Kadonneen jäljillä ohjelmasta kysymys
Kuinka moni teistä seuraa tätä sarjaa? Itse seuraan ja se on ihana
Kommentit (8)
mutta en tykkää tosta uudesta miesjuontajasta.
nii mun mielestä Jenni oli parempi
Antero Vartia on todella hyvä valinta toiseksi juontajaksi. Hän on ystävällinen ja empaattinen, muttei niin liian emotionaalinen kuten Jenni.
Aina samat hokemat nyt ollaan väsyneitä ja mennään nukkumaan. Ja sitten pantataan että odota nyt tässä kun MINÄ käyn ensin katsomassa sukulaisiasi haluaako ne edes tavata sinua. Ja sitten pillitetään välillä. Huoh, voisi olla juontaja joka keskittyy olennaiseen eikä pillitä koko ajan.
Jotenkin antaa sen vaikutelman, että kaikki pyörii hänen ympärillään. Antero osaa olla sivussa ja antaa ohjelman päähenkilön olla se iso tähti.
Aina samat hokemat nyt ollaan väsyneitä ja mennään nukkumaan. Ja sitten pantataan että odota nyt tässä kun MINÄ käyn ensin katsomassa sukulaisiasi haluaako ne edes tavata sinua. Ja sitten pillitetään välillä. Huoh, voisi olla juontaja joka keskittyy olennaiseen eikä pillitä koko ajan.
Siis se, että juontaja ottaa aina eka kontaktin sukulaisia. Vai tekeekö se miesjuontaja erilailla?
Ne haluaa nauhalle sukulaisen kohtaamisen eikä ne voi mennä kameroiden kanssa sinne kysymättä eli Jenni menee kertomaan jutun ja kysymään, että saako kuvata..
miehenpaskiaisista tehdään ohjelmassa jotain nyyhkysankareita.
mutta en tykkää tosta uudesta miesjuontajasta.