Onko tällä palstalla ketään joka tykkäisi omasta äidistään?
Tai jopa ihan rakastaisi ja viihtyisi hänen kanssaan...siis onko muita minun lisäkseni?
Kommentit (34)
Rakastan myös isääni, joka pian 78v.
Nukumme joskus päikkäreitä yhdessä isossa parisängyssä.
Mulla on myös aviomies ja kolme alakouluikäistä lasta, ne toki ei sinne sänkyyn mahdu, vaikka haluaisivatkin ;)
Ihanat lapsuusmuistot ja hän on vielä hyvä mummi lapsillenikin.
Minulle hän on läheinen, hyvä ystävä - ja tietysti äiti. Häneltä saa parhaat kirjavinkit ja ruokaohjeet.
Vaikea kuvitella maailmaa ilman äitiä. Toivottavasti saan pitää hänet vielä pitkään.
Yleensä on kivaa, välillä otetaan yhteen ;-)
Minä 40+ ja äiti 70+
Eikö ole ihmeellistä kuinka paljon täällä tuntuu olevan äitejä joiden suhde omaan äitiin tai sukuun on riitojen takia katkennut! Mitenkähän mahtaa omien lasten kanssa käydä?
Kävi vaan niin että äiti kuoli kun olin vasta 19v ja odotin esikoistani :( Ikävä on edelleen ja usein mietin miten hyvä mummi hän olisi ollut lapsilleni. Meillä oli usein siskonsa lapsetkin hoidossa kun itse olin lapsi.
mun lapsille hän on aivan loistava mummi. Nyt iän myötä on muuttunut ehkä hiukan rasittavaksi, en aina jaksa kuunnella niitä juttuja, mutta on hän hyvin mukava ihminen puutteistaan huolimatta. Ja puutteita meissä on jokaisessa.
Mulla on myös aivan mukava anoppi :)
Rakastan myös isääni, joka pian 78v. Nukumme joskus päikkäreitä yhdessä isossa parisängyssä. Mulla on myös aviomies ja kolme alakouluikäistä lasta, ne toki ei sinne sänkyyn mahdu, vaikka haluaisivatkin ;)
Äitini kuoli viime syksynä taisteltuaan vuoden verran syöpää vastaan. Iso aukko jäi elämääni, rakastan ja olen edelleen kiitollien kaikesta. Äitini oli 60+, minä 25+
Olen aina tullut hyvin toimeen äitini kanssa, mutta nyt, kun oma lapsi syntyi, olen lähentynyt vielä entisestään ja äidistä on tullut minulle todella tärkeä! Oon 26 ja äiti 47. Elämäni olisi todella kolkkoa ilman häntä.
Ihana, rakastan äitiäni ihan hirmuisen paljon! Soitan monta kertaa päivässä äidille ja kerron kaiken :) Isäni on myös ihan huippu isä, parempaa en olisi voinut ikinä saada! Tulikin ikävä heitä!
Tykkään ja rakastan! Vahva ja mahtava ihminen!
äidistä, mutta hän pitää minusta ja lapsistani vain välillä :/
ollaan oltu 50 vuotta yhdessä, ja äiti on 80v.
Mulla on ihana äiti, jota en kyllä vaihtaisi missään nimessä pois.
Äitini kuoli viime syksynä taisteltuaan vuoden verran syöpää vastaan. Iso aukko jäi elämääni, rakastan ja olen edelleen kiitollien kaikesta. Äitini oli 60+, minä 25+
Emme soittele kuin viikottain, mutta 73 v äitini on yksi viisaimmista ihmisistä, jonka tunnen.
Äidin kanssa on ihana tehdä kaikkea, mökkeillä, käydä kahvilla, tai ihan vaan jutella :) Hirveä ajatuskin, että oma äiti olisi niin kamala, ettei rakastaisi tai edes pitäisi ollenkaan...
Soitellaan useamman kerran viikossa ja molemmat tapaavat lapsiani ja minua viikoittain. Anoppi on myös mukava ihminen jota tapaan mielelläni.
Minulla on ihana äiti.