NYT SITTEN IHAN JOKAINEN VASTAA!!, että saadaan miehen kanssa väittely päätökseen!!
Niin mieheni joi kaksi lasillista kaupan simaa, jossa 0,7% alkoholia. Mies on ihan normaalipainoinen ja syönytkin tänään normaalisti. No joi tosiaan pari lasia simaa, ja alko kuulema päässä heittää kauhesti!! Sanoin, että älä esitä, mutta tyyppi vaan kattoo itteesä peilistä ja väittää, että hänellä ihan silmät seisoo päässä. Rupes lauleskeleen kauheesti ja ihmetteli kun nous niin päähän toi sima. Vaikutti ihan keskenkasvuselta kakaralta, joka esittäis olevansa humalassa! Voi luoja!!
Niin nyt on sit kauhee väittely, kun minä sanon, että ei tuommoinen voi mitenkään päähän nousta, ja toinen väittää kivenkovaan vastaan!
Niin, että miten on? Voiko se muka nousta? Ja en ole mikään provo, vaikka tässsätapauksessa ehkä jopa toivoisin olevani..
Kommentit (54)
Vaikka jois kaksi pullollista, niin ei tuntuis! Sano sille, että turpa kii ja loppu se hoilotus!! :)
joskus alkanut päässä heittämään kaupan 0,7 simasta. Oon tosin pienempi. Voisiko kuitenkin niissä hapoissa olla joku, joka saa sen huppelin tunteen?
kun tota juo lapsetkin ilman et menee känniin.
Feikkaa tai sit se on juonut jonkun piilopullon.
:D
itse joskus pystyn juomaan puolikkaan skumppapullon ilman hirvittävää humalatilaa, joskus taas puolilasia skumppaa aiheuttaa ihmeellisen nousuhiprakan.
Tottakai veren promillemäärä ei tuolloin ole kovin korkea, mutta hiprakkatunnetta saattaa aiheuttaa pienikin määrä.
Eli miehesi on oikeassa, sinä väärässä.
siideriä.
Joten kaipa se voi tuntua vaikkei promillerajat tms. paukkuisikaan.
vai onko miehesi joka 30 kiloinen?
Ja juuri sen vuoksi jos ostan kaupasta simaa koko perheen nautittavaksi, katson että siinä ei ole yhtään promillea alkoholia.
Tosin parilla normaali lasillisella tuon vahvuista simaa ei pitäisi tuohon kuntoon mennä.
Jos sima on valmistusvaiheessa / kuljetuksen / varastoinnin tmv. aikana päässyt käymään, niin kyllähän ne promillet siinä nousee, tottakai!
Siinä tapauksessa on onni, että tota simaa nauttinut oli aikuinen mies eikä lapsi!
Kiitos nauruista.
Aika monessa elintarvikkeessa on luonnostaan enemmän alkoholia. Älä vaan syötä sille pullataikinaa tai sekoittaa päänsä silläkin.
se puoli oluttakin, tai melkein sen haistaminen tuntuu kihahtavan päähän, joten oikeastaan pidän tuotakin mahdollisena. Ehkä se on jokin kumma psyykkinen reaktio.
Miehesi ei varmaan ole uskaltanut ottaa simaa raakana ja lantrannut sitä 80-volttisella viru valge vägevillä.
Hyvä niin, sillä kaksi lasia simaa raakana vedettynä olisi voinut olla edessä hautauskeikka.
ei kuulosta paljolta. mutta enpä osaa sanoa, olen absolutisti!
Ja juuri sen vuoksi jos ostan kaupasta simaa koko perheen nautittavaksi, katson että siinä ei ole yhtään promillea alkoholia.
Ei voi nousta päähän tuollainen määrä aikuisella miehellä. Joko miehellä on piilopullo, tai simassa valmistusvirhe (jonka ap voi todeta juomalla saman määrän kuin miehensä).
päähänkihahti !
tosin osuutensa oli sokerillakin, koska olin syömättä ja juomatta, verensokerit varmaan nollassa, kun join sitä
päähän meni ja olo oli karsee hetken, ennen kun sokerit laski
vielä absolutisti, niin mun jalat meni aina ihan veltoksi, kun join simaa. Eli jos ei ole toleranssia paljon, niin toki voi nousta päähän.
Känninen olo voi tulla täysin alkoholittomastakin juomasta, ja jopa kuivin suin. Itsesuggestiolla ja/tai hypnoosilla esimerkiksi.
Minusta jokaisen kannattaa luottaa omiin tuntemuksiinsa ja kokemuksiinsa. On törkeää väittää, ettei toinen tunne sitä mitä hän tuntee.
Sanotko lapsellesikin, ettei sinuun VOI sattua, kun hän on pyllähtänyt pepulleen ja itkee?
Halvat kännit !