Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?

Vierailija
17.04.2012 |

Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.

Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?

Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?

T. nykyiselle naiselle riittämätön mies

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne internetin ja tvn sekä lehdistön syytä. no vaikka. ei tämmösiä vaan 60 luvulla ollut! kyl jämpti on näin että kaikkee turhaa sitä maa päällään kantaa

Vierailija
2/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta, ja mielestäni et voi yleistää noin. Kaikki tiukimmat kokemukseni ovat olleet aktiivisia tanssijoita tai muuten paljon liikuntaa harrastavia, esimerkiksi joogaajia. Naisilla tämä on lihaskuntokysymys, ja myöskään liian laiha ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon koolla ja emättimen koolla ei ole minkäänlaista korrelaatiota keskenään.

Ja sitten kysymys AP:lle: oletko sinä mielestäsi liian pieni naisellesi vai naisesi liian iso Sinulle?

Ja sitten vielä kommentti: keskivertopenis on varmasti sopiva 99 naiselle sadasta.

Vierailija
4/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vastaaminen nyt riippuu itsetunnosta yms. Sanotaan nyt että nainen on minulle liian iso. Oman pippelin kokoon ei voi vaikuttaa mutta naiseen voi. Ollaan positiivisia.

Vierailija
5/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tämä on lihaskuntokysymys

Kyllä voi olla luontaisestikin tiukka. Lihaskunto ei auta, jos lihaksia ei osaa käyttää. Jos on luontaisesti ns. lepotiukka niin pillulihaksia ei tarvi käytellä. Jos on synnyttämätön niin tilanne on usein tämä.

Vierailija
6/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka X-hamsterista "little lupe"

Vierailija
7/19 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka X-hamsterista "little lupe"

Vierailija
8/19 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisella naisella voi olla löysä emätin. Jos treenaa pimppalihaksia niin kuka vaan saa paikat tiukemmaksi.

Vierailija
9/19 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisella naisella voi olla löysä emätin. Jos treenaa pimppalihaksia niin kuka vaan saa paikat tiukemmaksi.

Palstalaisten miesten naisilla ämpäripillut ja äijillä pienet mulkut;(!!Tätä se on aina!!

ei kannata täältä kysellä tuollaisia neuvoja ikinä!!

Vierailija
10/19 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukin pillu jota olen koskaan nainut, oli naisella joka paioi yli 100kg. Joskus poikien kanssa on aiheesta puhuttu, ja muillakin on tuntunut olevan kokemuksia, että mitä lihavampi nainen, sen tiukempi aukko. Tuskin se voi aina sattumaakaan olla.

Vierailija
11/19 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kantaan tämän palstan yleisiin trauma-aiheisiin: isot/pienet/löysät/tiukat.

NIIN minusta pienikokoiset muijat ovat ehdottomasti seksikkäämpiä ja minusta suunnattoman kiva naida kompaktia seksipetoa !!

Honkelot muualle minulle pieni panokone :)

Vähän aikaa sitten tulin salilta, alkoi seisoa kun näin täydellisen pikku panomisun :)

Ja aiheen aloittajalle, minullakin on aivan suunnillen samankokoinen aivan loistava ja toimiva muna, saan aina !! Kukaan kohtaamistani naisista ei ole valittanut ainakaan päin näköä... On ollut isoja, pieniä, keskikokoisia jne. jne. Jotkut naiset vaan saisivat pitää parempaa huolta itsestään..

Vierailija
12/19 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaahan pienen pippurisen tyttöystävänne kanssa varovaisia....varsinaisia nautiskelijoita.

Pitävät kookkaista...ja usein

Vierailija
13/19 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukin pillu jota olen koskaan nainut, oli naisella joka painoi yli 100kg. Joskus poikien kanssa on aiheesta puhuttu, ja muillakin on tuntunut olevan kokemuksia, että mitä lihavampi nainen, sen tiukempi aukko. Tuskin se voi aina sattumaakaan olla.

eli ootteko varmoja, ettei lipsahtanut sinne kakkosen puolelle...

Vierailija
14/19 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/19 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huippukiva.fi/product.aspx?pid=2527

olen 171/68 kg

tommosen hernekepin hanuriin :D

Vierailija
16/19 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimmät naiset on ne isoämpärimmät ainaki mulla olleet.ne satakiloiset tai sitku mennään jo sinne sadan kilon paremmalle puolelle,ovat niitä parhautta!!ku niillä sitä fläsää siel pillun sisälläki.tällasta puolivelttoa kaluaki vielä hieroovat menen tullen;)))!!

Vierailija
17/19 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten perusteella vois käsittää niin että lihavankin naisen löysä värkki (siis ei lihaskuntoa)

vois vaikuttaa ahtaalta kun sielläkin on läskiä.

vai?

no kai ihan mahdollista. ei tosin houkuttelevaa.

Vierailija
18/19 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huippukiva.fi/product.aspx?pid=2527

olen 171/68 kg

4 cm paksu penis mahtuu mutta ei 3 cm paksu hieromasauva. Sitä olen aina ihmetellyt.

Vierailija
19/19 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 cm paksu penis mahtuu mutta ei 3 cm paksu hieromasauva. Sitä olen aina ihmetellyt.

Voit jatkaa ihmettelyä ihan rauhassa.