Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Photoshopatut ja sumuiset FB kuvat

Vierailija
16.04.2012 |

Pitikö montakin kymmentä otosta ottaa, ennenkuin "oikea" tekoilme irvistys / ankkailme saatiin oikeasta kuvakulmasta?

Riittikö tunti ehostukseen ?

Pakottiko uurteet vielä käyttämään photoshoppiakin? Vai laitoitko sumuisen kuvan, ettei pakkeli paljasta ryppyjä, harakanvarpaita eikä kraatereita? ONNEA LUONNONKAUNIILLE EXHIBITIONISTILLE ;-) - Tiesittekö, että kuvat voi nähdä ilman ps:a? ja make up:n kadottaa tietokoneohjelmalla? :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jonkun toisen photoshoppailut noin raivostuttavat?

Vierailija
2/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä kuvat vuosien takaa ja ollaan kuin se olisi eilen otettu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin mutta en tiennyt että joku haluaa nähdän niin paljon vaivaa =DDDD Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa kenenkään alkuperäisolemus.

Vierailija
4/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta pärstästä meikattuna ja aina samalla ilmeellä otetut valokuvat. Kertoo paljon ihmisestä jos aikaansa tuollaiseen käyttää. Onneksi mun kavereista ei tuollaisia löydy.

Vierailija
5/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin ihan jonkun satunnaisen, hauskan kuvan, jonka sisko oli minusta napannut rannalla.

Ja siis huhtikuussa, talvitakki päällä, hassussa asennossa.

Vierailija
6/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kuvat voi nähdä ilman ps:a?

Enkä oikein edes usko. Tai siis uskon, että voi katsella kuvaa, jota ei ole photattu, mutta en usko, että jos lataat jonkun FB sivulta kuvan, että voisit nähdä sen jotenkin alkupeäisenä.

Vierailija
8/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita kuvia, eikä mua kyllä haittaa ollenkaan jos haluaa parannella kuvaansa. Mieluummin lärvikuvia kuin jotain tylsiä maisematylseröotoksia.

Vierailija
9/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että kuvat voi nähdä ilman ps:a?

Enkä oikein edes usko. Tai siis uskon, että voi katsella kuvaa, jota ei ole photattu, mutta en usko, että jos lataat jonkun FB sivulta kuvan, että voisit nähdä sen jotenkin alkupeäisenä.

Toki fotaria käyttävät oppivat aika äkkiä erottamaan millaista jälkeä sillä saa ja mihin.

Mutta mitä sitten? Itse otan kavereidenkin naamasta finnit pois ennen kuin pistän niitä nettiin.

Oot vähän outo ap kun noin hirveästi ahdistaa.

Vierailija
10/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

make up:n kadottaa tietokoneohjelmalla? :)

tämäkin ap. Mitä jos opettelisit edes ihan perustaidot niin ei tarvitsisi tällaisia miettiä :)

Vierailija
11/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilottaa, jos kerran pystyy? Kaikenlainen se voikin ihmisiä ärsyttää. AP:lla vissiin joku tietty tyyppi jolle on syystä tai toisesta kateellinen.

Vierailija
12/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

photoshopatuiksi tai vuosia vanhoiksi. Koska jonkun muun random-kuvissa saatan näyttää vähemmän nätiltä ja vanhemmalta:) Mutta en edes osaa käsitellä kuvia, ihan on halpiskameralla napattu ja laitettu sinne se paras. Tottakai valitsen parhaimmat otokset, miksi joku laittaisi varta vasten epäedulliset otokset itsestään?

Vierailija
13/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeus vissiin kun mun kuva on otettu meikittä ja vain kontrastia laitettu vain :)

Vierailija
14/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai valitsen parhaimmat otokset, miksi joku laittaisi varta vasten epäedulliset otokset itsestään?

Mitä pahaa siinä on, että haluaa antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan?

Itse en ole edes vaihtanut profiilikuvaa aikoihin, koska musta ei ole pitkään aikaan otettu yhtäkään nättiä kuvaa vaan olen näyttänyt kaikissa kaamealta :D Mitä mä nyt sellaista nettiin laittaisin??

Vierailija
15/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeus vissiin kun mun kuva on otettu meikittä ja vain kontrastia laitettu vain :)

teit jotain?

Mullakin on kyllä ihan mekittömiä kuvia myös. On toki laitettujakin.

Vierailija
16/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit jotain?

Mielestäni kontrastin laittaminen ei ole oikeastaan mitään muokkaamista...tulee vain selvemmäksi kuva ja värit voimistuu, siinä kaikki.

Vierailija
17/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina ne "ylivalotetut" kuvat, joissa kasvoista ei erotu ku suurinpiirtein silmien pupillit. Niissä on kuvakulmakin aina sellanen, että silmät näyttää suhteettoman isoilta. :D

Vierailija
18/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit jotain?

Mielestäni kontrastin laittaminen ei ole oikeastaan mitään muokkaamista...tulee vain selvemmäksi kuva ja värit voimistuu, siinä kaikki.

värien voimistuminen nyt esimerkiksi voidaan tulkita paranteluksi.

Tätä kysymystähän on nyt paljon käsitelty esim. lehtikuvien suhteen.

Ei se mun mielestä sama ole kuin vetää silmäpussit pois, mutta ei se nyt ole ihan sama kuin jättää luonnontilaankaan...

Nämähän nyt on muutenkin näitä kysymyksiä, kauneusleikkaukset ovat kamalaa falskiutta, mutta meikki ei ole jne.

Että missä menee raja missäkin asiassa :)

Vierailija
19/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista käsitellyistä kuvista yleensä näkee, että niille on jotain tehty. Mutta miksi raivostua tuommosesta? Jos joku haluaa näyttää nätimmältä kuin perusharmaana silmäpusseineen olisi?

Vierailija
20/20 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuvista suurin osa on häivytettyjä/sumuisia/rajattuja/värejä muokattu jne jne ihan koska satun tykkäämään sellaisesta "tekotaiteilusta" !

Oma naama pitää kuitenkin olla tunnistettava, joten se rajana...

Ja ei, en halua laittaa itsestäni kuvaa, jossa näkyy juonteet pahasti, ihon epätasaisuudet jne, koska se on rumaa enkä pidä mistään rumasta.

Sue me.