G: Näitkö raskauden aikana unen, jossa sait tietää vauvasi sukupuolen ja vieläpä oikein?
Minä näin tyttöäni odottaessa unen, jossa kävi ilmi, että odotan tyttövauvaa.
Kommentit (8)
Näin unta, että vauva on jo syntynyt, ja viety johonkin sairaalan osastolle, ja etsin vauvaa sairaalan sokkeloissa itkien. Lopulta löysin sen, vauva oli läpinäkyvässä laatikossa (ihan elossa ja kunnossa kyllä), ja laatikko oli koristeltu vaaleanpunaisella jolloin ajattelin, ahaa, se on tyttö.
Ja tyttö tuli.
vauva oli unissani poika. Ja poika tuli. Kyllä mä olin aika vahvasti sitä mieltä, että poika se on.
ole nähnyt unia omista lapsista kumpia ovat. Mutta olen nähnyt useiden tuttavien. Joskus jopa vauvan syntymäpainonkin ja pituuden olen unessa oikein nähnyt.
Ja molemmilla kerroilla näin sukupuolen. Eli 2 unta ja molemmilla kerroilla sukupuoli oikein. Kolamtta haikailen ja jos tärppää ja taas näen sukupuolen unessa, uskon ettei voi olla ainakaan sattumaa.
jossa soitin lapsen isovanhemmille ja kerroin kumpi vauva masussa kasvaa. En kyllä usko tippaakaan, koska olen aivan varma, että juuri toisen merkkinen vauva sieltä on tulossa :) Parin viikon päästä se selviää :)
jossa synnytin tytön, 4075g ja 54cm.
Sain sitten pojan, jonka mitat oli 4035g ja 54cm (ehti kakata ennen punnitsemista...) ;)
Joo, näin unen, että odotan poikavauvaa, ja poika tuli.
Tosin näin myös unen, jossa hoidin tyttövauvaa, mutta ei tullut molempia. ;)