Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako tämä idioottimaiselta lahjalta?

Vierailija
16.04.2012 |

Ajattelin hankki hyvä ystäväni vauvoille lahjaksi suomalaista desingiä, esim. Harri Koskisen Block valaisimen miniversiona:) Vähän mä mietin että onko se lahja vähän "ylimitoitettu" koska kaks lamppua maksaa yhteensä n. 180 €. Ajattelin että potku ym pukuja ne lapset tulevat saamaan paljon joten mä haluaisin ostaa jotain mille olisi käyttöä myöhemminkin? Miltä tämä teistä kuulostaa? Ja kummeja me ei olla, ainoastaan ostan lahjan iloisen perhetapahtuman vuoksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan osta sitä mikä sinusta parhaalta tuntuu :)

Itse olisin tuollaisesta lahjasta positiivisesti yllättynyt!

Vierailija
2/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen, jos me saisimme vastaavan lahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tyytyväinen ja iloinen ko. lahjoista. Sitä en osaa sanoa, onko ylimitoitettu, riippuu kai omasta maksukyvystäsi ja siitä kuinka hyvästä ystävästä on kyse.

Ehkä ystäväsi käy täällä sitten ihmettelemässä omistuista lahjavalintaa, jos on sitä mieltä:)

Vierailija
4/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko perheen makua sen verran, että valaisimet tulevat heillä käyttöön? Jos heillä on aivan erilainen maku niin ehkä sitten on parempi miettiä muita vaihtoehtoja.

Vierailija
5/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vauvoja oli kaksi...??

Musta tuntuisi aika isolta lahjalta, varsinkin kun ette ole kummeja. Olisin iloinen kyllä, mutta vähän ihmettelisin ja kävisi mielessä myös, että minkä hintaisia lahjoja teille sitten pitää ostaa!

Toki riippuu tuttavapiirin yleisestä tulo- ja lahjontatasosta. Meillä on kaikilla ihan ok-tulot, mutta enintään ostetaan toisillemme jotain reilun 100 euron lahjoja ja nekin silloin porukalla. Että jos kummit ostavat satukirjan ja potkarit ja sinä nuo lamput, niin näyttääkö se vähän kummalta? Jos kummienkin lahjat ovat samaa hintaluokkaa, niin ok.

Vierailija
6/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 miniä on oikein hyvä idea. Ja design ylipäätään.

t. se yhtä isompaa ehdottanut

Vierailija
7/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että valaisimet tulisivat käyttöön, perhe pitää mm. Kartellista ja Aarniosta:) Ja pieniä ajattelin siksi että ne muistuttaisivat kuinka pienestä kaikki alkoi:) En vain keksi muuta desing tuotetta mitä saisi "pienenä" versiona ja mitä perheellä ei jo ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä