Lintu75 =0)!
Ensinnäkin KIITOS sinulle, kun jaat kaikki nuo ihanat ideasi meidän kanssamme =0) -sinulla on tosiaan hyvin inspiroivat sivut! Tekee mieleni alkaa panostamaan eri tavalla keittiöön, ja kokkaamaan & leipomaan ;0), ostamaan uusia astioita, kippoja ja kulhoja ;0).
Mutta sellainen kysymys, että miten teit nuo juustotuulihatut? Silmiini ei osunut ohjetta - onko sitä siellä sivuillasi?
Kiittäen vielä =0)
Kommentit (4)
Lintu75: Siis kertakaikkiaan, en voi muutakuin ihailla miten jaksat laittaa noin kauniisti ruuat ja vielä näät vaivan ottaa kuvat ja kirjoittaa ohjeet!!
Ja kotona häärää 4 lasta... Mistä saat voimasi??
Oikeesti, mahtavaa että jaksat, oon käyttäny paljon sun sivuja, sieltä saa hyviä vinkkejä, jos ei itellä joku ruuan valinta aukee... KIITOS!!!!
Viestisi ei olisi voinut tulla sopivampaan saumaan, ellien sivuilla joku juuri sanoi, että lopeta tuon typerän blogisi tarjoaminen, kun ehdotin sitä jollekin ylioppilasleivonnaisten tekemiseen.
Keittössä puuhaaminen on henkireikäni, kun ei tässä liikoja sitä " omaa aikaa" ole=) Parina päivänä on blogissani ollut hiljaista, olen ollut tosi kipeenä, mutta eiköhän siellä huomenissa jo ole jotain uutta taas=)
täällä ihan hämmentyy...
Käynkin laittamassa ohjeen sulle samantien. Olen vasta lokakuussa avannut blogini, laittanut sinne kuvia ihan meidän perheen ruoista ja leipomuksista. Vähän ykstotistahan tuo on iskeä sapuskat aina samoille astioille=) Jos nyt kuitenkin jostain olisi teille iloa, pyrin esittämään ohjeet simppelisti, että ne innostaisi teitä myös kokeilemaan jotain. Ja mikäs sen iloisempaa, kuin jakaa parhaimmiksi todetut ohjeet muillekin, eikä piilotella niitä jossain pöytälaatikossa. Ohjeiden laittaminen voi mulla välillä kestää, sillä mulla on täällä neljä lasta ja kohtuullinen hulina, pieninkin on vasta alle kolmikuinen, joka vaatii seuraa, mutta yritän lisäillä niitä sinne kuitenkin.
Leivonnan iloa=)