Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea teet vain siksi,e ttä miehesi toivoo?

Vierailija
17.04.2012 |

Minun listaani, mitkä tulee nyt mieleen:

-en kysy häneltä mitään, jos on vihainen tai surullinen (luontaisesti koettaisin ns. lohduttaa)

-en neuvo ratissa (koska inhoaa sitä)

-en leikkaa pitkää tukkaani (koska inhoaa naisilla lyhyttä tukkaa)

-otan suihin (vaikka en kauheasti välitä asiasta, tai se on ihan sama mulle otanko vai enkö)

-hoidan kakkavaipat (koska miehelle se on ihan käsittämättöman vastenmielistä)

Onhan niitä, mutten nyt keksi...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hoidan ostokset ja kaupoissa ravaamiset, rautakauppoja ja varaosaliikkeitä myöten

-hoidan meidän kaikki tietokoneasiat. koneen hankinnasta alkaen, verkkopankkiin, valokuviin, nettiotoksiin, tiedonhakuun, miehen siskolle meneviin meileihin asti

Vierailija
22/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin lyhyeksi jää minunkin listani.

Onni on löytää sellainen mies, että on paljon yhteisiä, molempia miellyttäviä asioita. Silloin kumpikaan ei joutu vastentahtoisesti miellyttämään toista.

Se listani:

- teen sellaista ruokaa, josta hän erityisesti pitää. Joskus, kuten myös omaa ja lasten mieliruokia.

- lähden hänen seurakseen sellaisiin töihin, joista minusta ei todellisuudessa ole muuta kuin ehkä vähän haittaa. Mutta itsepä pyytää.

- hoidan useimmat paperi- ja virka-asiat koko perheen puolesta. Raha-asiat kuuluvat tähän myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe sitä minään mielistelynä, vaan ihan NORMAALINA osana parisuhdetta: välillä voi tehdä asioita joista toinen ilahtuu, vaikkei itse niin välitäkään (kunhan nyt eivät ole omien periaatteiden vastaisia tms.) You scratch my back and I'll scratch yours. Minusta kuulostaa hirveän itsekkäältä jos ei KOSKAAN parisuhteessa ajattele muuta kuin mitä ITSE haluaa (olettaen taas ettei toinen halua mitään oman moraalin vastaista tjsp.)

Ei ihme, että parisuhteissa on kurjaa, jos molemmilla osapuolilla on se asenne, että "mä teen just niin kuin mua huvittaa".

Eli jos kumpikin on onnellinen ja tyytyväinen ja tekee toiselle omasta tahdostaan jotain kivaa, KUMPIKIN on itsekäs eikä huomioi toista?

Vierailija
24/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina asunut kerrostalossa keskustassa ja mulle on kauhistus asua jossain hevon kuusessa 10 minuutin ajomatkan päässä ydinkeskustasta. En ymmärrä mitä ihmeen gloriaa on omassa 2000 neliön tontissa ja pihakeinussa. Paljon mieluummin vaihtaisin tämän kaiken samankokoiseen kerrostaloasuntoon ja omaan pieneen parvekkeeseen ihmisten ilmoilla. Tämä omakotiasuminen on suurin liennytykseni tässä parisuhteessa, ollut kohta jo 10 vuotta.

Vierailija
25/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdyn seksiin vaikka ei tekisi mieli, teen miehelleni sellaisia seksuaalisia palveluksia mistä hän tykkää (vaikka ne ei minua kiihota, mutta toistaalta ei mua inhotakaan)

- kehun miestäni, annan postitiivista, arvostavaa palautetta

- olen ylpeä miehestäni

- yritän olla ymmärtäväinen miehelleni, mutta en ole mikään tossukka, pidän puoleni niissä asioissa jota on minulle tärkeitä. Joustan vähemmän tärkeissä asioissa jotka taas miehelle tärkeitä.

- annan miehen levätä, vaikka itseänikin väsyttäisi (mies menee nukkumaan ja minä hoidan lapset ja kodin), toisaalta homma toimii myös toisin päin!

- minä herään öisin syöttämään vauvaa, mies voi nukkua, kun käy töissä, minä voin nukkua esim päivällä kun vauvakin nukkuu

- teen miehen toiveesta ruokia, kysyn häneltä mitä ruokaa hän haluaa mun tekevän perheelle

- leivon pullaa, vaikka ei huvittaisi, mutta mies ilahtuu kun kotona mun herkullisia pullia, parempia kuin kaupan pullat

- huolehdin ja muistutan arkimenoista (mieheni ei aina muista esim. esikoisen koulujuttuja, palavereita, olen parempi näissä jutuissa muistamaan ja hoitamaan jne)

- pidän kodin siistinä ja puhtaana, ja sisustan kotia, mies tykkää kun koti on kauniisti laitettu, on ylpeä meidän sisustuksesta

- kuuntelen miehen työjuttuja/poliittisia ajatuksia vaikka välillä ei niin kiinnostaisi.

- keskustelen miehen kanssa ja vietän yhteistä aikaa, vaikka välillä haluaisin vetäytyä ja olla omissa oloissani (mieheni erittäin sosiaalinen ja seurallinen, haluaa aina seuraa)

- pussailen mieheni kanssa, vaikka itseasiassa en juuri välitä pusuttelusta, esim. miehelleni suutelu on parasta esileikkiä, kun itse taas en välitä suutelusta.

Vierailija
26/33 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- annan tutkia pimppiäni

- siivoan autotallin

- käytän seksikaupan vaatteita

- pesen aina vessat

- lähden mukaan hirvimetsälle

- siivoan oksennukset kun mies tulee kapakasta

-

Vierailija
27/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei halua kovin usein, sheivaan alapään, vaikka ite en välittäis... en nyt keksi muuta

Vierailija
28/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä mielistelynä vaan yhteisen hyvään eteen työskentelynä. Mutta ei kyllä silti tule mieleen mitään, mitä tekisin vasten tahtoani vain, koska mies haluaa.

Ehkä yritän kunnioittaa hänen haluaan pitää auto siistinä ja talo ehjänä (lattiat vähillä naarmuilla, seinät puhtaina ym.). Itse olisin suurpiirteisempi, mutta ymmärrän, että nämä ovat hänelle tärkeitä juttuja, niin yritän elää niin, etten aiheuttaisi pahaa mieltä.

Olenpas ihana vaimo! Taitaisin ansaita suihinoton tästä hyvästä!

Vierailija
29/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ja teen ihan mitä haluan.

Vierailija
30/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhteen aikaan yritin malttaa olla leikkaamatta kurkkua juustohöylällä, kun mies valitti siitä. Mutta sitten mies alkoi lopulta itsekin leikata kurkkua juustohöylällä :D

Nyt tuli mieleen. Vaatekaupassa jätän aina kaikki vaatteet ostamatta, koska mikään ei miehen mielestä ole tarpeeksi hyvä.

Vierailija
31/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ostan välillä kotiin ruokaa ja juomaa joita en itse syö/juo

-katson vlillä leffoja joista en niin välitä

-pesen vessat

jne.

Toisaalta, minä saan mieheltä myös suuseksiä, välillä hän ostaa ruokia/juomia joita ei itse nauti, katsoo leffoja joista ei niin välitä, putsaa suihkukaivosta minusta oksettavan ällöttävät pitkät hiukset (jotka ovat minun) jne.

En minä näe sitä minään mielistelynä, vaan ihan NORMAALINA osana parisuhdetta: välillä voi tehdä asioita joista toinen ilahtuu, vaikkei itse niin välitäkään (kunhan nyt eivät ole omien periaatteiden vastaisia tms.) You scratch my back and I'll scratch yours. Minusta kuulostaa hirveän itsekkäältä jos ei KOSKAAN parisuhteessa ajattele muuta kuin mitä ITSE haluaa (olettaen taas ettei toinen halua mitään oman moraalin vastaista tjsp.)

Vierailija
32/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että parisuhteissa on kurjaa, jos molemmilla osapuolilla on se asenne, että "mä teen just niin kuin mua huvittaa".

Vierailija
33/33 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään sadesäällä esim. kauppaan, laitan "ihmisten kengät" kumisaappaiden sijaan. Joskus tosin laitan ne Hait ihan vittuillakseni.

Ajelen pillukarvani vaikkei mies ajele munakarvojaan kuin hyvin harvoin, vaikka pyytäisinkin.