***Elolintusten viikonloppupino***
Kommentit (38)
Eka plussatuuli on puhaltanut ja toivottavasti puhaltaa todella ahkeraan meille kaikille :)
Olipa hieno ulkoilukeli tänään, vielä kun sitä lunta tulisi. Nyt onkin kaikki ulkohommat tehty, joten voipi talvi tulla jo.
Ja pullaa tuli taas hieman liikaa syötyä kun kuopuksella oli nimpparit tänään. Pitää kai huomenna hieman paastota, ettei noita kiloja niin hirveästi kertyisi...
Kp20/33-34 tänään menossa ja enää en kyllä ovista tikuttele. Kyllä tuo tais mennä jo reilu viikko sitten :(
No viikon päästä on ehkä viisaampi. Saa nähdä kuin käy nyt kun ei ole terot mukana. Eikä kyllä testejäkään ole kuin yksi Aconin puolikas, joten sitä en kyllä tuhlaa tai ainakin yritys on kova. Pitäs kai antaa testi miehelle ja käskeä sen piilottaa se jonnekin tooosi hyvään jemmaan :)
Kohta alkaa puoli vuotta olla yritystä ja pakko myöntää että epätoivo iskee aika ajoin. Eikä muuten, mutta tuntuu kyllä aika vahvasti siltä, että ovuloinnissa on nyt ollut häikkää jo pitkin syksyä.
Voi olla jos nyt tän kierron jälkeen kyselisi neuvolalääkärille aikaa niin saattaisi ehkä vielä tän vuoden puolella saada ajan.
Voisi kysellä hänen mielipidettä mitä tehdään.
Noh, ei auta kuin päivä kerrallaan eteenpäin. Nyt saunaan!
Ihana kuulla plussauutisista,kohta niitä varmasti satelee paljon lisää.Toivottavasti itekin pääsen mukaan!
Meillä on ollut mukava lauantai,poika on hyvällä tuulella ja ollaan nautittu paljon raikkaasta ulkoilmasta...mahtavaa kun ei enää sada vettä!!huomenna joudun töihin ja alkuviikko tulee olemaan yhtä hulinaa,joten paljoa ei ehdi tuntojansa miettimään...onhan niitä ainakin olevinansa raskausoireita,mutta on niitä ollu jo pari kuukautta!=))+++++++++++-säteitä toivotellen! kuttikatti
Plussatuulet ovat näköjään puhaltaneet tännekin suuntaan sillä melko selkeä plussa tuli testiin tuossa illalla!!!:) On vain jotenkin niin kumma olo, syyskuun keskenmenon jälkeen on vähän vaikea innostua asiasta. Kai sitä yrittää jotenkin suojella itseään ja olla innostumatta liikaa asiasta.
Oireita ei ole ollut kyllä yhtään mitään, mutta jotenkin oli sellainen olo, että plussa voisi olla tulossa. No joo, kyllähän me puuhailtiinkin joka toinen päivä, mutta kuitenkin;)
Toivon vaan, että pikkuinen tällä kertaa kestää kyydissä loppuun saakka... Laskurin mukaan la olisi 31.7. eli en ihan päässyt elolintusiin asti:)
*hämillään' Pantoufle
Onnea Öttis ja Pantoufle!!!! Ihanaa kulla hyviä uutisia!!! Toivottavasti perässä tullaan....
äitikuu, joka tuli just baarista jossa ikävöi kovin rakkaitaan, eikä oikein osannut bailata ja nauttia menosta...
hienoa että tuli ekat plussat. tarrasukkia matkaan.
toivottavasti paljon tulee perässä plussa tuulia+++++++++++
täällä jatkuu sama piinailu suht oireettomana. pientä rintojen arkuutta välillä ja se oudohko valkovuoto. luultavasti täältä tulee ensimmäinen tädin saalis no jos sit tulis syyskuu vauva. onneksi vielä on pieni toive elolintusesta kun sitä tätiä ei vielä näy.
kyllä on joulunen olo kun talossa loistaa jouluvalot ja kynttilät palaa ulkona pienen lumipeitteen päällä. ensi viikonloppuna meinaan neitin kanssa leipoa ekat piparit ja jotain muutakin joulu leivonnaisia.
onkos kaikilla paljon pikkujouluja?
meillä ei ole yksiäkään ja se vähän harmittaa mutta tehdään kotona sellaiset pienet niin saa neitikin iloita pikkujoulusta.
nyt juomaan aamukahvia ja katselemaan tytön kans lastenohjelmia.
Heips!
Täällä kp24/28-29. Heräsin viime yönä outoon nimistelyyn kohdussa. Oli aika ilkeetä ja nyt aamullakin jatkuu painon tunne alavatsassa. Mitäköhän tämä on? Ensiviikonloppuna täytyis täti tulla jos tulee. Toivottavasti ei! Onnea plussanneille ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää. Kyllä on mukava yhdessä kuumeilla. t:Taapero 74
Ihanaa kun alkaa tänne niitä plussiakin tulemaan.Toivottavasti tulee paljon ja tänne myös.Me ollaan touhuttu niin paljon että on tosiaan ihan pakkopullaks menny.Nyt saa riittää tältä erää.Kp18/27-31.Näin unta että oltiin jo lapsettomuus hoidoissa.On tää vauva kuume niin kova, että ei sitte hetkeksikään hellitä.Mulla on hieman etova olo.Mutta niin mulla tuntuu olevan aina oviksesta menkkoihin asti kaikki mahdolliset raskaus oireet.Varmaan jotain pms oireita.
Ihan meinaa tulla tippa silmään; tämmöistä se on nyt kun on jo yksi lapsi, mutta aivan eri juttu oli silloin, kun kuumeilin esikoista! Nimittäin silloin tulin usein toisten plussauutisista kateudesta vihreäksi!
Nyt on kp 21/32-35, eli ovis oli vasta tällä viikolla. Puuhailtiin kyllä ahkerasti joka toinen päivä, eli saattais olla hyvät mahdollisuudet...
Limoja en toisn bongaillut, mutta on oikeastaan ollut niin paljon muuta ajateltavaa, siitä kirjoittelin jo aikaisemmin tässä samaisessa pinossa.
Eikun lisää plussauutisia kehiin!
tein testin jo tänään ja haamu plussa siihen testiin piirtyi :D!!!! Jotenkin en kuitenkaan vielä uskalla hehkutella olevani raskaana, kun se haamu oli tosi vaalea ja jäi vähän epävarma olo. Mies kuitenkin jo innostui. Esikoisestakin tosin tuli aikanaan aika vaalea haamu ja nyt tuo " haamu" höpöttelee tossa vieressä :)
Jänskättää kovasti... laskurin mukaan mäkin sain nyt la:ksi 31.7... häh..täh.. piti kuitenkin käydä jo laskeskelemassa..
Olispa tää nyt sitä!!!!!! olispa...
Onnea varmat plussat plussanneille!
Joko teitä saa hehkutella oikein tuolla listassa vai haluatteko vielä hetken pitää ns matalaa profiilia? Luin vaan, että aiotte vielä varmistella niin siksi kysyn. Itse oon kyllä sitä mieltä, että samaa se haaleakin plussa tarkoittaa kuin vahva! =)
On näitä uutisia ihana lukea vaikka hiukan oma pettymys kirveleekin.
Täti siis tuli tänään, no mä sen jo tiesinkin niin ei hirveesti harmita, mutta kuitenkin..
Mutta nyt sitten tästä kierrosta otetaankin kaikki irti, kun ukkokin on kotona eikä pääse just oviksen aikaan töihin karkuun! =)
Ja hyvä juttu on sekin, että synnytyksen jälkeiset pitkät kierrot on tasaisesti lyhentyneet niin olettaisin tämän olevan jo normaali 28.
Saan pysyä vielä lintuparven mukana vaikkakin peränpitäjänä! =) Ja toivottavasti vielä pääsis sitten loppuelokuun odottajiin.
Lisää plussauutisia vaan tytöt!
piipaa00: pitelen matalaa profiilia, kunnes saan varmuuden. Ajattelin testata uudelleen parin päivän päästä, jos vaikka sitä mahdollista raskaushormonia olisi sitten enemmän ja tulisi kunnon viiva... ettei pudota korkeelta :) ilmoittelen, kuin käy!
Pitäkää peukkuja sisaret!
Paljon plussia toivon kaikille.
Ihanaa lukea plussauutisia! Näitä paljon lisää!!!
Kävin juuri katsomassa kaverin kaks viikkoo vanhaa poikaa, voi että oli sulonen! Tosi rauhallinen poitsu oli, tuntuu, et kaikki tuttujen vauvat keitä oon nähny ni on tosi tyytyväisiä. Meillä kun neitiä piti ensimmäiset kuukaudet vaan kanniskella päivät pitkät että oli ees vähän aikaa hiljaa. Eikä mitään syytä itkuihin oikeen löydetty, koliikkia se kait sit oli. Mut eipähän oo ainakaan sit mitään ruususia kuvitelmia vauva-arjesta, jos vielä toinen lapsi joskus saataisiin. Ihaniahan ne vauvat ovat joka tapauksessa, eikä mulla esikoisestakaan mitään traumoja jääny, vaikka se alku ei niin hohdokasta ollukaan. Joskus vaan sillon mietin, et jos olis ollu jo lapsia ennestään, ja sit ois tullu sellanen itkunen vauva, ni huh huh, kuinkahan sitä ois jaksanu.. No, taas lähti vähän asian vierestä:)
Miten nää kp:t tuntuu matelevan..vasta 8/26. Ei kait pitäis niin hirveesti laskeskella näitä päiviä mut minkäs itselle teet!
Nyt kun näistä jouluvalmisteluista on ollu puhetta, niin minäkin laittelin jo tänä viikonloppuna jouluvaloja ja glögiäkin maisteltiin. Kauheasti mulla ei oo tapana hössöttää joulun suhteen, kinkun paistan ja vähän joulutorttuja ja -pipareita leivon, mut siihen se sit melkeen jääkin. Lahjat on vielä ostamatta, mut ostetaan vaan lapsille, niin ei niitäkään nyt niin hirveesti tarvii stressata. Aina se joulu sieltä tulee, hössöttipä tai ei.
Kirpakkaa sunnuntain jatkoa toivotteleepi LeiMu
Kyllähän plussat pomppii nyt ahkeraan :)
Täällä kp21 enkä odottele plussatuulia tänne tässä kierrossa :(
Toivon vain, ettei kierto veny kovin pitkäksi.
Mutta nyt syömään ja saunaan!
Pikasesti koneella,kun en ole koko viikonloppuna päässyt! Ihan ollut tuskaa :DDD mutta kun on vieraita ollut,niin en oo päässyt. Testasinkin sitten,mutta negahan sieltä paukahti,voi Piipaa,kovasti olisin sullekin plussaa toivonut,mutta... Nyt mentävä laittaan lapsia iltapesuille!
Menossa kp7 ja otin viimeisen clomin...
Päätä on särkenyt tänää, johtuu varmaan noista clomeista. No nyt sit testailemaan, josko sais pongattua oviksen tulevan reilun viikon aikana ; )
Onnea kaikille plussanneille!!! Ehkä tulemme täältä perässä...
HURJASTI ONNEA KAIKILLE TEILLE PLUSSANNEILLE =D! Tarrasukkia matkaan mukaan.
Piipaa:Luulempa mä, et seuraan sua huomenna sinne loppukuun yrittäjiin ;) joten kuumeillaan yhdessä sitten taas!!
Lyhyesti omaa napaa. Kp 26/26 ja negaa näytti malttamattoman testi tänään ;( Siksi uskonkin vahvasti nyt et täti sieltä tulee... Vaikkakin aamulla oli vielä vahva usko plussaan,kääk niin vaan se mieli muuttuu! No, jos on täti tullakseen tulis pian, niin säilyisin vielä ELOLINTUSISSA.
Sitten kyssärin heittäisin kaikille teille, jotka ootte lääkärin pakeilla käyneet tästä asiasta... Milloin on kannattavinta varata aikaa, siis ensinnäkin siks, et tietäs ovuloinko, onko kaikki muutoin ok?? Onko teille kelleen sanottu ylipainosta mitään? Luin jostakin, et jos painoindeksi on yli 30,on selkeesti heikentynyt riski tulla raskaaksi!? Mulla oli esikosta muistaakseni 32 ja jouduinkin sokerirasitustestiin siksi....mut nyt painan noin 6kg enemmän, kuin silloin ja oon miettinyt sitäkin osasyynä tähän tärppäämättömyyteen ;-(( No, oli niin tai näin varaan ajan gynelle heti ku mun menkat alkaa ja kyselen niiltä sitten lisää. Ja niin HUOMENNA se sitten alkaa, nimittäin tiukka ruokavalion tarkkailu! Kerron sitten ensi sunnuntaina teille, kuinka oon onnistunut ja muistakaa udella, jos unohdan, pliis!
En anna epätoivon vallata mua, vaikka välillä kyllä aika tuskaista onkin. Pikkukakkonen on vain niin toivuttu, että hajoo sitä vähemmästäkin... Maaliskuulta ollaan yritetty, mut imetyksen lopetin elokuussa, juuri siksi että tärppäis varmemmin ja niin se vaan antaa silti oottaa itseään!! Anteeksi vali vali viestini, vaikkei ees täti oo vielä tullut!
Sanna
Kiva saada seuraa loppukuulle vaikka toki sulle vielä sen plussan soisin jo aiemminkin, jos vaikka täti vielä teiltä poissa pysyis! ;)
Mä en oo lääkärissä käynyt joten siihen en osaa vastata. Mutta ylipaino, se se on tuttu juttu! =)
Niinhän sitä sanotaan, että liiat kilot tähänkin asiaan vaikuttaa, omalla kohdalla ei kylläkään näin oo käynyt. Eli viimeks olin isoimmillani, bmi yli 30 en muista paljonko yli, ja kakkonen sai silti alkunsa ekasta yrityksestä. Nyt oon saanu hänen odotusaikana tulleet kilot ( miltei 25 lisää tähän massaan.. huh) jo pois, mutta esikoisesta tulleet on vielä tallessa. Joten elopainoa riittää.. Mä en ainakaan itse usko sen vaikuttavan, kun ei se tähänkään asti oo vaikuttanut. Mutta toki se on yksilöllistä sekin!
Soitahan heti huomenna lääkäriin ja kysäse sieltä millonka sun kannattas sinne mennä! Saatpahan heti vastauksen!
Ja jos siis vielä et plussaa niin napataan sitten kimpassa ne meidän lintuset loppukuusta mukaan! =)
Myös tämä sirkka joutui sitten loikat vaihtamaan lennoksi ja siirtymään elolintusiin. Pitkään minä jo sirkka kerkesin ollakin kun kaksi eri kiertoa olisi saattanut tuoda tulosta heinäkuulle. Mutta kun ei niin ei. Yritetään nyt sitten sinne elokuulle. Ilmoittelin tuossa äsken miehelle että puolentoista viikon päästä on uudet vauvantekotalkoot kun eka ei tuottanut tulosta. Eli varsinainen aktiivisuus tällä osastolla on aloitettu käytännössä vasta viime kierrosta. Toitaa hormonit vasta nyt vähitellen tasoittua normaaliksi imetyksen lopetuksen (09/05) jälkeen. Tuntuu että varsinaisesti halutkin oli hukassa ennen viime kiertoa. Pitäis vissiin taas ostaa ovistestejä niin vois ajoitusta järkkäillä mahdollisimman hyväksi. Jos tilais tällä kertaa netistä kun ovat tuolla apteekissa niin kalliita. Missä nettiosoitteessa ovat halvimpia?
Joo mutta täytyy rientää TV:n ääreen, Dracula on jo alkanut.
Sari - Heinäminkki