Mikä helvetti saa ihmiset lihoo, laiskuutta
Naisilla syinä on raskauskilot ja kiire lasten kanssa, miehet vetää olutta viimestä päivää. Tekis mieli ravistella hereille, että skarppaa vähän, eikö hävetä. Mielessä ajattelen aina, että mitäpä jos söisit vähän lisää, on näyttänyt onnistuvan tähänkin asti.
Eihän se vaadi ku että syö vähemmän ku kuluttaa, ei luulis olevan vaikeaa. Sitten yhteiskunta maksaa kaikki seuraukset, kuten nivelrikot, diabetes-hoidon ja masennuksen yms. Loose-loose situation..
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti olisi isompi ihme jos ihmiset ei lihoisi. Elimistö on kehittynyt elämään aivan ratkaisevan paljon suuremmassa niukkuudessa ja meillä on käytettävissä lähes rajattomasti erittäin herkullista ruokaa. Tottakai ihmiset lihoo... Ole itse hoikka keski-ikäinen ja vain ääretön turhamaisuus pitää mut hoikkana, nimittäin elämä on jatkuvaa kieltäytymystä päivästä toiseen. Haaveilen siitä miten vanhuksena saan vihdoinkin estotta SYÖDÄ.
sama. Parasta olisi nauttia herkuista ja maata vaan,mutta sata varmasti masentuisin jos olisin läski sohvaperuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nivelrikkoni tuli sormiin ja alkoi, kun painoin 55 kiloa. AP - selitä sen yhteys ylipainoon.
No se on yksi nivelrikon syy ja kohdistuu lähinnä polviin ja lonkkiin. Nivelreuma eri asia
Mulla on nivelrikkoa myös isovarpaassa ja nilkassa, taipumus myös siihen on geneettistä. Ylipaino tietty pahentaa kipuja, mutta rustopuutos tulee jos on tullakseen. -55 kg, N50
M A S E N N U S... syöminen lohduttaa. Lihominen aiheuttaa lisää masennusta, joka aiheuttaa lisää syömisen tarvetta.
Jotkut vanhemmat eivät osaa opettaa lapsilleen tarveellistä ruokavaliota, kun itsekin syövät roskaruokia, nykyään kasvava ongelma. Ja lapsille annetaan herkkuja, jotta olisivat hiljaa.
Kännykällä tai tietsikalla pelataan päivät pitkät ja yölläkin, ei harrasteta liikuntaa.
samaa jankutusta vuodesta toiseen
mikään ei muutu
Ap vinkuu vailla elämää. Mitä jos vaikka opiskelisit ja MENISIT TÖIHIN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nivelrikkoni tuli sormiin ja alkoi, kun painoin 55 kiloa. AP - selitä sen yhteys ylipainoon.
No se on yksi nivelrikon syy ja kohdistuu lähinnä polviin ja lonkkiin. Nivelreuma eri asia
Mulla on nivelrikkoa myös isovarpaassa ja nilkassa, taipumus myös siihen on geneettistä. Ylipaino tietty pahentaa kipuja, mutta rustopuutos tulee jos on tullakseen. -55 kg, N50
Itsellä polvissa ja selässä vikaa, sen takia täytyy vähän katsoa mitä syö.
Ketä v i t t u a muiden kilot kiinnostaa? Ruipelot kuolee ensimmäisinä jos tulee joku kriisi. Viikko pommisuojassa niin ap on vain ikävä muisto, mutta mä voin edelleen hyvin.
Joopa joo. Ei kannattaisi paljon huudella asioista joista ei mitään ymmärrä, asiantuntijatkaan eivät esimerkiksi stressitilanteessa suosittele laihduttamista. Moni asia vaikuttaa lihomiseen ja laihtumiseen, kaikki ylipainoiset eivät ole kuvailusi kaltaisia. Pidä huoli omista asioistasi ja hoidata omat mt-ongelmasi kuntoon, mieluiten ei kuitenkaan meidän veronmaksajien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap vinkuu vailla elämää. Mitä jos vaikka opiskelisit ja MENISIT TÖIHIN?
Mitäs jos menisit punttisalille sen sijaan että vingut täällä, vaikkakin työksesi?
Juu ei tarvii monimutkaista olla. Testoa, protskua ja pitemmälle pääsee stereoideilla jos aika on kortilla. Sitten vaan gymille rynkyttämään niitä punttivekottimia, ja pukkarissa kamaa naamaan. Lisää vekottimien rynkytystä.
Intensiivistä pari vuotta ja peilistä katsoo antiikin-adonis joka on niin tiukka että pomppaa maasta kun superpallo jos kaatuu.
Entäs sitten? GYmität ja vedät kamaa loppuelämäsi ettei superpallo-lookki romahda. Siellä eka verisuonen repeämä odottaa keski-iällä. Ei kannata silloin enää saunasta uimaan mennä. Talvella varsinkaan.
Ap:lle on vain ihmisen paino tärkein atribuutti joka on narsistien tärkein arvio toisessa ihmisessä. Onnellinen voi olla ilman adoniksen ulkonäköäkin. Tuliko uutena asiana?
Käy työstä kun syö niin paljon, että kilot alkaa kertymään. Järjettömät määrät ruokaa ja sitten niitä boakäärme💩.
Hulluutta! Tuli iso elämänmuutos ja söin, istuin. LIHOIN nopeasti. Lihominen on psyykkinen ongelma.
Nyt on painonhallintaohjelma käytössä. Pienemmät, normaalit annokset. Ja pääsee onneksi jo liikkumaan.
Mahalaukku kutistuu, kun lakkaa liian ruuan mätön. Ei tarvitse tervettä mahaa / kudosta silpoa!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 22:10"]
Oletko varma että sinä et sairastu kyseisiin sairauksiin ? Saat ihan vapaasti tulla ravisteleen, ei mua häiritse tai hävetä mun läskit.
[/quote]
no jos sairastun, ni ainakin voin olla tyytyväinen, etten itse aiheuttanut sitä
Moni rikkoo nivelensä liiallisella ja vääränlaisella liikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on polvissa ongelmaa, enkä ole ikinä ollut ylipainoinen. Nämä ongelmat johtuvat ilmeisesti siitä, että olen jossain vaiheessa elämääni ollut vähän siinä rajoilla, että onko anoreksiaa, eli lievästi alipainon puolella ja syönyt todella vähän. Kulumaa, vaikka tämän ikäisellä (40 ja risat) ei vileä pitäisi olla.
Anoreksia - lihavuus, molemmat psyykkisiä ongelmia. Täytyy tehdä töitä itsensä kanssa ja kaivaa syy esille miksi voi itsensä kanssa niin huonosti.
Tiedän. Syömishäiriö ym. lapsuudesta asti. Vakavat traumat.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietenkin kommentoi niihin ketjuihin, joihin haluaa, mutta ansaitseeko tällainen aloitus tosiaan mielestänne jatkoa?
No ei tuo tyhmä ap tajua, vaikka tehtäisiin kuusitoista asiaan liittyvää aloitusta per päivä.
Asia on globaali, ja tätä on nyt puitu ajankohtaisohjelmissa, aamu tv:ssa, lehdissä ja vaikka missä painonpudotusohjelmissa, ASIANTUNTIJOIDEN ja LÄÄKÄRIEN JOHDOLLA, mutta ap keksii pyörän ja alkaa haukkua ylipainoisia, ja tietenkin nimettömänä jollain palstalla. Huomenna tekee taas muutaman aloituksen asiasta. Kertoo oleellisen :D
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainitsemasi vaivat voivat tulla myös hoikille. Tunnen esim. yhden naisen jolla selvisi raskauden aikana että hänellä on 1-tyypin diabetes. On hoikka ja terveydestään huolta pitävä.
Jos saisi valita, olisin mieluummin lihava ja fiksu joka ei huutele yhtä rumasti kuin ap. Kuin että olisin hoikka ja hirveän ulkonäkökeskeinen. Ei se ulkonäkö loppu peleissä niin tärkeää ole.
miten voi olla lihava ja viksu? eihän viksu syö itteeensä sairaaks. jossei ulkonäkö oo tärkeetä niin kuinka tärkeetä se sokeri sitten on ? jatka ittelles valehtelua etkä opi elämästä mitään, toiset eivät ole valmiita kasvamisen haasteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainitsemasi vaivat voivat tulla myös hoikille. Tunnen esim. yhden naisen jolla selvisi raskauden aikana että hänellä on 1-tyypin diabetes. On hoikka ja terveydestään huolta pitävä.
Jos saisi valita, olisin mieluummin lihava ja fiksu joka ei huutele yhtä rumasti kuin ap. Kuin että olisin hoikka ja hirveän ulkonäkökeskeinen. Ei se ulkonäkö loppu peleissä niin tärkeää ole.
miten voi olla lihava ja viksu? eihän viksu syö itteeensä sairaaks. jossei ulkonäkö oo tärkeetä niin kuinka tärkeetä se sokeri sitten on ? jatka ittelles valehtelua etkä opi elämästä mitään, toiset eivät ole valmiita kasvamisen haasteeseen
No et sinä ainakaan mikään viksu, siis fiksu, ole kun jossain palstalla huutelet. Miksi fiksuus häviäisi, heti kun näet lihavan ihmisen. Ihminen joko on tai ei ole sivistynyt. Sinä et sitä ainakaan ole, joten ihan oikein on sanoa, että mieluummin fiksusti käyttäytyvä ja ylipainoinen, kuin tuollainen ameeba.
Ketju aloitettu 18.08.2013. Miksi on nostettu?
Minuun laiskuus vaikuttaa päinvastoin. Olen niin laiska, että en halua pestä hampaitani. Toisaalta olen niin jääräpäinen, etten syö mitään ennen hampaiden pesua. Niinpä paastoan, kunnes tulee niin kova nälkä, että on pakko pestä hampaat.
Suhakza
Mikä pakkomielle nostaa vanhoja keskusteluja aiheesta?