Mutta mikään ei näytä niin karmealta
kuin about 50v nainen jolla pitkä jo harmahtava tukka letillä...nimimerkillä "bussissa havainnoinut"...
Kommentit (13)
ekana tuli mieleen se taannoin fb:ssakin ollut pahasti hakattu lapsi silmä mustana, tutti suussa.
Se on mielestäni karmea näky, vieläkin raastaa...
55v tanttatäti teryleenijakkupuvussaan kultaisten ankkurinappien kera ja kokonaisuuden täydentää kirjava kukkakauluspaita, läjä kultaketjuja, tiukka permis, poisonia litra kaulalla ja tietenkin korkkaiden seurana se bonus: nylonsukkikset joiden läpi mustat säärikarvat tursuaa kuin viime jouluinen joulukuusi.
55v tanttatäti teryleenijakkupuvussaan kultaisten ankkurinappien kera ja kokonaisuuden täydentää kirjava kukkakauluspaita, läjä kultaketjuja, tiukka permis, poisonia litra kaulalla ja tietenkin korkkaiden seurana se bonus: nylonsukkikset joiden läpi mustat säärikarvat tursuaa kuin viime jouluinen joulukuusi.
on ihan yhtä kamala.
Toivon, että itse vanhentuessani saan sellaisen, mut valitettavasti meidän suvussa harmaannutaan kovin myöhään, vaiheessa, jossa hiuksiakin on enää kovin vähän...
Toivon, että itse vanhentuessani saan sellaisen, mut valitettavasti meidän suvussa harmaannutaan kovin myöhään, vaiheessa, jossa hiuksiakin on enää kovin vähän...
Minäkin haluan harmaan letin. Siinä on jännä kontrasti vanhuuden ja nuoruuden välillä. Mun mummolla oli pitkä pitkä letti vielä 90-vuotiaana. Minusta oli aina tosi jännä katsoa, miten mummo kampasi, letitti, kieputti nutturan ja kiinnitti pinneillä. Liikkeet oli just sellaiset kuin vain ihmisellä, joka on tehnyt saman joka aamu yli 70 vuoden ajan.
Melkein tulee itku muistellessa. Mä en edes pienenä tajunnut kuinka paksut ja pitkät hiukset sillä oli, kunnes eräs ilta näin mamman kampaavan harmaat hiuksensa auki letitetyltä nutturaltaan. Se näky on jäänyt ikuisesti mieleen.
Antaisitte muiden olla rauhassa. Niin teinejen, kuin vanhojen rouvien. Jo on nyt saatanan pikkumaista porukkaa liikkeellä.
Vaikea uskoa että tuollaisia vatipäitä on oikeasti olemassa. On siinä älykästä pohdittavaa bussissa. Lukisitte jotain!
Saatanan vatipäät.
T: 11cm mies
onpas rouvalla leveä perse hih hih
Jaaha ja siinä meni ohitseni haamu ja herra neekerikin uskaltautui näyttäytymään työvuorolaisten dösässä.
Herranen aika millainen pizzanaama! On harakat nokkineet herkkusienet pysäkillä...
Voi voi tuota nuorta. Niin on kopioitu Channellssin viime kuukauden mallistoa. Herttileijaa.
kuin about 50v nainen jolla pitkä jo harmahtava tukka letillä...nimimerkillä "bussissa havainnoinut"...
mutta taisitkin nähdä mut bussin ikkunasta. Opettele äkkiä kääntämään pääsi poispäin, en mä muuta osaa neuvoa.
Minäkin haluan harmaan letin. Siinä on jännä kontrasti vanhuuden ja nuoruuden välillä.
Mun mummolla oli pitkä pitkä letti vielä 90-vuotiaana. Minusta oli aina tosi jännä katsoa, miten mummo kampasi, letitti, kieputti nutturan ja kiinnitti pinneillä. Liikkeet oli just sellaiset kuin vain ihmisellä, joka on tehnyt saman joka aamu yli 70 vuoden ajan.
Siinä olisi ap:lle ihan sopiva kuorrute.