Mikä tatska sulla olisi, jos olisit ottanut sen 15-vuotiaana?
Mulla olis ihan varmasti Neumann isona tatuointina sydämen päällä. Onneksi silloin tatskat ei ollu muodissa....
Kommentit (40)
Onneksi en jostain syystä aietta toteuttanut. Samaa miettinyt minäkin, nämä nyt muodissa olevat värikkäät kuvat kaduttavat montaa vielä myöhemmin. Varsinkin nuorilla tytöillä näkee isoja ja näkyvällä paikalla olevia kuvia paljon.
ei oo tullut vieläkään otettua.. ikää 40v.. siis merihevosta mut muita leimoja kyllä.
Mutta en tietenkään saanut ottaa tatuointia tuon ikäisenä. Vanhempana en sitten enää halunnutkaan, joten tatuointia ei ole, eikä tule.
Olisi, ja onkin. Juurikin 15vuotias taisin olla, kun se tuohon tikattiin.
onneks en ottanut vaikka silloin haaveilen...ei oikein istuis enää ajattelumaailmaan (siis kiinalaisen merkin ihannointi) sen jälkeen kun olin Kiinassa vaihdossa parikymppisenä.
Olisi, ja onkin. Juurikin 15vuotias taisin olla, kun se tuohon tikattiin.
ja ootko kotoisin K:lla alkavasta rannikkokaupungista?
koko yläselän peittävän kotkan tatuoinniksi.
Varmaan joku horoskooppimerkki tai jotain yhtä tylsää.
Olen edelleen hevosihminen, mut silti en huolisi enää. Ainakaan siinä muodossa missä silloin. =)
kuten ei ole vieläkään. En ole koskaan ollut tatuointien perään vaan ovat minusta rumia.
joku todella ääliömäinen bändilogo tai mukasöpö kukkanen ;)
Yritin sellaista pikkuruista jopa itseeni tatskata joskus yläasteella kotikutoisella tatskauslaitteella. Onneksi jälki haihtui vuosien kuluessa.
Onneksi en innostunut ajatuksesta niin paljoa, että olisin sen toteuttanut.
Varmaan olis pieni kukka. Ja sit olis vieläkin näkyvissä ne punaset naarmut perälihoissa, kun isä olis nähnyt sen tatskan ja antanut Koivuniemen herrasta.
Olin niin kissojen perään tuolloin.
Nuottiavain tai jotain muuta musiikkiin liittyvää tai pentagrammi jossa pääelementit.
Nuottiavain löytyy nyt, samoin kuin tuo pentagrammikin. =) (ei en ole saatananpalvoja vaan wicca)
ja ei ole päivääkään kaduttanut. kiinalainenmerkki tuli.
Kelpaisi vieläkin (ikää 45).