Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jalsps, ystäväni on vähän avuton lasten kanssa

Vierailija
18.04.2012 |

eräs äitiystäväni (tutustuimme siis, koska molemmilla lapsia) sai vähän aikaa sitten toisen lapsen ja apua, miten avuton hän on. On kamalan vaikea vain seurata sivusta neuvomatta, mutta en halua loukatakaan.

Olen yrittänyt auttaa ja vähän vihjaillakin, mutta ei oikein onnistu. Kerran lähdin perheen esikoisen ja omien lasten kanssa ulos, niin ystäväni sai rauhassa imettää ja laittaa vauvansa nukkumaan (ja vauva sai nukkua), muuten en oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs serkkuni ei koskaan röyhtäytä vauvaansa rintaruokinnan jälkeen, tai nosta edes pystympään asentoon. Vauva kuitenkin pulauttelee sitten makuuasennossa ja yskii kauheasti, kun suu täynnä maitoa.. nyt serkkuni on viemässä vauvaa lääkäriin, kun epäilee että vauvalla on refluksitauti. Ehdotin, että nostaisi vauvan vähäksi aikaa ruokailun jälkeen olalle tms.. mutta hän ei ymmärrä että "mitä hyötyä siitä nyt muka olisi"

eräs ystäväni (lapsi 6kk ja 4v) ei pääse ulos, jos on itsekseen lasten kanssa (siis mies töissä), kun on niin hankalaa. lapsi nukkuu vain sisällä sängyssään, kun haluavat että lapsi oppii nukkumaan omassa sängyssään. Heillä lapsi on vain vaunuissa, jos ovat menossa johonkin tai ulkoilevat koko perhe, jolloin lapsi on hereillä vaunuissa. Kerroin miten kätevää oli laittaa lapsi päiväunille vaunuihin ja ulkoilla esikoisen kanssa puistossa, ja vauva vain nukkui vaunuissa.. ystäväni katsoi minua oudoksuen ja sanoi, että he eivät halua opettaa että pitäisi nukkua ulkona/vaunuissa, että sitten ei kuitenkaan nuku sängyssä.

ei kaikkien logiikkaa voi aina ymmärtää. itsellä on ollut tosi helppoa lasten kanssa ja olen kokeillut kaikenlaisia tapoja ja vinkkejä joita olen tuttavapiiriltäni saanut. jotkut toimivat perheessäni, jotkut eivät.

saahan kaikki tietenkin tehdä mitä tykkäävät, mutta varmasti ärsyttää, kun jotkut tekevät asioita niin hankalasti ja sitten vielä valittavat siitä toisille. Olkaa sitten edes iloisia, jos teette asioita mahdollisimman hankalasti

Vierailija
2/2 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tapaisia täydellisiä äitejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän