Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, pojallani kuopparinnan vastakohta ?

Vierailija
17.04.2012 |

Huomasin viikonloppuna että 14 v pojallani on toinen rintalasta ikäänkuin kasvanut koholle. Ei kovin näkyvästi, mutta kuitenkin.

netistä löytyi tooosi vähän tietoa tästä ns. harjurinnasta. ONKO kenelläkään teistä jotain kokemuksia asiasta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananrinta pojalla. Kuulostaapa miehekkäältä.

Vierailija
22/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjarinta (pectus carinatum)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkärin vastaanotolle yksityiselle.

Vierailija
24/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämä, olen nelikymppinen nainen. Lapsena en muista, että asiaa olisi koskaan kommentoitukaan kouluterveydehuollossa tai muualla, enkä osannut ajatella olevani jollain tavalla epämuodostunut. Joskus nuorena aikuisena joku lääkäri kommentoi keuhkoja kuunnellessa mutta rintojenkin kasvun myötä asia oli aika lailla unohtunut itseältäni. Nyt vanhemmiten tuntuu, että tuo itse asiassa vaivaa enemmän. Rinnat on imetysten myötä mallia nahkakukkarot ja tuntuu että olisko raskaudet muuttaneet luiden asentoakin jotenkin, niin juuri tuntuu että haittaa esim jumpassa kun pitää maata mahallaan. Mutta, ei tästä nyt sillä lailla mulle haittaa ole, että mihinkään leikkauksiin lähtisin ja vaatteet päällä ei tätä huomaa edes. Edes sänkyhommissa ei kukaan mies ole asiaa mitenkään kummastellut sen enempää. Että en vanhempana olisi kovin huolissani. Tytöillä rintojen kasvu häivyttää tätä ja varmaan pojilla vastaavasti jos rintalihaksia kasvattaa. 

Vierailija
25/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se vain on etteivät keuhkot ole ahtaalla ja mikä se nyt kenenkin moelestä on 'kosmeettinen haitta'.

Öh, toinen puoli voi olla harju ja toinen kuoppa. Ei se ole mikään hyvä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi