Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varpaassa haava, mitä teen?

Vierailija
13.04.2012 |

Mulla on siis jo jonkin aikaa ollut isovarpaassa haava. En tiedä kuinka kauan enkä tiedä mistä tullut, mut jotenkin ajattelin sen paranevan itsestään..

Nyt luin netistä, et mikä vois olla syy haavaan, niin sieltä tuli kaikkea diabetes juttua!! Alkoi hirveesti ahdistaan jos mulla onkin diabetes..

Veikkaan että haava on ollu tuossa jo monta viikkoa,se on ehkä puoli senttiä pitkä ja siisti, ei mitään mätää yms..Vähän aristaa kun koskee.. Sen näkönen kuin joku olis veitsellä viiltäny varpaan kärkeen pitkittäisen viillon.

Välillä ajattelen et siitä olis vaan haljennu iho, kun mulla on tosi kuivat jalat/varpaat, mut nyt aloin tosissaan miettiin mikä on!

Miten alan tuota hoitamaan?!?!? APUA? alkoi ahdistaan kamalasti kun tutki nettiä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa varvasta joka päivä kevyellä rasvalla joka imeytyy. Itselläni myös kuivat ja haalkeilevat varpaat joihin muodostuu välillä haavoja. Sitä en itsekään tiedä miksi jalkojen haavat kestää niin kauan parantua, ehkä siksi kun jalat on liikkeessä aika usein niin haava ei ehdi mennä kiinni kunnolla.

Vierailija
2/2 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis jalkaan voi tulla haava ihan muuten vaan, jos iho on tosi kuiva?

rasvaanko perusvoiteella vai bepantenilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä