ihmettelynaihe

Vierailija
28.02.2012 |

Yksi parhaimmista ystävistäni ei kommentoi/tykkää IKINÄ mistään mitä mä kirjoitan seinälleni?

Muut kyllä tykkää. (Ja mullakin löytyy kavereista näitä jotka tykkää kaikesta, mitä kirjoitan/julkaisen seinälläni)

Ja siis tiedän, että tämä ystäväni kyllä on fb:ssa usein.

Mistähän se johtuu?

Onko täällä joitakuita, jotka ei koskaan tykkäile/kommentoi mihinkään, mitä joku hyvä ystäväsi seinälleen laittaa? Jos, niin miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereittensa juttuja sitten?

Vierailija
2/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereittensa juttuja sitten?

kyllä se tuntuu kommentoivan muiden kirjoituksia, tykkäilyistään en tiedä kun en niitä näe?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään juttuja. Kukaan parhaista ystävistäni ei myöskään päivittele usein, enkä koe tarvetta kommentoida tuttujen tai ei-niin-läheisten henkilöiden juttuja. Luen ne, saatan naurahtaakin tai olla jotain mieltä, mutta en kommentoi.

Vierailija
4/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuntua muitten kymmenien tykkäävien ihmisten mukaan liittyminen liian persoonattomalta. Läheisten kanssa keskustelen mielummin puhelimessa ym. Eli ei halua olla vain yksi tykkäävistä, vaan se läheinen ystävä, jonka kanssa ollaan tekemisissä enemmän Facebookin ulkopuolella.

Vierailija
5/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti enää tykkäile, tai kommentoi. Aika vähän enää käynkään koko facessa, ja tuntuu että kaikki jutut on jo vanhoja silloin kun ne näen.

Ja kun kukaan ei kommentoi mun päivityksiä, tai tykkää, ja jotenkin tuntuu että mun kommenttini heidän seinällään jotenkin tyrehdyttää koko keskustelun, eikä niitä ole huomioitu juuri koskaan mitenkään, niin olen ajatellut että taidan olla liian nolo kaveri. Siis en yksinkertaisesti koe olevani sen arvoinen, että mulla olis jotain fiksua/hauskaa sanottavaa, tai että mun kommentit ketään kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi