Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta palaa käämit jehovien kanssa.

Vierailija
17.04.2012 |

Kuvitteleeko ne että olen/olemme jotenkin potentiaalinen käännytettävä vai saako ne lisäpisteitä hankalista paikoista kun käyvät mahdollisimman usein?

Silloin kun lapset olivat pieniä, jehovat olivat tosi aktiivisia. Ja onnistuivat tulemaan aina kun olin saanut vauvan/lapset päiväunille ja olisin saanut istua hetken itsekseni kahvikupin&lehden kanssa. Alussa sanoin asiallisesti ettei kiinnosta mutta kun aina vaan uudestaan paukkasivat ovelle, hiillyin ihan totaalisesti. Ymmärsivät pysyä poissa melkein 10 vuotta mutta nyt ovat taas alkaneet ramppaamaan tosi aktiivisesti. Mua oikeesti jo vit...aa nähdä niiden valaistuneet ilmeet kun änkeevät pihassa autosta ulos.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanotaan, esim. et voisitko olla ystävällinen ja kirjata ylös, että meillä ei saa käydä niin kiltisti olen kirjannut ja laittanut ylös :) Ja en todellakaan sitten ole käynyt.

Sille en minkään voi mitään, jos myöhemmin joku muu käy.

Ystävällisesti, mutta tarpeeksi suoraan!

Ja sille joka "pelkää" naapuriaan ;D sano ihan rohkeesti, ettei sinua kiinnosta yhtään raamatullisista asioista. Eiköhän se mene perille.

Painota vähän sanoja ei yhtään ja raamatullisista niin jospa se naapuri tajuaisi, että tykkäät jutella kyllä, mutta et raamatusta ;)

Meissäkin kun on erilaisia ihmisiä. Itse olen varsin herkkä ovella tajuamaan milloin jollakulla ei riitä kiinnostus tai on huono hetki.

valitettavasti kaikilla meillä(kään) ei ole samanlaista tilannetajua :)

t. eräs Jehovan todistajista :)

ps. Oliko tarpeeksi hulluja hymiöitä :D?

Vierailija
22/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sinne toisten ihmisten ovelle pakottaa?

Joskus ramppaavat vielä sunnuntaisinkin. Eivät edes muista pyhittää lepopäivää. Itsepähän tuppautuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamaan remontissa, kotitöissä yms, eivät varmaan enää tule!

Vierailija
24/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapun Ei mainoksia, ei kaupustelua, ei jehovia

Sun varmaan kannattais laittaa ei jehovia ensimmäiseksi

Vierailija
25/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamaan remontissa, kotitöissä yms, eivät varmaan enää tule!

Jt:t ovat tosi auttavaisia toisia kohtaan, siinä ei ole väliä mitä uskontokuntaa edustat.

Vierailija
26/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin telläytyä ihmisten oven taakse ovikelloa pimputelemaan! Oletko kuullut internetistä, televisiosta, sanomalehdistä?

Vierailija
27/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkevät kyllä että ollaan kotona.

Vierailija
28/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua enää jehovantodistajia teille ja pyydät heitä laittamaan osoitteenne muistiin ja viemään tiedoksi eteenpäin, että teille ei sovi tulla. On niin yksinkertaista ja toimii.

Vierailija
29/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin uteliaisuudesta kysyn, että haittaako sinua jos tulen kotiovellesi kertomaan, miten jumalia ei ole olemassa ja miten haluan pelastaa sinut turhilta harhauskoilta, ettei sinun tarvitse viettää elämääsi olematonta jumalaa palvellen? Säälin vielä oikein sinua ja haluan käännyttää sinut ateistiksi, niin oletko iloinen jos ramppaan ovellasi vähän väliä omituisiin aikoihin kertomassa tätä hyvää sanomaa?

jos sanotaan, esim. et voisitko olla ystävällinen ja kirjata ylös, että meillä ei saa käydä niin kiltisti olen kirjannut ja laittanut ylös :) Ja en todellakaan sitten ole käynyt.

Ja sille joka "pelkää" naapuriaan ;D sano ihan rohkeesti, ettei sinua kiinnosta yhtään raamatullisista asioista. Eiköhän se mene perille.

Painota vähän sanoja ei yhtään ja raamatullisista niin jospa se naapuri tajuaisi, että tykkäät jutella kyllä, mutta et raamatusta ;)

Meissäkin kun on erilaisia ihmisiä. Itse olen varsin herkkä ovella tajuamaan milloin jollakulla ei riitä kiinnostus tai on huono hetki.

Vierailija
30/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meille tulevat, niin aletaan kännyttämään omaan uskontoomme. Pysyvät hyvin pois.

Vierailija
31/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa maailman väestöstä ei halua tulla pelastetuksi vaan katoaa kuoltuaan ikuiseen olemattomuuteen.

Vierailija
32/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin telläytyä ihmisten oven taakse ovikelloa pimputelemaan! Oletko kuullut internetistä, televisiosta, sanomalehdistä?

Kaikki eivät kuitenkaan käytä internettiä, esim iäkkäät ihmiset...

lehtiä myöskin toisinaan jaetaan potilaatikoihin, ilman ovelle menemistä : )

Kaikkia keinoja kylllä käytetään, jotta jokainen saisi tiedon, aivan varmasti : D

Vierailija
33/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin uteliaisuudesta kysyn, että haittaako sinua jos tulen kotiovellesi kertomaan, miten jumalia ei ole olemassa ja miten haluan pelastaa sinut turhilta harhauskoilta, ettei sinun tarvitse viettää elämääsi olematonta jumalaa palvellen? Säälin vielä oikein sinua ja haluan käännyttää sinut ateistiksi, niin oletko iloinen jos ramppaan ovellasi vähän väliä omituisiin aikoihin kertomassa tätä hyvää sanomaa?

kaikilla on uskonnonvapaus, ja toki voi kulkea ovelta ovelle viemässä sanomaa siitä mistä haluaa : ) kokeileppas, ei aina niin ihanaa ole tuo saarnaamistyö ; ) voisi ehkä avata sinunkin silmäsi

toki, jos ovelleni tulisit, sanoisin sinulle ystävällisesti, kiitos, mutta minun on oma uskoni ja en halua keskustella ateismista. toki sitä ennen kertoisin sinulle ja näyttäisin kohita raamatusta, jotka toditavat toista mitä sinä uskot ; D

Vierailija
34/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa maailman väestöstä ei halua tulla pelastetuksi vaan katoaa kuoltuaan ikuiseen olemattomuuteen.

maailman todellista tilaa... vaipuvat syvälle masentuneisuuteen , ilman yritystä pelastua...

heitä etenkin pitäisi autta, ja tukea

näin yritämme kovasti tehdä.

Vierailija
35/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu kaikille eliöille -ihmisistä leppakerttuihin.

Mitään jumalia ei ole olemassa.

Vierailija
36/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu kaikille eliöille -ihmisistä leppakerttuihin.

Mitään jumalia ei ole olemassa.

Vierailija
37/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua enää jehovantodistajia teille ja pyydät heitä laittamaan osoitteenne muistiin ja viemään tiedoksi eteenpäin, että teille ei sovi tulla. On niin yksinkertaista ja toimii.

vaan kun ei toistaiseksi ole toiminut.

Aika tampio saa olla ellei ymmärrä lausetta" Ei kiinnosta teidän uskontonne eikä meille tarvitse enää tulla"

ap.

Vierailija
38/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei noi v-sanan käyttäjät osaa tuoda asiaansa julki ilman noita korostussanojaan. Tällä palstallakin olen huomannut sen usein!

Epäilen tässä olevan muutakin takana mitä ap ei kerro. Yleensä muut uskovaiset, jotka tietävät kyllä tämän saarnaamiskäskyn eivätkä itse pysty noudattamaan sitä kirjoittelevat ja käyttäytyvät aika nolosti!!

Kerroppa ap ihan rehellisesti kuinka monta kertaa kävivät talven aikana!

Vierailija
39/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei noi v-sanan käyttäjät osaa tuoda asiaansa julki ilman noita korostussanojaan. Tällä palstallakin olen huomannut sen usein! Epäilen tässä olevan muutakin takana mitä ap ei kerro. Yleensä muut uskovaiset, jotka tietävät kyllä tämän saarnaamiskäskyn eivätkä itse pysty noudattamaan sitä kirjoittelevat ja käyttäytyvät aika nolosti!! Kerroppa ap ihan rehellisesti kuinka monta kertaa kävivät talven aikana!

talven aikana meillä on käynyt jehovat 5 kertaa, kerran en aukaissut ovea, kerran oli lapset ja nyt viimeksi mies sattui olemaan kotona ja hän meni ovelle. Mitä vielä tahtoisit tietää?

ap

Vierailija
40/41 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle henkilölle jehovat yrittivät jatkuvasti ängetä sisään keskustelemaan uskonnollisista kysymyksistä. Kerran hän suostui. Hän kutsui heidät ystävällisesti istumaan pöydän ääreen ja ilmoitti ottavansa lasillisen viskiä kysyen samalla, että kai tekin otatte, kun tässä kerran keskustellaan ilman turhia kiireitä. Sitten hän täytti isohkot lasit piripintaan ja kulautti. Jehovat nousivat hiljaisina ylös ja häipyivät sen sileän tien. Eivät ole kuulemma sen jälkeen häirinneet.

Iso lasi whiskiä tietysti on paljon, mutta alkoholi sinänsä ei ole kielletty Jehovantodistajien piirissä.

Humaltuminen on eli pieni määrä käy heille.