Minkä kokoisia lihavia täällä on?
Itse olen 162 cm pitkä ja vaaka näyttää tällä hetkellä 104 kg :(
Vaatekokoni on 48/50 ja rintsikat 95D.
Parikymppisenä ylioppilaana painoin 60 kg, mutta sen jälkeen paino lähti pikkuhiljaa nousemaan.... Viimeisen kolmen vuoden sisällä on tullut 20 kg lisää.... En voi uskoa, että painan todellakin yli 100 kg!
Kommentit (23)
Ei ole tarkoitus loukata, vaikka tämä kuulostaa varmaan korvissanne törkeältä: olen itse nyt 173 cm pitkä ja painan n. 73 kiloa. Olen tällähetkellä ihan hajalla tähän lihomiseeni. Vaatteet eivät mahdu päälle, sellaiset mitä tykkäsin käyttää eivät enää sovi, liian kireät vaatteet hiertävät ihoa, rintsikat ei enää istu, jokapaikasta tursuaa ylimääräistä, seksiä ei tee mieli. Olen masentunut ja itkuinen ja syös suruuni...
Ja nauti olostasi. Tuohan on ihan kamalaa, että murehdit sopimattomia vaatteita ja itket ja syöt!!
Kohta et mahdu mihinkään ja olo vaan pahenee.
Nyt katkaise kierre, osta sopivat ulkoiluvaatteet myös ja lähde liikkumaan luontoon. Tee kaikkesi, jotta saat olosi hyväksi ja kierteen poikki.
Noin se mulla alkoi alamäki 25 vuotta sitten, toki oli muitakin murheita kuten vammainen keskoslapsi mutta jos olisin tuossa vaiheessa pysäyttänyt en olisi nyt näissä 120 kilossa...
siis tarkoitin kysyä kysyjältä 23. Se arvomaailmasta kysellyt.