Yhteydenpito exään, kun lapsi eronnut?
Aikuinen lapseni seurusteli vuosien ajan. Nyt ovat eronneet yhteisymmärryksessä. Olen tottunut viestittelemään "ex-miniän" kanssa ja esim. kommentoimaan hänen some-julkaisujaan. Olemme hyvissä väleissä ja viestitelleet erostakin
Poikani on estänyt exänsä ja pyrkii välttelemään häntä, jotta pääsee eteen päin elämässään. Ovat aiemminkin eronneet ja palanneet sitten pian takaisin yhteen. Nyt tarkoitus on oikeasti erota.
Kuuluuko minunkin lopettaa yhteydenpito (esim. sometykkäykset) exän kanssa? Pelkään, että muistutan pojastani ja hidastan erosta toipumista. On siis ollut kova paikka puolin ja toisin.
Kommentit (4)
^ Jep, en voi käsittää että tällaistakin kysytään tuntemattomilta mammapalstalla.
Kyllä mun ystävä on ainakin ex anopin kanssa tekemisissä. Exänsä asuu eri paikkakunnalla ja ex anoppi taas samalla. Molemmilla on uudet puolisot ollut pitkään. Ei omista ystävistä tarvitse erota, vaikka eroavat. Aina ei tarvitse valita puolia.
Vierailija kirjoitti:
^ Jep, en voi käsittää että tällaistakin kysytään tuntemattomilta mammapalstalla.
Pojalleni tämä on "ihan sama", ei ota kantaa. En ole uskaltanut kysyä exältä. Hän ei ainakaan ole tykännyt julkaisuistani, kuten yleensä teki ja samoin minä en ole nyt tykännyt hänen julkaisuistaan. Nuoremmat lapsemme taas ovat. En vielä pysty lopettamaan hänen seuraamistaan, en ole valmis. Hänen vanhempiensa ja sisarustensa seuraamisen voisin kuitenkin lopettaa.
Kysy asianosaisilta suoraan, sekä pojaltasi että hänen exältään?
Ihmiset oon niin erilaisia, ettei AV:n arvailut ja spekuloinnit auta yhtään.