Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tuli sitten työpaikkani vihatuin työntekijä...

Vierailija
16.04.2012 |

Olen töissä pienessä firmassa, jossa lähes kaikki kollegat on naisia.

Työkaverini on monesti haukkunut firmaamme julkisesti facebookissa. Valittanut pitkistä työajoista, huonosta työpaikkaruuasta (yks päivitys oli: söinpäs taas täyttä paskaa työpaikkaruokalassa) samoin kirjoittelee seinällään, kuinka tylsiä työkaverit ovat ja kuinka huumorintajuton pomo on jne... Tosi törkeitä asioita, itse olisin heti antanut tuosta potkut, hän suoraan sanoen mustamaalaa firmaamme.

Kukaan työntekijöistä ei ole facebookissa, paitsi minä ja tämä nainen. Emme ole kavereita fb:ssä, mutta satuinpa vkl lukemaan hänen seinäänsä, hänen seinä oli vielä julkinen kaikille!

Mulla alko tosiaan ärsyttää tämä mustamaalaaminen, ja kun olin ruokatauolla samaan aikaan pomon kanssa (ei ollut muita paikalla) 'lipsautin' ohimennen pomolle näistä kirjoitteluista.

Hän lupasi tsekata viestit ja ottaa työntekijän puhutteluun.

Päivällä nainen kävi puhumassa pomon kanssa, tuli aika vihaisena ulos ja lähti työpaikalta, en tiedä saiko potkut yms...

Hänen muutama kaveri oli arvannut, että minä olen 'kantelija' joten kuulin kun kahvitunnilla haukkuivat minut pystyyn mm. juoruämmäksi ja ovat koko päivän mulkoilleet yms.

Ihan lapsellista meininkiä, tekis mieli itsekkin lähteä koko firmasta.

Teinkö teidän mielestä väärin, kun kävin kertomassa kirjoitteluista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen myyja

Vierailija
22/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hän ei lopeta niin kerrot eteenpäin.

En yhtään ihmettele, jos sinusta ei nyt pidetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan voi olla niin idiootti, että haukkuu työpaikkaansa tai pomoaan julkisesti?! Tai pitää facebookinsa kaikkien luettavana?

Jos jutut ovat todella firman mustamaalausta ja haittaavat liiketoimintaa vääriin korviin joutuessaan niin kyllä minäkin varmasti olisin kertonut pomolle. Jos kerran ap kaikki nyt vihaavat sinua niin tietävätkö ne muut mitä firmasta ja heistä on kirjoiteltu? Jos eivät, niin ehkäpä olisi syytä kertoa.

Vierailija
24/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen suunnattomasti näitä asenteita täällä. Eikö sun työkaveri ollut palkansaaja, joka julkisesti haukkuu työnantajansa firmaa?

Sitten täällä huudetaan solidaarisuutta haukkujaa kohtaan!! Sama kuin toiset oppilaat koulukiusaajan puolella. Nekin osoittaa solidaarisuutta mutta ei kiusattua kohtaan!!

Mielestäni et ole työkaverisi valvoja mutta suorastaan velvollinen kertomaan työnantajalle miten hänen firmaansa mustamaalataan! Kukaan ei tiedä mitä tappiota on jo saattanut saada tämän julkisen mollaamisen takia.

Kerro niille työkavereillesi mitä heistä kirjoitti ja laita ryhtisi suoraksi. Olisin itse tehnyt samoin jos olisin ollut palkansaaja.

Vierailija
25/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin kerran yhdelle työkaverilleni, että ei kannattaisi haukkua pomoa ja työkaverita Facebookissa. Hän suuttui ja haukkui minut ihan lyttyyn. Sen jälkeen hän sulki facebook-seinänsä minulta ja haukkuin minutkin seinällään monen kertaan, josta työkaverit tulivat kertomaan minulle. Jotkut eivät koskaan opi.

Vierailija
26/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on typerys. Tuollaiset puheet kannattaa jakaa livenä lähipiirissä, ei tosiaan missä julkisessa facessa. Työkaverin kaverit ovat myös ääliöitä.

Vierailija
27/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mitään muuta hyvää ei sinun kohdallesi tuollaisesta tule. Luulen että muut työkaverisi eivät koskaan enää luota sinuun missään asiassa kun pitävät sinua ihan aiheellisesti pomoa kieli ruskeana nuolevana juoruämmänä

Vierailija
28/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi haukkuu julkisesti työpaikkaansa ja saa potkut sen takia. Julkinen toiminta on julkista, pomo olisi voinut itsekin tuon huomata tai saada selville muuta kautta.

Vierailija
29/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin olisin puolellasi :)

Vierailija
30/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pomo voi olla sinulle lojaali ja sanoa, että on saanut vinkin kaveriltaan? Kysypä.