Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi ei, perhesurmatut lapset kuristettiin...

Vierailija
17.04.2012 |

...olen järkyttynyt. Lapset hyvin tajusivat kuolenvansa ja tunsivat hätää, kauhua ja kipua. Itkettää!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ap ja nro 7. Psykopaattinen isäni on pahoinpidellyt ja yrittänyt leikkitappaa useasti sen 18 v mittä asuin kotona. Isä ei siis oikeasti aikonut viedä tappamista loppuun, mutta uhkaili sillä, aloitti sen (esiim kuristaminen) ja nauti nähdä lapsen kuolemanpelon, kauhun ja hädän. Isä nautti siitä, että sai olla jumala ja ns päättää saiko lapsi elää vai ei. Oli siis väkivallasta nauttiva sadisti. Isä ei kosaan jäänyt kiinni ja oli taitava vetämään lupsakan kilttiä roolia, moni sanoikin että voi kun sulla on kiva ja kiltti isä! Olisivatpa tietäneet... Äiti ei puolustanut eikä puuttunnut, saati uskaltanut hakea apua, pelkäso henkensä puolesta itsekin. Neuvolassa kaikki mustelmat ja ruhjeet kuitattiin kaatumisena ja lasten puuhakkuutena, äiti salaili ja peitteli ja valehteli kulissit pystyyn. Joten tällaista oli ja isä pääsi kuin koira veräjästä. Koko lapsuus meni pelossa ja kauhussa, aikuisena sairastuin traumastressiin ja sain terapia-apua. Kun aikanaan sanoin vanhemmilleni että haluasin puhua tapahtuneesta, niin molemmat kiistivät kaiken, haukkuivat hulluksi, kielsivät kaikki pahoinpitelyt. Iwä teki minut perinnöttömäksi ja kosti "pahuuteni", sillä olihan se tottakai minun syyni kun "kiusaan itsekeksityin syytöksin" vanhempiani. Isäni oli ja on hullu, psykopaatti, narsisti, sosiopaatti, luonnevikainen, en tarkkaan edes tiedä mikä. Mutta sen tiedän että isäukon kuolema on juhlan päivä minulle aikanaan!

ja vielä oman kokemuksen kautta. Aina näitä kusipäiden tekoja selitellään jos jollakin yhteiskunnallisella syyllä. Ihminen voi vaan olla julma narsistinen paska ja se siitä. Äitiäs kyllä ihmettelen kun olis voinut pelastaa teidät lapset tältä helvetiltä. Myös näissä perhemurhissa ihmettelen äitejä kun eivät vie lapsia turvaan.

Mutta kunnon asiaa ap laitoit tulemaan..toivottavsti isäs joutuu helvettiin...mitekähän se saa unta yöllä.

Vierailija
42/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kaikki sisarukset saa omaisuudesta tasamäärän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua nyt: Tässä maassa kuolleen omaisuus menee lapsille ja kumppanille. Niitä ei voi yksikään ihminen muutoin sanella kuin tuhlaamalla eläessään.

kanssa voisi kikkailla? Todellakin voi, sitä voi siirtää elinaikanaan vaikka mihin, lahjoittaa salaa etukäteen muille lapsille, siirtää puolison nimiin, mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
44/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi viedä lakitupaan juttunsa.

En minä ole naiivi, mä vedän oikeuteen jos näen asian aiheelliseksi.

Vierailija
45/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden lasten tuskainen kuolema. Itselläkin lapsi, enkä kestä ajatusta että omalle lapselle voidaan tehdä pahaa. Se tuska ennen kuolemaa. Taas itkettää. En tiedä, miksi luen näitä juttuja.

Vierailija
46/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi viedä lakitupaan juttunsa.

En minä ole naiivi, mä vedän oikeuteen jos näen asian aiheelliseksi.

Tosin siviilioikeudessa suurin voittaja on AINA lakimies...

Eikä mikään velvoita ihmistä suojelemaan omaisuuttaan, jotta se jäisi lapsille perinnöksi. EIkä se oikeudenkäyntikään todellakaan takaa aina mitään reilua lopputulosta.

Aika naiivia oikeasti kuvitella niin.

Vierailija
47/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kyse ei ole psykoosista ja pimahtamisesta - toki mielentila voi olla häiriintynytkin, mutta taustalla on aina systemaattista väkivaltaa.

Äidit on uhkailtu kuoliaaksi. Jos lähdet, et saa ikinä rauhaa ja tapan lapset - tämä on se viesti, jolla ne uhrit pidetään otteessa. Suomessahan lapset lähetetään tapaamaan pahoinpitelevää etävanhempaa vaikka uhkasakon voimalla. Lisäksi eroaika todella lisää väkivallan uhkaa.

Aina on kontollia, mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta, fyysistä ja henkistä väkivaltaa taustalla.

Vierailija
48/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyennyt kontrolloimaan väkivaltaista käytöstään ja se johti tekoihin, ei mikään muu. Yritti tosin hakea apua ongelmiinsa vielä juuri ennen murhatekojakin mutta ei saanut, koska virallinen lääkärin lähete puuttui.

perhesurmaan, mikä on nyt oikeudessa. Isä tappoi pienet lapsensa ja perheen äidin, eikä ole osoittanut minkäänlasita katumusta (näin kerrottiin).

EI LIITY BULEVARDIMURHIIN!

Vierailija
49/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palaa ikuisessa helvetin tulessa.

Vierailija
50/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa elää nämä teot omallatunnollaan ja muistissaan monta kymmentävuotta ja toivottavasti lukkojen takana ettei ikinä hanki perhettä.

Vierailija
51/51 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä näistä tapauksista tiedät?! Ei ole pakko olla ollut mitään väkivaltaa ennen, jos pimahtaa niin pimahtaa!