Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pukamat,pääseekö ikinä eroon???
18.04.2012 |
Mulla tuli ekan synnytyksen jälkeen ilmeisesti peräpukama joka lähti pari kk synnytyksestä pois..Sain toisen lapsen sektiolla josta nyt n.2kk ja huomasin että se pukama on tullut takaisin!!
Miten tää voi olla mahdollista?
Todella nolo ja ärsyttävä vaiva. Auttakaa,miten pääsen eroon siitä ja miksi se nyt tuli takaisin!!??
En kestä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kasvisruoka aiheuttaa tollasta.
Suihkuta usein. Rasvaa.
Hyll se siitä.