Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujo mies

Vierailija
16.04.2012 |

Miten kannustaa miestä sängyssä? Hän on kokeilunhaluinen, mutta ujostelee. Sormia ei käytä koska pelkää satuttavansa. Seksiä harrastetaan vain öisin, koska miestä jännittää ajatus spontaanista aamu/päiväseksistä. Esileikki menee aina samalla rutiinilla, minä aktiivisempana osapuolena. Mies ei koskaan koske haaroväliini. Ei uskalla suudella kuin erityisen kiihoittuneessa tilassa. Tähän on syyksi sanonut, että pelkää olevansa huono. Mies on kaikinpuolin muutoin ihana ja kultainen, eli mikään rakastajan hankkiminen tai miehen vaihto ei siis tule kuuloonkaan. Näihin seksiongelmiinkin syynä luulisi olevan se, että edellisessä suhteessa nainen on tuhonnut mieheni seksuaalisen itsetunnon naureskelemalla hänelle julkisesti..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan koske haaroväliini. Ei uskalla suudella kuin erityisen kiihoittuneessa tilassa. Tähän on syyksi sanonut, että pelkää olevansa huono.

ettei häntä voi sanoa hyväksikään, jos ei tee mitään. Kysy häneltä kuinka hyvänä pitäisi sinua, jos ei koske. Ei taida puhe kuitenkaan auttaa itsetuntoon... Käske häntä ja tartu hänen kädestä kiinni. Ohjaa hänen kättä ja sormia vaikka hän vastustaisi älä päästä irti.

Vierailija
2/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ole kärsivällinen. Anna positiivista palautetta seksin jälkeen, ei nyt välttämättä joka kerta tarvitse kehua maasta taivaisiin vaan silleen "ohimennen". Nuo minulle tuli mieleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia toistaitoisia nössyköitä siinä tarkoituksessa, jossa itse kaipaisi hyvää? Kyllä omallekin nautinnolle on joskus aikansa. Saako joku oikeasti kiksit siitä, kun mies on huono?

Vierailija
4/4 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa estot vähenevät