voi ei, perhesurmatut lapset kuristettiin...
...olen järkyttynyt. Lapset hyvin tajusivat kuolenvansa ja tunsivat hätää, kauhua ja kipua. Itkettää!
Kommentit (51)
Tajua nyt: Tässä maassa kuolleen omaisuus menee lapsille ja kumppanille. Niitä ei voi yksikään ihminen muutoin sanella kuin tuhlaamalla eläessään.
kanssa voisi kikkailla? Todellakin voi, sitä voi siirtää elinaikanaan vaikka mihin, lahjoittaa salaa etukäteen muille lapsille, siirtää puolison nimiin, mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon.
voi viedä lakitupaan juttunsa.
En minä ole naiivi, mä vedän oikeuteen jos näen asian aiheelliseksi.
näiden lasten tuskainen kuolema. Itselläkin lapsi, enkä kestä ajatusta että omalle lapselle voidaan tehdä pahaa. Se tuska ennen kuolemaa. Taas itkettää. En tiedä, miksi luen näitä juttuja.
voi viedä lakitupaan juttunsa.
En minä ole naiivi, mä vedän oikeuteen jos näen asian aiheelliseksi.
Tosin siviilioikeudessa suurin voittaja on AINA lakimies...
Eikä mikään velvoita ihmistä suojelemaan omaisuuttaan, jotta se jäisi lapsille perinnöksi. EIkä se oikeudenkäyntikään todellakaan takaa aina mitään reilua lopputulosta.
Aika naiivia oikeasti kuvitella niin.
Ei tule kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kyse ei ole psykoosista ja pimahtamisesta - toki mielentila voi olla häiriintynytkin, mutta taustalla on aina systemaattista väkivaltaa.
Äidit on uhkailtu kuoliaaksi. Jos lähdet, et saa ikinä rauhaa ja tapan lapset - tämä on se viesti, jolla ne uhrit pidetään otteessa. Suomessahan lapset lähetetään tapaamaan pahoinpitelevää etävanhempaa vaikka uhkasakon voimalla. Lisäksi eroaika todella lisää väkivallan uhkaa.
Aina on kontollia, mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta, fyysistä ja henkistä väkivaltaa taustalla.
Mies ei kyennyt kontrolloimaan väkivaltaista käytöstään ja se johti tekoihin, ei mikään muu. Yritti tosin hakea apua ongelmiinsa vielä juuri ennen murhatekojakin mutta ei saanut, koska virallinen lääkärin lähete puuttui.
perhesurmaan, mikä on nyt oikeudessa. Isä tappoi pienet lapsensa ja perheen äidin, eikä ole osoittanut minkäänlasita katumusta (näin kerrottiin).
EI LIITY BULEVARDIMURHIIN!
että saa elää nämä teot omallatunnollaan ja muistissaan monta kymmentävuotta ja toivottavasti lukkojen takana ettei ikinä hanki perhettä.
Mitä sä näistä tapauksista tiedät?! Ei ole pakko olla ollut mitään väkivaltaa ennen, jos pimahtaa niin pimahtaa!
ja vielä oman kokemuksen kautta. Aina näitä kusipäiden tekoja selitellään jos jollakin yhteiskunnallisella syyllä. Ihminen voi vaan olla julma narsistinen paska ja se siitä. Äitiäs kyllä ihmettelen kun olis voinut pelastaa teidät lapset tältä helvetiltä. Myös näissä perhemurhissa ihmettelen äitejä kun eivät vie lapsia turvaan.
Mutta kunnon asiaa ap laitoit tulemaan..toivottavsti isäs joutuu helvettiin...mitekähän se saa unta yöllä.