Lue keskustelun säännöt.
Hohhoijaa, kaikki hyvin miehen kanssa, silti ihastunut työkaveriin
18.04.2012 |
Mitähän tässä pittäis tehdä? Tosiaan miehen kanssa kaikki hyvin, eletään mukavaa pikku perhe-elämää pienen lapsen kanssa ja kaikki on muutenkin mukavasti, mitä nyt vähän molemmat töistä stressaillaan, mutta kukapa ei. Silti mun (ilmeisesti jotenkin sairas) mieli piirtelee ihania hetkiä toisen miehen kanssa. Töissä kun nähdään niin aina on niin mukavaa ja tullaan mahtavasti juttuun ja välillä tekis vaan mieli heittäytyä sen syliin ja suudella. Mistä moinen, häh.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla ihana aviomies oltu yhdessä 16 vuotta, ihanat lapset ja kaikki kunnossa, silti haikailen muita miehiä.
Viimevuosina ollut pari ihastusta joiden kanssa asiat ei ole (mun toimesta) menneet pidemmälle vaikka viestitty yms..mut nyt tapasin ihanan ulkomaisen miehen, täysin väärä mulle...huh...
ja tän kanssa tällä viikol viestitty, et mitäpä jos tavataan kun tulee seur. kerran suomeen...vielä muutama viikko aikaa miettiä! tuntuu nää ihastukset siltä kun heräis eloon.
En halua pettää tai mitän mut mikä siin on et aina pitää jotain pikkuista peliä olla jonkun kanssa..?
Ehkei meillä nykyihmisillä vaan ole tarpeeksi oikeita ongelmia kun niitä pitää hakemalla hakea?
Ihastuminen on kuin huumetta, rakastamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä:)