onko kukaan kokeillut tuota zovatox laihdutusvalmistetta
kokemuksia? onko yhtä humpuukia kuin muutkin ihmepillerit..
Kommentit (25)
Minä voin sanoa, että uskon ko. tablettiin.. Sillä olen syönyt ihan tavallista ruokaa päivittäin, sen lisäksi on jäänyt herkuttelu putki päälle että olen vedellyt pullaa ja suklaata :D Ja olen nyt 4 päivää syönyt ko. pillereitä ja laihtunut 1kg vaikka olen ollut mikäkin possu :D Tottakai seuraan vielä tillannetta.. Mutta tuon 4 päivän ainaka voin sanoa että tuo pieni muutos johtuu pillereistä sillä liikuntaa en ole harrastunut nyt sillä halusin kokeilla olematta tekemättä mitään ja tulos on tämä.. Eli hyvältä ainakin vaikuttaa.. :)
Minulle tuli kotiin mainos ja tilasin yhden paketin sähköpostitse, jossa en mitenkään maininnut haluavani tilata kyseistä tuotetta jatkossa. Kuitenkin sain tänään 23.5.2012 postitse uuden erän, vaikka en ollut tilannut. Vein paketin postiinn heti avaamatta sitä. Ensimmäinen yllätys oli se, että kyseinen yritys ei ole tehnyt postin kanssa asiakaspalautussopimusta vaan, asiakas saa itse maksaa palautuksen, josta ei jää mitään muuta todistetetta, kuin että olet maksanut postimerkin. Jos haluat palauttaa tuotteen kirjattuna se maksaa noin yhdeksän euroa. Lähetin tänään 23.5.2013 myös heidän email.osoitteeseensa tiedon, että en ole kyseistä tuotetta tilannut ja että olen sen palauttanut. Saa nähdä lähettävätkö he minulle vielä jonkun karhumakirjeen tuotteesta, jonka olen palauttanut. Siihen osaan vastata lähitulevaisuudessa. Katsotaan mitä on odotettavissa tuon yrityksen taholta.......
kokeiltu on, ja pelkkää humpuukia.en ole laihtunut yhtään. läskit tallella.
Pettynyt tarkentaa, että 23.5.2012 palauttamani tuote oli ZOVATOX.
mullkin kesti kuukauden tulla paketti ,saa nähä miten toimii ...uskon ainakin ruokahalu on hävinny vai onko se tää kesä ja uusittyöpaikka. :)