Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vaatteet?

Vierailija
14.04.2012 |

Ai että minua sieppaa mennä kylään kun eteinen on niin täynnä perheen omia vaatteita, että hyvä jos ohi mahtuu kulkemaan.

Isäntä tai emäntä seisoo eteisessä iloisesti toivottamassa tervetulleeksi ja minä pälyilen mihin takkini saisin laitettua. Ei löydy tilaa ei! Jos koetan sen sulloa johonkin väliin, puolet nauloihin ripustetuista vaatteista tippuu lattialle. Kiva!

Lopulta pitää itse kysyä mihin voin laittaa takin.

Jos meille tulee vieraita, huolehdin aina siitä että naulakossa on tilaa ja henkareita tarpeeksi. Omat vaatteet vaikka tarvittaessa kellariin siksi aikaa.

Miksi se naulakko on AINA täynnä? Odotettu vierailu ja heti alussa tunnelma latistuu, kun ei edes vaatteitaan saa laitettua mihinkään. Pitänee ens kerralla astua peremmälle palttoo päällä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivaamiseen. Ihme ongelmat sulla. Enpä olekoskaan osannut ottaa ongelmaa tuosta. Osaankyllä jättää takkini mihin vaan, esimö tuolille, eteisen pöydälle vai vaikka lattialle.

Vierailija
2/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teen tilaa tuulikaapin naulakkoon vieraille niin ne tunkee eteiseen ja yrittävät laittaa päällysvaatteensa eteisen hengarikaappiin. Usein olen sanonut että siellä ei nyt ole tilaa, laittakaa tuulikaapin naulakkoon mutta laittavat sitten takkinsa eteisen lattialla tai jollekkin tuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä helpottuu.