Onko Titanic mielestäsi hyvä elokuva?
Kommentit (24)
voi lällyn lälly. Ja sitten piti vielä lopussa itkeä. Mitään kamalamapaa ei ole kuin leffa tämän kaavan mukaan.
ällynlälly mun makuuni.
Kate Winslet on toki hyvä näyttelijä mutta aikoinaan olen leffan katsonut, toista kertaa en haluaisi nähdä mistään hinnasta.:)
voi lällyn lälly. Ja sitten piti vielä lopussa itkeä. Mitään kamalamapaa ei ole kuin leffa tämän kaavan mukaan.
Ainakin tämä Cameronini versio ihan paska vai oliko se Rennyn tunarointia.
kun en ole ko. leffaa katsonut. Niin ja olen 40v. nainen... Outoako?
Mutta mietipä sitä, että se leffakin on osakseen totta ja varsinkin tuo rakkaustarina!
tuo "perustuu tositapahtumiin" pelastaa siis aina leffan kuin leffan:)?
parempi kuin Tuulen viemää
samana päivänä. Siinä on kerroksellisuutta, Titanic on aika yksiulotteinen.
DiCaprio on loistava näyttelijä roolissa kun roolissa, eikä Kate Winsletkään huono ole.
DiCaprio on loistava näyttelijä roolissa kun roolissa, eikä Kate Winsletkään huono ole.
Ketä oikeasti kiinnostaa elokuva, jossa joku kiulu työrmää jäävuoreen yli sata vuotta sitten. Täyttä kuraa mielestäni.
oli, ainakin silloin kun se tuli, nyt en tiedä, ku ei oo tullut vuosiin katottua. Mutta leo oli silloin niiin ihana! (enää ei kyllä yhtään mun makuun!)
Ja mä en edes yleensä tykkää mistään rakkausleffoista.
Ketä oikeasti kiinnostaa elokuva, jossa joku kiulu työrmää jäävuoreen yli sata vuotta sitten. Täyttä kuraa mielestäni.
Tuli juuri Teemalta. Päihittää Hollywoodin sokeriversiot mennen tullen.
Eikä muuten siirappisempaa olekaan... Kukaan ei tappaisi itseään jonkun pari vuorokautta tuntemansa ihmisen takia. Lisäksi se hirvittävä Celine Dionin biisi viimeistään pilaa koko leffan.
Ko. tapahtumasta on tehty monia leffoja ja dokkareita.
Kun tapasin nykyisen mieheni, yksi asia (monen muun joukossa ) nosti hänen osakkeitaan: leffafriikkeinä emme kumpikaan olleet nähneet ko. elokuvaa.
Siis tätä missä on diCaprio ja K.W.
Katoin sen tosi monta kertaa. Video kiersi monilla ja kului ihan puhki parissa vuodessa. Voi niitä teiniaikoja... Osaan vuorosanat ulkoa jne.