Helsingin perhesurmasta
Miten poliisi osasi heti epäillä että perheelle on sattunut jotain? Miksi menivät heti huoneistoon sisälle, se kun ei kuitenkaan kuulu normaaliin suru-viestin viemiseen. Mikä on ollut se syy siihen?
Kommentit (7)
ja uskonpa että on siellä poliiseilla voinut käydä mielessä että jotain on veilla kun itsemurhan tehneen läheisiä ei tavoiteta.
ovat soittaneet naisen kännykkään. Kuulleet sitten oven läpi kuinka känny soi asunnon sisällä. Päättäneet murtaa oven. Jos epäillään, että rikos on tapahtunut niin ei siinä paljon rikkoutuvaa ovea mietitä. Minä näin kerran kun naapurin ovi vedettiin kirveellä rikki, että ensiapuhenkilökunta pääsi siitä sisään (oli itsemurhayritys). Palokunta siis hakkasi viisi minuuttia kirveellä ja se oli siinä.
ovat soittaneet naisen kännykkään. Kuulleet sitten oven läpi kuinka känny soi asunnon sisällä. Päättäneet murtaa oven. Jos epäillään, että rikos on tapahtunut niin ei siinä paljon rikkoutuvaa ovea mietitä. Minä näin kerran kun naapurin ovi vedettiin kirveellä rikki, että ensiapuhenkilökunta pääsi siitä sisään (oli itsemurhayritys). Palokunta siis hakkasi viisi minuuttia kirveellä ja se oli siinä.
Niin, siinä tapauksessa että puhelimen ääni kuuluu ja kukaan ei vastaa plus ne pienet lapset joiden pitäisi olla kotona, ainakin sen nuoremman, tietysti se jo herättää epäilyksiä mikä on.
Mä en kyllä jätä pieniä lapsia yksin kotiin, eikä mulla puhelin ole koko aikaa taskussa mukana. Voi olla että puhelin on kotona vaikka mä olisin poissa parikin päivää., Että meidän ovesta tultaisiin sitten noilla perusteilla läpi tuomaan suru-viestiä.
Mä uskon että niillä oli jokin muu syy uskoa et kaikki ei oo kohdallaan. En usko et se et kotiäiti ei avaa ovea eikä vastaa puhelimeen vaikka puhelin soisi sisällä riittää siihen. Jotain hämärää on ollut jo tiedossa!!!!
Miksi näistä ei ikinä mainita missään???
Tottakai poliisi menee viemään suruviestin paikan päälle, ja se äitikin ollut kotiäiti.
Tottakai poliisi menee viemään suruviestin paikan päälle, ja se äitikin ollut kotiäiti.
Eivät he ovea murra jos ovikelloon ei vastata.
Vaikka olisikin kotiäiti ni se ei tarkota kuitenkaan sitä että on 24/7 kotona. Saa sitä liikkuakin. Ja totta on se että ne poliisit ei ilman syytä mene kenenkään asuntoon, eikä suru-viestin vieminen ole se syy millä sisälle mennään jos kukaan ei ovea avaa! Että kukakohan täällä se torvi onkaan :)
Luulitko oikeesti et kotiäiti on 24/7 kotona :)