Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Nella & Nutusta

Vierailija
16.04.2012 |

millainen kirppari on? Kannattaako sinne mennä kauempaakin Espoosta? Onko paljon tarjontaa ja minkä tyyppistä yleensä. Ymmärrän, että jos on yksittäisten ihmisten, niin haitari on tietty suuri, mutta onko pääsääntöisesti hyvää tavaraa vai ihan lumppua, kallista vai halpaa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein paljon löytöjä. Oli näköjään moni muukin löytänyt ko.paikan, siellä oli ruuhkaa jo puolilta päivin.

Vierailija
2/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pettynyt, en niinkään vaatteiden tarjontaan, vaan asikaspalveluun. Tummatukkainen naishenkilö oli jotenkin töräyttelijä. Kommentoi mielestnäi ei niin ystävllisesti lapseni toimintapaa. Mielestäni täysin aiheellinen huomatus, mutta tyyli. Ensikertainen tuumailee ja katselee ympärilleen eli lapsi ehti vähän painaa soivaa sitteriä. Lapsillekin paikka uusi tietenkin. Myöskin ostotilanteessa asiointa töräyttelevää josta sitten sanoinkin, koska olin tosiaan paikassa ekaa kertaa ja miettinyt laittaa nyt itsekin vaatetta myyntiin. Olisi kuitenkin mukava että paikka olisi mieluinen. Noh, ens kerralla osaan etiketit paremmin =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni myyjä-omistaja ei ole oikein sisäistänyt asiakaspalvelun ydintä: hymy ja muutama ystävällinen sana olisi paikallaan. Asiakas tuntisi itsensä tervetulleeksi uudelleen. Ei tarvitse olla lipevä tms., mutta hymy ja positiviisuus tarttuvat ja jäisi hyvä mieli tulla toistekin. Ja ne kun eivät maksa mitään, mutta tuovat tuhatkertaisen tuoton...

Vierailija
4/21 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Olen myynyt siellä kerran vauvanvaatteet, odotusvaatteita,vauvaleluja jne ja hyvin menivät. Vuokra on melko korkea,nmutta kun vaatetta on tarpeeksi niin kannattaa kyllä.

On siellä hyvälaatuistakin vaatetta. Hinnat eivät ole välttämättä kierrätyskeskuksen luokkaa, mutta itse ostan silti kun hintalaatu-suhde on kohdallaan. Käyn siellä ehkä kerran kahdessa viikossa. Viimeksi ostin neljät lasten farkut, 2 dvd.tä ja pikkuauton.

Vierailija
5/21 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä omistajasta. Mukava paikka, mutta luulisi nyt omistajan olevan hieman ystävällisempi ja helpommin lähestyttävä. Hieman anteeksipyydellen piti tosiaan kysellä asioista, jottei olisi saanut ärsyyntynyttä vastausta osakseen....ihmettelen!!!!

Vierailija
6/21 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku just olikin kirjoittanut siellä käyneensä -- ja ilmeisesti siisti ja hyvänoloinen... Mutta onko tarkempia mielipiteitä?

Ap

Vierailija
8/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti ja valoisa. Olen tehnyt siellä hyviä löytöjä. Kannattaa käydä katsomassa.

Vierailija
9/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllätyin positiivisesti. Kirppari oli siisti ja hyvässä järjestyksessä. Hintataso oli suurinpiirtein sama kuin muillakin espoolaisilla kirppiksillä, ei ainakaan kalliimpi. Lapsille oli aidattu leikkipaikka, pari metriä kanttiinsa. Kovin iso kirppari ei ollut.

Vierailija
10/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä todella hvyä ja suosittu kirppis. On siisti, hyvälaatuista tavaraa. Rekit erikseen ulkovaatteille, leluille ja harrastustarvikkeille.

Suosittelen lämpimästi. Paljon myynnissä merkkivaatteita mutta myös "tavallisia".

Vierailija
11/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tekee löytöjä. Joillain hinnoittelu hieman tyyriimpää, joillain tosi edullista. Paljon tavaraa oli ainakin tänään, ei tainnut yhtään paikkaa olla tyhjänä. Kannattaa käydä pidemmältäkin. Nytkin näytti olevan aika lailla kaiken kokoista vaatetta, ihan vauvojen ja koululaistenkin. Ja siltä väliltä.

Vierailija
12/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jonkun ostoksen kanssa lähden sieltä pois. tänään oli tosiaan täyttä, kaikki paikat täynnä. suosittelen.

Vierailija
13/21 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Mä olen muillakin keskustelupalstoilla ja täällä useammassakin ketjussa törmännyt tohon samaan asiaan. Paikka on ok ja kiva, mutta omistaja vähän Oudohko. Mikähän siinä tökkii? Mielummin itse käyn ma iltaisin, kun myyjänä on joku toinen.

Vierailija
14/21 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja todellakin töykeä. Tuntuu, ettei olisi asiakas, vaan häirikkö. Siellä ei saa rauhassa katsella. Paikka on siisti, koska mihinkään ei saa koskea.

Lapset kannattaa jättää kotiin.

Vierailija
15/21 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi kiva ja siisti paikka! Ystävällistä palvelua ainakin mä olen joka kerta saanut ja tehnyt hurjan hyviä löytöjä. Meen tonne aina ensin jos tarvii jotain vaatetta hankkia kenelle tahansa lapselle (lapset 2-7 v). Löytyy melkein aina yhtä hyvin kuin kaupasta, ja paljon paremmalla hinta-laatu suhteella. Mieluummin ostan tuolta (merkki) paidan 10 e kuin hm:lta tai prismasta samaan hintaan. Toki hm ja prisman yms vaatteitakin ostan sieltä, mutta ne ei sitten montaa euroa maksakaan. Useissa pöydissä tuntuu olevan myyjänä lastenvaatteiden harrastajia, jotka tilailevat netistä, kiertävät kaupoissa ja lastenvaatekutsuilla, eli näkevät vaivaa ostaakseen nättejä vaatteita. Ilomielin ostan sitten itse edullisesti kauniita vaatteita, joiden etsimiseen netistä, kutsuilta, useasta eri kaupasta ym en itse ehtisi nähdä vaivaa. Olen super tyytyväinen paikkaan!

Pakko vielä hehkuttaa. Mulla oli esim. viimeksi ostoslistalla seuraavassa koossapari toppa- ja vk-haalaria, muutamat lenkkarit, paitoja ja tunikoita, sukkiksia yms, ja kaiken (!) sain alle satasella sieltä. Siis mukaanlukien kolme haalaria (toppaa ja välikautta), tunika ja sukkikset settejä 7, pipoja, vk- ja topparukkasia, kenkiä, saappaita.... you name it. Kaupasta olisin tuosta satsista köyhtynyt useita satasia, puhumattakaan siitä miten paljon aikaa olisi mennyt kiertää miljuuna eri kauppaa ja nettikauppaa, että olisin löytänyt oikeasti nättejä. 

Vierailija
16/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja töykeä, muutoin paikka super ja tekee hyviä löytöjä!

Vierailija
17/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä omistaja töykeä! Hymy ei tosiaan maksaisi MITÄÄN!

Vierailija
18/21 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeä ja asiakkaita vähättelevä omistaja/henkilö kassalla. Se toinen työntekijä on avulias ja mukava. Kun kysyi jotain tältä omistajalta, vastaus oli sellaista kettuilun oloista, että etkö tiedä ja mitä sä multa kyselet. T

Olen kahteen otteeseen myynyt lapsien vaatteita, kauppa käy hyvin ja aina siellä on porukkaa ostamassa, siitä plussaa. Myös siisti paikka ja kiva kun järjestelevät myyntipöytiä. 

Vierailija
19/21 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu omistaja-myyjän kanssa. Töykeä ja aina jää epämukava olo kassalla kun hän on palvellut. Uudesta tilasta en myöskään tykkää, vaikkakin enemmän mahtuu vaatetta henkareille. Olen myynyt ja asioinut siellä usein, mutta edellisestä kerrasta jäi sen verran epämukava olo etten kyllä asioi uudestaan. Haluan tukea yrittäjiä jotka ymmärtävät asiakaspalvelun ja josta jää hyvä fiilis itselle.

Vierailija
20/21 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen paikka nykyään? Kannattaako pöytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme