Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä väärin miesystävältäni?

Vierailija
16.04.2012 |

Minulla oli edellisen pitkän suhteeni jälkeen melko paljon lyhyempiä suhteita erilaisiin miehiin. oli varattuja ja vapaita. Toiset lemppasin ja toiset lemppasivat minut.

Nyt uusi miesystäväni skitsoilee siitä, että näitä tapailemiani miehiä on edelleen facebook-kavereissani, ja että juttelen ja olen yhteydessä joidenkin kanssa edelleen. Tämä ei kuulemma tunnu hyvältä ja hän vaati minua ottamaan jotkut pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän miesystäväsi käytöstä todella omistushaluisena ja kontrolloivana - miksi ihmeessä menneisyyden ihmiset eivät voisi olla fb-kavereita? Eihän menneisyys pyyhkiydy pois uuden suhteen myötä.

Jos mies jos tässä vaiheessa skitsoilee niin se tulee pahenemaan ajan kanssa - lisää kontrollia ja epäluuloa, pian joudut jatkuvasti varomaan sitä sanot ja teet.

Ymmärtäisin miesystäväsi käytöksen jos tapailisit jatkuvasti näitä entisiä hoitoja. Mutta fb-kaveruus, haloo! Kuinka epävarma ja mustasukkainen joku voikaan olla.

Vierailija
2/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa, että kumppanilla ei ole facebookissa (tai muuallakaan) vanhoja hoitoja kavereina. Kyllä sellaiset jutut pitää jättää taakseen jos vakavaan suhteeseen rupeaa. En itsekään sellaista mieheltä suvaitsisi enkä missään nimessä itse pidä yhteyttä exiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin entisiä säätöjä ja poikaystäviä fb-kavereina, mutta enpä kyllä ole miehelle sen kummemmin erikseen kertonut, kenen kanssa olen harrastanut seksiä ja ketkä eivät ole ikinä mitään muuta olleetkaan kuin kavereita.

Sama juttu valokuvien kanssa (kun välillä on pohdintaa, saako exien valokuvia säilyttää). Kaikki kuvat on samoissa albumeissa, ja koska mulla ei poikaystävistäkään ole mitään pusipusikuvia, niin ei mun mies erota ketkä on exiä ja ketkä kavereita.

Sama juttu toisinpäin, en minä tiiä kenen kaikkien kanssa mies on ollut, eikä mua oikeestaan kiinnostakaan. Nykyään se on mun kanssa, se riittää mulle :)

Vierailija
4/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan ole maininnut miehelleni että keiden kanssa olen ollut sängyssä facebook kavereistani. ja ne ovat vielä minun kavereita. en kyl ymmärrä, sitä että miksi pitäisi kontrolloida toisen elämää niin ettei se voi entisiin tuttuihinsa pitää yhteyttä.

voi sen exän kanssa olla ystäväkin, jos huomasi vaan että seurustelu ei toiminut. tuntuu että on kovin mustavalkoinen ajatusmailma ihmisillä exiänsä kohtaan..

en minäkään kysele mieheltäni että onko sillä ollut jotain jonkun facekaverinsa kanssa. ei se mulle kuulu.

Vierailija
5/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli edellisen pitkän suhteeni jälkeen melko paljon lyhyempiä suhteita erilaisiin miehiin. oli varattuja ja vapaita. Toiset lemppasin ja toiset lemppasivat minut. Nyt uusi miesystäväni skitsoilee siitä, että näitä tapailemiani miehiä on edelleen facebook-kavereissani, ja että juttelen ja olen yhteydessä joidenkin kanssa edelleen. Tämä ei kuulemma tunnu hyvältä ja hän vaati minua ottamaan jotkut pois.

Jos miehesi ei kestä sitä, että sinä olet elänyt elämääsi ennen häntä, se on miehesi ongelma. Vian hänen. Ja aikuinen ihminen ei kiukuttele rakkaalleen siitä, että hän tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Minä sanoisin rauhallisesti että hei rakas, minun tehtäväni ei ole tehdä sinua onnelliseksi, sen sinä teet itse. Olen kanssasi siksi että haluan olla kanssasi, en ole exien kanssa koska en halua olla heidän kanssaan. Mutta voin olla ystävä entisten kanssa koska he ovat hyviä tyyppejä vaikka siitä ei sen enempää tullutkaan. Jos miehesi itsetunto ei kestä edes tuota, kannattaa jättää homma kesken jo nyt.

Vierailija
6/16 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse tietää ketkä ovat entisiä seksikumppaneitasi. Sen kertominen on turhaa, ja minä ymmärrän myös miehesi tunteita.

Jos jätät tämän tiedon kertomatta, en usko että hänellä on mitään tarvetta puuttua facebookin käyttöösi.

Vierailija
7/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystävältäsi.

Vierailija
8/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa, että kumppanilla ei ole facebookissa (tai muuallakaan) vanhoja hoitoja kavereina. Kyllä sellaiset jutut pitää jättää taakseen jos vakavaan suhteeseen rupeaa. En itsekään sellaista mieheltä suvaitsisi enkä missään nimessä itse pidä yhteyttä exiini.

Vierailija
9/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi se rupee karsimaan sun naispuolisia ystäviä.

Vierailija
10/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä fb:ssä olla? Ne on mennyttä elämää, ei luulisi haittaavan nykyistä elämää.

Vierailija
11/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestit niiden miesten kanssa?

Vierailija
12/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee ja sitten kun oma kaverisi alkaa ketuttaa sua, niin kas kummaa tilaisuus tekee varkaan. On nähty niin monta kertaa.

Vierailija
13/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesystäväsi poistanut kaikki entiset naisystävänsä naamakirjakavereistaan?

Meillä jokaisella on menneisyys, miksi sitä pitäisi yrittää poistaa tai parannella poistamalla kavereita fb:stä? Kyllä itse olen edelleen entisteni kanssa naamakirjakaveri, muutaman kanssa keskustelemmekin melkein viikoittain. Miehelläni ei ole mitään ongelmaa asian kanssa, saa hänkin olla entisten naistensa kanssa yhteydessä, ei ole multa mitään pois.

Vierailija
14/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi vaatia ihmistä leikkaamaan kokonaan elämästään toisia ihmisiä. Oli ne sulle tärkeitä tai ei, sulla on täysi oikeus ITSE valita kaverisi!!

Niin Fb:ssa kuin ihan joka tavalla muutenkin!

Älä anna miehen pompottaa sua, jos se alkaa se ei lopu ikinä.

Vierailija
15/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei pysty sen asian kanssa elämään, että sä haluat entisten hoitojen roikkuvan kaverina, niin se ei pysty.

Sä teet valinnan ihan itse, valitset ne hoitosi, tai tän nykyisen miehen.

Vai ajattelitko muuttaa tän nykyisen mielen?

Vierailija
16/16 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat tosin vanhoja panokavereita, riittävän ymmärtäväisen miehen löytäminen saattaa olla vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä