Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolo, tajusin just että farkuissani on iso reikä haaroissa, ties kuinka moni nähny!

Vierailija
17.04.2012 |

Olen koko päivän kulkenut nämä farkut jalassa vaikka missä lyhyen paidan kanssa, ja nyt vasta mies huomautti että haaroissa on iso reikä, näkyy kävellessä!

Hävettää, nyt voisin vajota maan alle! No onpahan kaikki huomannut uudet kirkkaan pinkit alushousuni...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko puhtaat pikkarit?

Vierailija
2/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yhdet housut hiutui takapuolesta kummaltakin puolelta puhki yhtenä päivänä. Oli päivä, jolloin olin lapsen kanssa sairaalassa, korvien putkitus. Mieheni siellä sanoi, että mitkä housut sulla on jalassa, ja ajattelin vaan, että en mä nyt tällaisenä päivänä ala miettiä mitään sävy sävyyn -juttuja tms. :) Juu aika moni näki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran hurjan kuukautiset. Mentiin yhteen ravintolaan hampurilaiselle. Syötyämme, ehdin nousta penkiltä melkein seisaalleni ja kauhukseni huomasin että penkkiin oli jäänyt kauhean kokoinen verijälki. Istahdin takaisin. En tiennyt miten nousta ylös. Pyysin miestäni äkkiä takaisin. Ja pyysin häntä seisomaan edessä ja laittamaan penkin pöydän alle. Sitten roikotin takkia lanteillani ja kävelin vessaan. Soitin miehelle ja kuiskutin että laita penkille pussi. Siis aivan kauhea tilanne oli! En tajua miten vuosin tuolloin niin paljon. Runsaat kuukautiset mulla on muutenkin mutta tuo oli jotain ihan käsittämätöntä.