Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteläpohjalaisia tuntevat, onko noissa laihialaisjutuissa jotain perää?

Vierailija
14.04.2012 |

Tapasin erään henkilön Laihian suunnalta ja hänen saituutensa oli huvittavaa. Mieleen tuli väistämättä, kuinka laihialaisista on paljon vitsejä. Ehkä niissä onkin jotain todellista taustaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joskus ennenvanhaan siellä suunnalla oli nuukia ihmisiä, mitä olen vanhemmiltani kuullut. Meillä oli sellainen sanonta että laihian kohdalla variksetki lentää selällään kun eivät kestä katsoa sitä nuukuutta :) Mutta mitä olen siitä autolla läpi joskus ajellut, komeita isoja maalaistaloja oli molemmin puolin maantietä. Rikkaathan on yleensä nuukimpia ihmisiä.

Mutta nuukia nyt on joka puolella maapalloa, en usko että nykyajan laihialaiset olisivat jotenkin poikkeavia muista ihmisistä.

Vierailija
2/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä laihialaisen nuoren miehen kanssa (tai no mies oli jotain 26-28 jo, että ei mikään teini enää) ja eipä tuo viitsinyt mulle edes jätskitötteröä tarjota.. että näin :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen heistä on niin pihi, että ei raaski lämmittää 200 neliön taloaan muulla kuin omilla itsetehdyillä puilla, joten pakkasella sitten lämmittää aamusta iltaan ja vähän yölläkin, vaikka rahaa kyllä on. Myöskään valoja ei heillä saa pitää juurikaan päällä, ettei mene sähköä.

Toinen laihialaistuttuni on varsinainen kirpparihullu. Yrittää myydä kaikkea romua järjettömän korkeaan hintaan.

Vierailija
4/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain huvitti mutta vähän säälittikin, kun kyseinen henkilö oli niin itsekäs. Häntä ei haitannut yhtään, että köyhempi ihminen esimerkiksi maksoi hänen ostoksensa. Hänen juttunsakin olivat sellaisia, että tuli tosiaan laihialaisvitsit mieleen.

ap.

Vierailija
5/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä tuo koskeekin vain "alkuasukkaita"

Laihialainen v:sta 2005

Vierailija
6/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tartu!

mutta ehkä tuo koskeekin vain "alkuasukkaita"

Laihialainen v:sta 2005

Vierailija
7/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vanhempani suku on Laihialta ja täytyy sanoa, että kyllä niissä vitseissä on vähän perää. Ainakin itseen on nuukuus tarttunut aika laillakin. Nuukuus ei kyllä tarkoita sitä, että ei panostaisi laatuun, vaan pikemminkin sitä, että ei koko ajan tuhlaa turhaan, josta ei ole niin kovasti iloa. Olen itse yhdistänyt nuukuuteen aika sopivasti ekologisia arvoja myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan