Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti osti liki 300 € maksavan nukketeatterin.

Vierailija
14.04.2012 |

Noh, onhan niillä pohjapiirroksen mukaan kaksi jätti-isoa lastenleluvarastoa. Tuleepi tarpeeseen, sillä lapsilla on niin paljon leluja ja uusia tulee jatkuvalla syötöllä, että jossakin nekin on säilytettävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli ostanu. Mun mielestä aika kiva lelu, siinä saa käyttää luovuutta ja mielikuvitusta kun sillä leikkii.

Vierailija
2/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se sun pussista oo pois. Kiva blogi, siellä kun käy niin piristyy, kauneus on ravitsevaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja on ihan hyvä määrä, vrt. monen muun lapsiperheen koti jossa on KAIKKI MAHDOLLINEN ja vielä totaalisen sekaisin. Hyvähän se on että lapsilla on paljon erilaista tekemistä eivätkä istu esim. TV:n ääressä kuten av-mammojen muksut sillä aikaa kun äiti surffaa netissä.....................

Vierailija
4/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän alkaa bloggaamaan niin vois kerjätä alennusta kävijämäärän perusteella. ;)

Vierailija
5/11 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin lapsen synttäreille nukketeatterin esiintymään. Se maksoi saman 300 euroa. Tuo blogistin ostama on käytettävissä vielä vaikka lapsenlapsilla, ei huono sijoitus lainkaan. Kuolematon "lelu".

Vierailija
6/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Annen ystävän. Jossain postauksessa kehui ystävänsä uutta nettiputiikkia ja se on just tämä.

Yrittäjä antanut linkkislen a kaverialen ja nyt tulee vielä lisää ilmaista msinosta. Kauppa se on mikä kannattaa.

Ei kannata olla materiaalista kateellinen.

Vierailija
7/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme meteli jostain nukketeatterista. Se nyt ei kuitenkaan ole kalleinta - eikä turhinta - mitä tällä planeetalla on tehty ja nähty.

Vierailija
8/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukketeatterit pitäisi kieltää, koska ne tuhoavat lapsen kehityksen.

Vierailija
9/11 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastineeksi mainostaa kaverinsa nettipuotia. Tommonen olis suht helppo tehdä itsekin, kun osaa puutöitä ja vähä ompelua. En usko että makso siitä 300€.

Vierailija
10/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogisti ei eirkseen sano että mainostaa ilman että saa itse hyvitystä niin silloin AINA saa merkiltä/kaupala rahaa/tavaraa.

Itsellä yritys ja blogistit koko ajan kinuu tavaraa mainintoja/mainoksia vastaan. Joka päivä tulee viestejä blogisteilta.

Vierailija
11/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen osti firma eikä perhe itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi