Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa miesongelmassa

Vierailija
16.04.2012 |

Mulla on ollut elämässäni jo jonkin aikaa mies, jota rakastan kovasti, enkä ole ketään muuta kohtaan ikinä näin tuntenut. Mies ei kuitenkaan rakasta minua, eikä ole sitoutunut minuun. Olen nyt tavannut toisen miehen, josta pidän, mutta en samallalailla kuin tästä toisesta miehestä. Tämä kakkosmies taas haluaisi sitoutua minuun, mutta en vain pääse tästä ykkösmiehestä eroon. En voi kuvitella elämääni ilman häntä. Mitä tekisitte, jos olisitte minä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roiku herra ykkösessä. Älä pilaa muiden elämää.

Vierailija
22/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra kolmonen se sitten varmaan olisi, jos tulisi kohdalle... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisiko väärin pitää tätä kakkosmiestä varalla ja jatkaa ykkösen kanssa? En haluaisi periaatteessa kummastakaan luopua. ap taas

Vierailija
24/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota et siis ole vielä tavannut.

Eihän sinulla ole pakkoa pariutua "lopullisesti" juuri nyt? Vai onko?

Vierailija
25/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mystisen salaperainen.

Vierailija
26/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sykolokiasthta

Vierailija
27/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka miltä tuntuisi. En tiedä onko se oikein tai väärin, en vaan voisi tehdä sellaista, joten ottaisin sen toisen.

Vierailija
28/28 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti mitä vaihtoehtoja sinulla on tuossa tilanteessa (ainakin pysyminen nykyisessä suhteessa, ero ja suhde "kakkosmiehen" kanssa, ero ja yksin oleminen jonkin aikaa). Mieti kaikkiin vaihtoehtoihin liittyviä seikkoja perusteellisesti läpi. Sitten unohda koko juttu vähäksi aikaa, esim. nuku yön yli. Sitten ajattele, mikä vaihtoehto tuntuu sisimmässäsi intuitiivisesti oikealta. Se kannattaa valita.

(näillä tiedoilla minusta ei kannattaisi valita kumpaakaan miestä, koska eka mies ei halua sinua etkä sinä halua toista. Miksi et voisi tavata miestä johon rakastut ja joka myös rakastaa sinua?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme