Mieheni toi tänään lihapasteijoita ja patongin
Lidlistä, siellä vastapaistettua ja lihapasteijat maksaneet 0,49 e/kpl ja patongin, 0,79 e/kpl. Herkullisia, aivan tuoreita ja juuri uunista tulleita. Mun muissa lähikaupoissa pasteijat maksaa n. 1,10 e/kpl ja patongit vähintään 1,99 e/kpl. Kuulostaa ja maistuu hyvältä, tää Lidl ;) Silti en ehdi itse käymään siellä, koska ei ihan vieressä ole, ostan työpaikan vieressä olevasta kalliista erään ryhmän kaupasta. Ihmettelen vaan näitä hintaeroja.
Kommentit (9)
Jotkut niiden halvat hinnat kyllä pistävät epäilemään...
T: K-KAUPPIAS
mutta ne missä on, niin hinnat halpoja verrattuna näiden kahden suomessa valtansa ottaneiden ketjujen hintoihin..
Siellä Lidleissä missä olen ko. tuoremyyntiin törmännyt, on pullia ja sämpylöitä alk. 0,49e, paitsi karjalanpiirakat vielä halvempiakin, ja lähes kaikki maksaa alle 1e (0.49-0.79e) ja valikoima laaja, kun taas noissa muissa ketjuissa hinta on reilusti yli euron/tuote. Ja Lidlissä ne tosiaan on vastapaistettuja, tuoreita ja herkullisia=D Juustosämpylä oma suosikkini=D
Paistopisteen voicroissantit on aivan taivaallisen hyviä ja hinta muistaakseni jotain 30snt/kpl!!
Olen ostanut paria eri leipää myös ja tosi hyviä, tuoreita ja halpoja olivat. Suosittelen.
Olen ostanut paria eri leipää myös ja tosi hyviä, tuoreita ja halpoja olivat. Suosittelen.
ja monesti tulee ostettua varsinkin noita paistopisteen tuotteita, ihan huippuhyviä ja halpoja (omia suosikkeja on Gouda-sämpylät, karjalanpiirakat ja vaikken makean perään normaalisti ole niin ne jumalaiset pähkinä-nougatcroissantit, NAM!!!!). Käyn toki muissakin kaupoissa ostoksilla, tänään kävin k-supermarketissa ja ostin mm. 2 munariisipasteijaa, maksoi yli 2€!!!!! Aivan käsittämätöntä!!! Yhteensä ostokset maksoivat siellä yli 80€!!! Sillä rahalla sain 2 pussillista tavaraa+ 3 limupulloa... Lidlistä sain viikonloppuna 50eurolla 3pussillista kamaa+6ploa limua.. Ja en edes ostanu mitään halpiskamaa vaan mm. niitä pippuripihvejä, broiskunfileepihvejä jne...
Sä et varmaan koskaan voisi sitten käydä etelämpänä Euroopassa kaupassa, kas kun siellä on hinnat ihan naurettavan alhaisia verrattuna Suomen kiskurihintoihin... Mut joo ne on varmaan kaikki jotenkin kuppasia tuotteita.
Sä et varmaan koskaan voisi sitten käydä etelämpänä Euroopassa kaupassa, kas kun siellä on hinnat ihan naurettavan alhaisia verrattuna Suomen kiskurihintoihin... Mut joo ne on varmaan kaikki jotenkin kuppasia tuotteita.