Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ollut 3kk jo ilman seksiä. Mies väittää olleen TÄYSIN selibaatissa....

Vierailija
17.04.2012 |

Syynä riidat, pettymykset, 4 lasta, arki, stressi, minun sairastelu, miehen ymmärtämättömyys. En vaan ole halunnut seksiä kun en itsekkään saa tukea tai muuta... Olen ollut senverran kipeäkin että olen käytännössä maannut viimeiset 5vk sängyn pohjalla ja hyvä että olen itse päässyt suihkuun ja pystynyt pukemaan... Mies kyllä ruinaa jatkuvasti... En tiedä mitä tälle suhteelle tekisin :( Yksi ilta pyysin että mies hieroisi kipeää selkääni niin tuli vastaus että jokaisesta kymmenestä minuutista on saatava 2 min seksiä... Meni loputkin halut.

Eilen mies sitten sano että alkaa olla puutteessa. Minä siihen totesin että "herra voi rauhassa hoidella itsensä". Niin mies väitti ettei ole 3kk aikana edes "hoidellut itseään". Suuresti epäilen. En usko että kukaan mies voi olla 3kk ajan ilman... Mieheltä tosi typerää että luulee minun uskovan. Minulle on ihan sama mitä tekee. Naurattaa vaan kun tuollaista väitää....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan onnistuu.Meillä vaimoa ei kiinnosta touhut kuin kerran kuukaudessa. Tätä on jatkunut monta vuotta.Väsyin vonkaamiseen ja ilmoitin että antaahan olla sitten. Vaikeeta oli jonkin aikaa muttan.2 kuukauden jälkeen ei edes muista mistä siinä hommassa on kysymys.Eikä tee mieli kun ei sitä mieti.

Nyt on jo puoli vuotta mennyt. Olo on hyvä ja vaimo saa miettiä ihan mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme