Osaisiko joku selittää mulle mitä tämän treffikumppanin päässä mahtoi liikkua?
Tapasin tässä nettituttavuuden, joka heti alkuhetkistä näytti aivan onnettomalta ja pettyneeltä. Olin valmis sanomaan heipat ja jatkamaan omille teilleni. Ehdotinkin sitä ja ihan hyvällä mielellä. Mies halusi kuitenkin jutella, joten menimme sitten juttelemaan. Ihan uteliaisuudesta kysyin, millä tavalla en vastannut hänen odotuksiaan, mutta mies ei suostunut kertomaan. Muuten hän puhui kauheasti kaikesta mahdollisesta ja jossain vaiheessa tuntui, että hän tarrautui muhun kuin iilimato. Loppuillasta hän oli yhden oluen jälkeen niin herkässä mielentilassa, että melkein itki ja halusi halata, pussailla poskelle yms.
Kaiken lisäksi mies maksatti kaiken mulla, vaikka on varmasti mua parempituloinen.
Eikä hän edes ole mitenkään huonossa asemassa muutenkaan, vaan ihan aikuinen ja menestynyt ihminen.
En tajua ollenkaan, mitä tuo kaikki merkitsi. Mies ei voinut ajatella, että tapaaminen olisi ollut mulle hirveän merkittävä tai että olisin jotenkin tarvinnut hänen vakuuttelujaan siitä, että olen ihana ihminen, vaikkei tuosta vuosisadan rakkaustarinaa syntynytkään.
Mutta ehkä se oli pitkälti sitäkin. Sillä miehellä ei ole niin kovin paljon kokemusta naisista.
Ap.