Tropical Zoo - kiertävä käärmenäyttely - kellään kokemusta?
Huomasin tollasesta mainoksen puhelinpylväässä. Meillä sekä lapset että isäntä tykkäävät kovasti kaikista ötököistä ja matelijoista. Onko ko. näyttely siis käymisen arvoinen - riittääkö näkemistä enemmän kuin puoleksi tunniksi. Onko hyvin ja eläimiä kunnioittavasti toteutettu näyttely?
Hinta on aikuisilta 15 euroa ja lapsilta 10.
Kommentit (11)
Siellä oli myös esitelty mm.kaksipäinen vasikka jne kummajaisia,kyllä meillä tunti meni 4-vuotiaan kanssa siellä ihmetellessä kun luin ne kaikki tekstit ym..
meni puoltuntia kun kierti koko paikan.Käärmeet tuntui olevan samoja eri terraarioissa eivätkä ne liikkuneet ollenkaan.Friikkishow oli ihan jees,muttei 15e arvoinen.Lisäksi henkilökunta oli töykeää,huvittuneita hymyjä ja taisi se eukko jopa osoitella sormella mun vaatteita kun ukkokin kääntyi katsomaan ja irvistelemään.
En tiedä, oliko tuo sama kuin nyt kiertää maata, mutta jokin vastaava.
Kai se sitten jollain tavalla kiinnosti, koska jäi mieleen.
Siellä oli kostean kuuma, hämärää ja vähän paha haju. Eläimet, käärmeet ja hämähäkit, taisi joku sauvasirkka ja liskokin olla, oli terraarioissa. Mitään käärmettä en silloin pidellyt, ei muistaakseni edes tarjottu.
Sitten oli niitä kummallisuuksia lasipurkeissa.
Kuka nyt tuollaisesta tykkää, heille sopii. Itseä sillon jotenkin vähän ällötti ja ihmetytti.
Helvetin kallis siihen mitä siellä on, mutta 3-vuotias tykkäs. Hinnottelisin itse 10e aikuiset, lapset 5e niin ois kohtuullista.
Uppista...
Onko joku ollut tänä vuonna? Kun tuo poika haluaisi kuvan käärmeen kanssa, mutten tiedä, jos se maksaa paljon. Kun tuo on jo sen ikäinen, että pelkästään meidän liput maksaa 16/nuppi.
Käärmeet, liskot ja ötökät kiinnostais kovastikin. Mutta ne kummajaiset lasipurkeissa ei niinkään. Eikä minua taitaisi kiinnostaa myöskään mikään käärme-esitys.. ehkäpä tuossa menis rahat aika hukkaan.
Millä tavalla ko. näyttely muuten on junttimainen? Ei haittaa tippaakaan jos se on sitä samalla lailla kuin vaikkapa junttimainen sisustus tai Keskisellä käyminen. (ps. en tod harrasta kauppakeskusmatkailua..)
Mutta jos junttimainen tarkoittaa tyhmää, aidosti sivistymätöntä tai epäeettistä, niin sitten herää syvät epäluulot..
Niin, ja Puttaaltahan minä..
Käärmeet on hauskoja.Kun puhaltaa terraarioon niin ssssshhhhhh alkaa kuuluun ja saa nauraa.Ja elukka löhöö.Iso mattopythoni sihisi eniten.Rentouttavaa katsella harmi ettei näyttelyä ole aina.Sirkusta kiertää jos useita mutta käärmenäyttelyitä on harvoin.Aina kun puhalsi niin alkoi shhhhhh.
Kävin pääsiäisenä Oulussa katsomassa Tropical zoon käärmenäyttelyä joka oli hintansa arvoinen, aivan toista luokkaa mitä olen nähnyt muissa näyttelyissä , itselläni on viljakäärme jonka nimi on ville.
Käärmeet, liskot ja ötökät kiinnostais kovastikin. Mutta ne kummajaiset lasipurkeissa ei niinkään. Eikä minua taitaisi kiinnostaa myöskään mikään käärme-esitys.. ehkäpä tuossa menis rahat aika hukkaan.
Millä tavalla ko. näyttely muuten on junttimainen? Ei haittaa tippaakaan jos se on sitä samalla lailla kuin vaikkapa junttimainen sisustus tai Keskisellä käyminen. (ps. en tod harrasta kauppakeskusmatkailua..)
Mutta jos junttimainen tarkoittaa tyhmää, aidosti sivistymätöntä tai epäeettistä, niin sitten herää syvät epäluulot..
Niin, ja Puttaaltahan minä..
Olen käynyt pariinkin kertaan vuosien varrella, viimeksi taisi olla pari vuotta sitten. Siellä on käärmeitä, joista suurin osa ei kyllä tee muuta kuin makaa terraarioissaan paikoillaan, mutta osa on kilttejä ja käsittelyyn tottuneita ja niitä saa henkilökunnan ohjauksessa silitellä tai ottaa kaulalle. Muita ötököitä taitaa nyt olla enemmän kuin ennen, ilmoituksen perusteella. Ja sitten siellä oli ainakin ennen niitä kaikenmaailman "kummajaisia" lasipurkeissa, mutanttielukoita ym., ovat sitten kiinnostavia tai ei.
p.s. Oletko puttaalta?