Höyrypesuri, vitsit että on ihana laite!
Olen tänään höyryttänyt koko terassin: lasit, kiskojen kolot, grillin, kalusteet, lattian, siis kaikki. Linnunkakat, talven moska ja pöly, grillin rasvat, kaikki lähti puhtaaksi. Oikein harmitti kun piti lopettaa ja tulla sisälle laittamaan lapsille ruokaa =)
Onko olemassa joku, joka on kokeillut höyrypesuria, mutta ei tykännyt?
Kommentit (21)
Sulla on siinä 2 laitetta tai osaa?
Katselin, että Hulluille päiville on tulossa myyntiin kaksikin erilaista. Toinen ois Kärcherin, luotettava merkki ainakin. Vähän halvemmalla ja kätevämmän oloinen lattian puhdistukseen oli joku toinen merkki. Kannattaako sellaista edes harkita?
Ai niin ja onko olemassa pintoja, mitä höyryllä EI saa pestä?
kylppärin kaakelien saumoja vaan mietin
Eikö puupinta mene huonoksi höyrykäsittelyssä? Minkä hintainen mahtaa olla hyvä höyrypesuri? Pesitkö suutinta välillä vai siirryitkö vain seuraavaan pesukohteeseen kun edellinen oli puhdas? Oletko ikkunoita pessyt sillä?
se pistemäinen suutin jolla kaikkia koloja pesen, ei tietenkää ime mitään, kuivaan likaveden rätillä. Erikseen on sitten lattiaa varten imurin suuttimen näköinen joka imee myös. En kuitenkaan koe sitä imuominaisuutta kovin tärkeäksi, paitsi tietty laattalattian pesussa muualla kuin märkätiloissa.
Ikkuoita olen pessyt myös. Höyrytän ja sitten kuivaan käsin. Ei tarvita välttämättä pesuainetta lainkaan, mutta jos jotain ainetttä käyttää lisäksi, kaikkein pinnttyneinkin lika lähtee.
ap.
Aika tyyris vekotin, mutta varmasti hintansa arvoinen.
Ostin Kärcherin, tuolla se odotaa paketissa. Ihan innoissani siivoamisesta!
Nro 8, käy kertomassa sit kun oot käyttänyt mitä oot mieltä? :)
Tuun varmasti. Jemmailen tota vähän mieheltäni kun oli aika kallis ostos.
Tähän on tultu - siivoan salaa!
Mä olen käyttänyt 15v jo sellaista. Sängynpatjatkin niin hyvä pestä sillä.
Voi kun olisi joku joka lainaisi! Voisin helposti maksaa vaikka 50€ päivä jossaisin just sängyn ja sohvat sillä otettua..
No en kyllä höyrypesurilla sohvaa tai patjoja ryhtyisi pesemään. Mun mielestä siihen on parempi märkä/kuivaimuri, tekstiilipesuri tai joku painehuuhtelulaite. Niillä voi pestä matotkin. Muuten höyrypesuri on tosi hyvä.
Mitä sellaiset maksaa ja mistä kannattais ostaa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:02"]
Voi kun olisi joku joka lainaisi! Voisin helposti maksaa vaikka 50€ päivä jossaisin just sängyn ja sohvat sillä otettua..
[/quote]Vuokraamosta saa alle 50€ höyrypesurin vuorokaudeksi:)
Sohva painepesurilla puhtaaksi???
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:23"]
Sohva painepesurilla puhtaaksi???
[/quote]
Only in AV :D
Höyrypesurilla on just hyvä puhdistaa sohvat ja sängyt. Vähän kuin desinfioi samalla.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:02"]
[/quote]
Niitä vuokrataan netissä just 50 e/viikonloppu hintaan, googlailepas!
Perusteet? Kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:05"]
Turha kapine
[/quote]
minkä merkkinen se sun laite on? onko useita eri varsiharjoja? kuinka kuumaa höyryä sillä saa? mihin ne liat menee - johonkin säiliöön?
käykö paperinarumatoille?
kiitos, jos vastaat!