Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ENSIKOT maanantaina 23.20.~~~

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin aamuisen unenpöpperössä. Eli 23.10 tietenkin.... No, toivottavasti kuitenkin bongaatte tämän pinon :)

Koko viikonloppu meni tenttiin lukiessa, ja nyt pitäis olla kertaamassa tämän päivän tenttiin. Kävin kuitenkin lukemassa viikonlopun pinon, joka olikin melkoisen pieni.

Masu: todella harmi, että täti tunki itsensä tuohon tilanteeseen... Toivottavasti jaksat täälläkin kuitenkin vielä pyöriä. Jaksamista!

Pingu ja Saikku: pahoittelut negoista. Itsellä myös tuli tädin myötä pudottua korkealta alas. Oli kaikki ne oireet varmaan vaan sitä, että kroppa totutteli pillereiden poisjättöön. Toviotaan, että täti ei kuitenkaan teitä löydä, ja olisitte testannu liian aikaisin.

Live: pahoittelut vielä tädistä.

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä, paitsi hirveät menkkakivut (en muistanutkaan, että oli tällaista) ja turvotus. Täti tuli vähän hiipien, eli kaksi ekaa päivää oli vaan tiputtelua, se oli kummallista. Kai kuitenkin lasken kp:t niin, että tänään kp 5/29, kun tiputtelu alkoi 5 päivää sitten?

Niina

Vierailija
2/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vilkutukset, plussatuulet, terkut ja bdbdbdbd kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi haluan toivottaa kaikki uudet enskat tervetulleiksi! Käyn täällä vähän silloin tällöin ja tuntuu, että paljon uusia on tullut mukaan. Kiva saada paljon vauvakuumeisia tänne :)

Pahoittelut tädin yllättämille. Se sitten tunkee itsensä aina sinne minne ei pitäisi!

ON: kp 23/27-30 eli toivon totisesti, että täti ymmärtäisi kiertää mut kaukaa.

Nenna

Vierailija
4/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas superpitkän nettipimennon jälkeen...

Olipas tullut huimasti uusia, tervetuloa mukaan minunkin puolestani! Kävin pikaisesti pari pinkkaa läpi, ja huomasin että ainakin Peipposka oli plussannut, hieno homma - ja onnea, tarrasukkia ja sitä perinteistä vauvaliimaa iso ämpärillinen : )

Killa oli hivuttautunut L-puolelle, vilkutuksia kovasti!! - luulenpa että tämäkin alkaa siirtyä perässäsi sinne... Yritystä takana about puolitoista vuotta, joten pikkasen alkaa tämä luomuvauvakuumeilu kypsyttää.

Missäs Naksu? Onko Moolista kuulunut? Brooke? Muut tutut?

ON: kp 24/28-32, ja vahvasti tätiä odotellaan. TSSG-tutkimus (aukiolotutkimus) 7.11. seuraava etappi.

Kaikille tutuille isosti huiskutuksia ja kertoilkaas kuulumisista!

+++++++++++++++++++++puhalluksin

Jessis

Vierailija
5/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kai se pitäisi ymmärtää pikku hiljaa siirtyä tuonne L-puolelle. Yritystä meilläkin kohta jo puolitoista vuotta. Hoitoihin mennään vuodenvaihteen jälkeen, jos ei ihmettä tapahdu sitä ennen. Kun en ole siellä puolella vielä juuri käynytkään, niin kertokaas viisaammat mikä siellä olisi sitten sopiva pino. Eli esim. Killa, mihin pinoon olet siellä " asettumassa" ?

Nyt meneillään kp 19/33. Greippimehut ja punkut on juotu ja pupuiltukin on ihan ahkerasti, mutta ei tässä enää kauheasti toiveita tule eläteltyä.

Toiveikkaampaa kuumeilua toisille toivoen

Brooke

Vierailija
6/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kierto pitäis alkaa laskemaan siitä, kun ihan oikea, kunnon vuoto alkaa. Eli jos tuhrut jätetään pois, niin sulla ois nyt kp3 menossa. Itse olen laskenut vasta oikeasta vuodosta asti ja jättänyt tuhrut pois. Voihan ne kalenteriin kuitenkin merkata niin osaa sitten vertailla onko aina tuhrua vai vaan joskus. Itselläni ensimmäinen kerta, kun menkat tuli pillereiden lopettamisen jälkeen oli tosi kivuliaat. Sen jälkeen ei mitään kipuja ole ollut, ei edes ennakkoon. Ja tuhrutkin on tullut taas kuvioihin. Kovasti kropan toiminta muuttuu aina ajan myötä.

Vierailija
7/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen päivä ei houkuta lähtemään yo:lle, mutta kohta on pakko. Pikapinoutuminen siis, taas kerran!

Niina, en ole aivan varma kp:n laskentatavasta, joskus olen muistaakseni kuullut, että se kp1 on vasta eka kunnon vuotopäivä. Ai hyvä, Hoyt tiesikin jo asian paremmin!

Nennaliina, peukutuksia sinne!

Jessica, olen niin vähän käynyt täällä etten tiedä vielä, oletko ollut jo muissa tutkimuksissa? Sullahan näyttää kierto olevan ok? Tiedätkö ovuloitko? Tsemppiä sinnekin! Meillä yritystä viime helmikuusta, ja tämäkin tuntuu pitkältä ajalta. Brookellakin jo pitkä aika yritystä takana, toivottavasti pian tärppäisi!!! Oletko sinä käynyt tutkimuksissa vielä?

ON: huominen gyne jännittää koko ajan enemmän ja enemmän...

Vierailija
8/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisesti olen täällä jo aamulla, koska saan nauttia koko viikon lomasta. Jippii! Kyllä tämän kaiken kiireen keskelle loma mahtuu oikein hyvin. No, yritän nyt sitten kerrankin viestitellä ihan kommenttien kera.

Ihan ensiksi suuren suuri onnentoivotus[color=00868B]Peipposkalle[/color]! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Pidän peukkuja, kuten varmaan kaikki muutkin. [color=CD2626][size=4]♥[/size][/color]

[color=00868B]LiVe[/color]: Toivottavasti täti on pakannut jo laukkunsa. Tuntuu, että aika menee niiiiin nopeasti, kun teidän häätkin ovat jo noin lähellä.

[color=00868B]pingulle[/color] tsempitystä! Pidetään peukkuja!

Voi [color=00868B]masu[/color] kuinka kävi. *halaus ja rutistus* Jaksamista surun ja murheen keskelle.

[color=00868B]Saikku[/color]: Mikä on tädin tilanne? Vieläkö on peukut ja varpaat pystyssä?

[color=00868B]Afternoon[/color]: Jaksamista sinullekin! On se vaan niin epäreilua, että vauva-asiat voivat olla näin vaikeita. Kaiken järjen mukaan tämän kuumeilun pitäisi olla sitä ihanaa odotuksen odotusta eikä kamalaa stressaamista. Kaipa se pitäis vaan uskoa, että mikä ei tapa, se vahvistaa.

[color=00868B]s-k-[/color], [color=00868B]tuiskutiusku[/color]

[color=00868B]Nellamaijalle[/color] iso vilkutus. Mitenkäs sen tädin kanssa kävi? Olisipa älynnyt kääntyä pois... bdbd

[color=00868B]ninnuli[/color]: Pahoittelut tädistä. Lähettelen täältä sähköisiä lohtuhaleja. Et taida olla ainoa, joka suunnittelee siirtymistä toiselle puolelle, joten ei tarvitse lähteä yksin.

[color=00868B]buuffa[/color]: En osaa kyllä sanoa mitään tuohon vatsalihasasiaan. Toivottavasti joku muu osaa vastata jotain. Monesti sitä vaan kuulee, että kyllä se vauvanalku on niin suojassa, ettei siihen ulkopuolelta pysty vaikuttamaan -ei suuntaan ei toiseen.

[color=00868B]Kathy@[/color]: Tuparit olivat ilmeisesti oikein onnistuneet. Tai ainahan sitä on kiva kavereita tavata ja juoruilla. Toivottavasti täti on jo lähtenyt, niin ei tarvitse siitä enää huolehtia. Jaksuja & tsemppiä lääkärin odotteluun!

[color=00868B]Hätähousu[/color]: En ole varmaan tervetulleeksikaan vielä toivotellut, *nolostuttaa*. Kiva, kun olet löytänyt meidät.

[color=00868B]Maitikka[/color]: Toivottavasti lääkäri osaisi vähän valaista tilannetta. Mulla on myös pco-tyyppiset munasarjat, joten samassa veneessä mahdollisesti ollaan.

[color=00868B]Hoyt[/color]: Kuulosti melkoiselta extreme-yöltä tuo asuntovaunussa nukkuminen. Toivottavasti enää ei palella. Pidän peukkuja, että tuo toivottomuuden tunne olisi täysin turhaa.

[color=00868B]Niinalle[/color] pahoittelut tädistä. Ja intoa sitten seuraavaan kiertoon!

[color=00868B]Nennan[/color] puolesta manailen täällä tädin karkoitusloitsuja. Ja tietysti kaikkien muidenkin enskojen puolesta.

[color=00868B]Jessicalle[/color] vilkutuksia! Ja tädin karkotetta sinnekin.

[color=00868B]Brooke[/color]: Olen itse miettinyt samaa, eli mihin pinoon sitä seuraavaksi siirtyisi. Ei taida tämä peruskuumeilu meidänkään tapauksessa tulosta tuoda. Pitäiskös meidän laittaa oma pino pystyyn, kun tulijoita taitaa olla aika monta? Mitäs te muut [color=00868B]L-puolelle siirtyvät[/color] asiasta ajattelette? Vai joko olette löytäneet oman paikkanne? Vinkkailkaa, niin tiedämme mihin suunnistaa.

Tulipas taas tekstiä. Ope on omalla eikä pääse töihin puhumaan. ;) Siitä tämä vaan johtuu. [color=00868B]ON[/color] luhyesti: Kp 23/27-28 enkä elättele minkäänlaisia toiveita. Ainahan ihmeitä voi tapahtua, mutta en laske sen varaan. Katsotaan sitten viikon päästä missä mennään.

[color=00868B]~dese~[/color]

Vierailija
9/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit meni taas miten sattui, mutta tuli sinne ainakin yksi sydän oikealle paikalleen.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

-dese, palstaterroristi-

Vierailija
10/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan roikutaan, kun vihdoinkin pääsin tänne sivuille.

Tuo yhteisen pinkan perustaminen L-puolelle on hyvä idea! Killa on kyllä ilmeisesti hakenut paikkansa jostain muusta porukasta, vai? Mutta minä ainakin kannatan Lapsettomien Ensikoiden pinkkaa!

Maitikka: Mä olen saanut yksityiseltä gyneltä keväällä (maaliskuu muistaakseni) lähetteen tyksiin lapsettomuustutkimuksiin. Toukokuussa sain kutsun tulla syyskuussa eka käynnille tyksiin. Ensimmäisellä käynnillä tehtiin ihan normi sisätutkimus, ultrattiin ja juteltiin. Mies ei päässyt tuolle käynnille mukaan. Ainiin, labrassa oli jo toukokuussa ja elokuussa tutkittu kaikki fsh-ym. -arvot, ja kaikki näytti ihan normaalilta. Tuon tyksin eka käynnin jälkeen pyydettiin mieheltä vielä simppanäyte, joka kiikutettiin eräänä aamuna muistaakseni syyskuussa sekin. Tulokset ei olleet kauhean hyviä, mutta lääkärin mukaan määrä korvaa laadun, eli inssiä seuraavaksi kaavaillaan. Sitä ennen halutaan kuitenkin tehdä tuo aukiolotutkimus. Tyksissä niitä tehdään vain tiistaisin, joten jonoa piisaa! Mutta mulla enää siis kaksi viikkoa tuohon " rääkkiin" . Ja tuolle käynnille mies toivottiin myös mukaan, että voidaan sopia sitten yhdessä jatkosta. Mielestäni ei kannata aikailla tuon julkisen sektorin hoitoihin hakeutumisen kanssa, koska pitkäänkin jonottamiseen saa varautua!

Nyt en tiedä tuon huomisen gynekäyntisi taustoista, mutta tsemppiä kuitenkin (ymmärsin rivien välistä = desen viestistä, että vaivanasi pco), ja toivottavasti saat lääkityksellä kierron + oviksen kuntoon.

Brookelle peukutan nyt kaikesta huolimatta - eihän sitä tiedä mitä loppukierrosta vielä tapahtuu bd bd bd bd

Deselle samaten +++++++++ loppukierron jännityksen hetket toivottavasti kulminoituvat niihin kahteen viivaan bd bd bd bd

J.

Vierailija
11/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitäisi tehdä kouluhommia! Mutta jostain syystä sormi aina lipsahtaa tänne!

Mulla on siis taustalla yksi gyne-käynti kaksi viikkoa sitten, jolloin oli kiertoäivä 10 ja limakalvon olis pitänyt jo olla paksu ja munasolun irtoamassa. Mitään limakalvoa ei juurikaan näkynyt, eli se oli todella ohut ja munasarjoissa oli monia rakkuloita, ei kuitenkaan yli kymmentä niinkuin pco:ssa. Niitä oli myös omituisesti munasarjojen keskellä, vaikka niiden pitäisi olla reunoissa?! Rakkulat ovat siis niitä, joiden sisällä munasolut kypsyvät, ja joista yhden pitäisi kasvaa isoimmaksi ja " voittaa" muut. Aluksi 2-3 lähtee nopeampaan kasvuun, joista siis tämä yksi saavuttaa täyden koon (noin 2 cm). Mulla kaikki rakkulat oli noin 8 mm.

Seuraavana päivänä multa otettiin verikokeet, joista testosteroni oli normaali, FSH 1.1 (joka kai on myös ok) ja muut saan tietää huomenna. Mut myös ultrataan uudestaan, jolloin näyy onko limakalvo paksuuntunut ja tapahtuuko mulla kenties ovis kuitenkin, mutta vasta tosi myöhään? Kierto mulla oli viimeksi 45 päivää, nyt on meneillään kp23. Sellaista ON:aa.

Vierailija
12/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enne aikojaan *nolo*.

Maitikka, olen käynyt noin vuosi sitten tosi ylimalkaisessa työterveyslääkärin tutkimuksessa. Menin sinne melkein heti yrityksen alettuamme, koska silloin mulla oli niin pitkiä kiertoja (40-50 päivää) että ajattelin jotain olevan vialla. Sen tutkimuksen mukaan mulla oli kaikki kunnossa, ja pitkät kierrot johtuivat kai vain siitä kun olin syönyt pillereitä niin kauan. Kierrot lyhenivät sitten ihan itsekseen ja tänä vuonna ovat olleet ihan OK pituisia 30-33 päivää. Mutta eipä silti tärppiä ole tullut. Miestä ei ole tutkittu vielä ollenkaan. Ensi vuoden puolella mennään sitten yksityiselle tarkempiin tutkimuksiin, jos ei sitä ennen mitään tapahdu.

Minäkin kannatan ajatusta Lapsettomien Enskojen pinosta L-puolelle. Jos ei joka päivä saada pinoa aikaan, niin voishan sitä laittaa vaikka viikkopinon. Ja sehän onkin sellainen pino, johon emme toivo kovinkaan paljon osallistujia, toki olisi mukavaa että kaikki pääsisivät suoraan o-puolen pinoihin.

Vierailija
13/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sitten pyörähti taas uusi työviikko käyntiin. Kaikille enskoille mukavaa viikkoa ja plussasäteitä!

Saikku: negapahoittelut... mutta eihän tätikään vielä ole kuiteskaan ilmaantunut, vai? Kyselit mun kierron tilannetta: kierto on ihan alussa, joten ei ne pahoinvointioireet kai nyt ¿sitä itseään¿ voi olla. Siis mullahan oli se tilanne, että pillerit jätin pois ihan vastikään (13.10.) eikä vielä tätiä tullut. Joten en oikein tiedä voiko tätä edes yrityskierroksi edes laskea? No, periaatteessa kai sitä raskaaksi voi tulla näinkin... Mutta minä luulen vaan, että nuo pahoinvoinnit yms. on sitä, että kroppa käynnistelee omaa hormonitoimintaansa pillereiden jälkeen.

Keiju: heinäkuun vauva siellä tilauksessa... itse heinäkuun lapsena voin sanoa, että kesän lapsena on hyvä olla! : )

Killa: Voi, matalapainettako? No, yritähän katsella ihan rauhassa ja tsempata, ja käy välillä täällä moikkaamassa, kun siltä tuntuu.

Peipposka: hei, miten polttarit meni?

Marge: Ovis, hyvähyvä... ja hyödynnettyä tuli muun viikonloppuohjelman ohessa?

Live: tätipahoittelut... ja krampit on kyllä ikäviä. Kummitytön tapaaminen kuitenkin taisi piristää mieltä?

Pingu: negapahoittelut sinnekin. Mitenkäs täti, onko pysynyt poissa?

Masu: tätipahoittelut.

s-k: piinailua siellä...ja negapahoittelut. Mutta tätikö kuitenkin vielä poissa?

Hätähousu: hymyilen täällä itsekseni tuolle ¿kolmen naisen käännytystyölle¿! Ihanat välit sinulla tyttäriisi. Toivottavasti pääset pian sinäkin tositoimiin.

Hoyt: onko teillä mökin rakennus tiedossa vai onko jo pystyssä? Ilmeisesti ei, kun asuntovaunussa olitte ¿jäätyneet¿?

Niina: kyllä tuo pino löytyi, vaikka pieni ¿kijotusvihe¿ kävikin! Kiva kun viikkoa availit. Millonkas sinä olitkaan jättänyt pillerit pois (en jaksa nyt kaivaa tuota esittelypinoa...)? Oliko sulla millaisia ¿oireita¿, joiden arvelit johtuneen pillereiden poisjätöstä? Mulla nimittäin pillereiden poisjätön jälkeen tullut muutamana aamupäivänä, aamupalan ja lounaan välissä, hirveen etova olo. Ja sitten outoja makeanhimoja yms., joita ei normaalisti (tai siis pillereiden aikaan) ole ollut. Pillerit jäi pois ihan vastikään, eli tuskinpa on raskausoireita siis.

Desejo: oikein rentouttavaa lomaa vaan!

).( Mukava viikonloppu takana: rentoutumista, hyvää ruokaa (olimme lauantaina hirvipeijaisissa, joten hirvipaistia ja laatikoita tuli nautiskeltua) ja juomaakin hieman (no, peijaisissa tottakai...). Ensilumikin tuli... ja meni saman tien. Olis minun mielestäni saanut pysyä jo maassa, olisi niin paljon valoisamman näköistä. Täällä ihmetellään edelleen sitä, että tätiä ei pillereiden lopetuksen jälkeen ole tullut. Siis käytössä oli Cerazette ¿minipillerit, joiden sivuoireena multa jäi täti pois silleen, että huhtikuussa viimeks ollut! No, tiedän kyllä, että siihen voi joskus mennä aikaa, mutta jos tulee, niin tulis nyt! Että pääsis sitten aloittelemaan ¿kunnolla¿ tuota yritystä. Tietysti tääkin nyt yritystä jo on, mutta enpä tiedä kuinka yleistä on, että heti pillereiden lopetuksen jälkeen olis tullut raskaaksi (siis niin, ettei tätiäkään ole tullut)?

Dajm

Vierailija
14/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluun omaa napaa: tätiä ei ole vielä näkyny (JEEEEEEE!). käyn noin tunnin välein vessassa tarkistamassa ettei vaan ole päättänyt kurvata paikalle. vatsaa nipistelee koko ajan, tuntuu siltä ku täti alkais hetkenä minä hyvänsä...toivottavasti ei kuitenkaan ala. aattelin tosiaan käydä tänään ostamassa jonkun hieman herkemmän testin ja testata huomenna. en mä viimeks näin jännittyny ollu... voi oisinpa nyt raskaana... mieltä vaan varjostaa se nega. toivottavasti olin vaan liian aikaisin liikkeellä.

saikku: mites siel? onko täti pysyny poissa? joko testasit uudestaan?

s-k: sielläkin on piinapäivät menossa. ++++++-säteitä :) bd bd bd

nennakin piinailee: +++++++-säteitä siihenkin suuntaan

maitikka: tsemppiä lääkäriin. toivottavasti kaikki on kunnosssa. tai ainakin hoidettavissa :)

ninnuli oli tullut korkealta ja kovaa alas. pahoittelut. ymmärrän pettymyksesi. jos kerran täti on tullakseen, niin tulis edes ajoissa niin ei tarvittis elätellä turhia toiveita

masu: voi perse. ei siinä noin pitänyt käydä. lohtuhali. ja voimia kuopasta ylös kipuamiseen.

jahas, jos sitä yrittäis saada tänään vielä jotakin aikaiseksi. +++++++++++++++++++++-pisaroita taivaan täydeltä. ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille

-pingu-

Vierailija
15/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan Enskat! Olen vanha (siis entinen) ensikko. Käyn vilkuilemassa uteliaana täälläkin kuulumisia, josko ois vielä vanhoja tuttuja kuvioissa. Onneksi suurin osa on pikaisesti siirtynyt tuonne O-puolelle!!

Useamman viesteissä huomasin olleen ilmaan heitettynä kysymys mihin siirtyä, kun ei vauvaa ole tullutkaan vielä. Oma tarinani pähkinänkuoressa tässä:

Kun ei vaavia alkanut kuulua , eikä kuulu kyllä edelleenkään, niin siirryin Vilttiketjuun keskustelemaan. Kun en halunnut vielä lapsettomaksikaan itseämme alkaa tituleeraamaan. Tuo Vilttiketju on siis pino pitkään lasta toivoneille. Eli tervetuloa sinne jutustelemaan, jos alkaa tuntua, että pitkän yrityksen jälkeen kaipaa vertaistukea!

-Haavemaa-

Vierailija
16/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitikka: tsemmpiä huomiselle.

Desejo: nautihan nyt lomasta! Toivon, että täti kiertää sinut kaukaa. Välillä tosiaan tuntuu siltä, että ihme siihen tarvittaisiin, että tulisi raskaaksi.

Killa: mitä sinulle kuuluu? Toivottavasti käyt vielä täälläkin, ettet ihan kokonaan unohda meitä.

Pingu:plussatuulia sinulle ++

Ja kaikille, jotka suunnittelevat siirtyvänsä täältä toisaalle: tulkaa nyt ainakin välillä kertomaan tännekin kuulumisianne, joohan?

Nenna, jonka mielestä tämä viikko on piiitkää...

Vierailija
17/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, jättäkää vaan suosiolla lukematta jos Jessican jorinat ei kiinnosta ; )

Noniin, mietiskelin koko lounastunnin ajan tätä pinoutumisongelmaa. Haavemaalle kiitos, en ihan rehellisesti sanottuna yhtään muistanut Vilttareiden olemassaoloa! Pistän siirtymisen harkintaan...

Miten sitä osais siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle? Tuntuu ihan kauhealta!! Mitä te muut vanhat Enskat meinaatte??

t. Jessis ihan pää pyörällä

Vierailija
18/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen tervehdys.

Tallinnan matka tehty ja kotona jälleen.. Nyt ei sen enempää... Työt kutsuu.. Vaan ettette unohda..

:)

Trixie

Vierailija
19/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Jessis ja Brookekin piiiitkääästä aikaa! :) En ehdi koko pinoa lukea, mutta tän bongasin: jos l-puolelle perustetaan lapsettomien Ensikoiden pino, mä oon messissä! Mikään ei olisi kivempaa, kuin jatkaa juttua vanhojen tuttujen kanssa sielläkin! Tai ainakin sit mennään kaikki samaan paikkaan, jooko? En oo paljoo ehtinyt/jaksanut nyt palstailla eikä nytkään millään ehdi enempää, mä tuun illalla uudestaan!

Killa

Vierailija
20/41 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sen verran vielä piipahtaa että Killalle moikkaan! Jospas kyhäillään sitten sitä L-puolen pinoa? Eikä sillä että Enska-kaverit olisin teitä hylkäämässä, mutta kun tää " normaalikuumeilu" ei vaan oikein enää toimi... kyllähän te ymmärrätte?

Palailen huomenna asiaan, kunhan vehkeet vaan toimisivat!

J.