Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin eroon sitkeästä käsi-ihottumasta!

Vierailija
13.04.2012 |

Vuosia taistelin sormissa olevan ihottuman kanssa, kokeilin ihan kaikkea, rasvoja, kastelun välttämistä, ruokavalioita.

Nyt sitten, aloin ottamaan 2 x pore b+c-vitamiinijuoman, 1 multitabsin, 6 kapselia kalaöljyä ja vielä yhden kalkkichew tabletin jossa myös d-vitamiinia. Neljä yötä ja ihottuma kadonnut! Mulla on ihan terveellinen ruokavalio...

Pakko jakaa tämä täällä, jos joku saisi avun iho-ongelmiinsa.

Mulla oli mielettömän kipeät, haavaiset ja kutiavat sormet, ja tosiaan vuosia taistelin ihon kanssa.

Tiedän ettei tämmöisiä vitamiinimääriä voi kauan syödä, vähentelen toki pian.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt samasta vaivasta jo toista vuotta! Lääkärikäynnit turhia, aina samaa kortisonia, sama kuinka paljon selitän että se ei auta, ohentaa ihon ja haavaumia tulee helpommin. Inhottava vaiva, täytyy kokeilla noita teidän hoitokeinoja :) 

Vierailija
2/33 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa MeineBasea iho-ongelmiin. Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku teistä kokeillut ihottumaan sitä konstia, että ruokasoodaa sekoitetaan perusvoiteeseen ja sillä rasvataan ihottumaista ihoa? (soodaa suunnilleen sellaisessa suhteessa, että 1 tl ruokasoodaa sekoitetaan kymmeneen painallukseen perusvoidetta pumppupullosta)

Tästä oli joskus joku nettiin kirjoittanut, ja monia oli auttanut vaikka kortisonit jne eivät olleet tehonneet.

Itse olen atoopikko mutta iho pysynyt terveenä nyt niin kauan etten ole "päässyt" testaamaan.

Vierailija
4/33 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen rypsiöljy parasta.

Vierailija
5/33 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään ymmärrä miten iho voisi parantua lumelääke-efektillä. Tietysti esimerkiksi kutinan tunne voi vähentyä, mutta ei tulehtunut iho parane pelkän mielen voimalla, varsinkaan jos on jo kokeillut kaikkea...

Vierailija
6/33 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, olen testannut, ei toiminut. Kun luki sen kirjoituksen kommentteja, niin kaikki negatiiviset kommentit oli poistettu, mut positiivisia kommentteja ei ollut ollenkaan. Pelkästään "oiku kiva, aionkin kokeilla tuota" -tyyppisiä kommentteja.

Vierailija
7/33 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei 17:n ohje toiminut ainakaan mun ihottumaan.

Vierailija
8/33 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ihottumasi sormeppäihottumaa jossa nimenomaan sormenpäät kuivuvat iho liuskoittuu, tulee ikäänkuin panssari kuori, iho halkeilee ja tulee kivuliata haavoja?

Vierailija
9/33 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa pellavansiemenöljyn syönti, 4rkl päivässä.

Vierailija
10/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo kauan käsissä ikäänkuin atooppinen ihottuma, nyt olen syönyt viikon ajan Beroccaa ja kädet alkaneet kummallisesti parantua, totesin tänään että jostain mielen sopukoista tuli tieto, että B-vitamini auttaa ihottumaan, Beroccassa ainakin niitä on,

Vierailija
11/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niitä täytyy syödä reilusti. Eron huomaa jo viikon kuluessa. Ja teho perustuu myös niissä tosiaan rasvahappoihin. Eli kaikki kuivakätiset, syökää kalaa, pähkinöitä, öljyjä ja vielä lisäksi kapseleita purkista.

Vierailija
12/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva saada komppaava kommentti :)

Oliiviöljyä (kylmäpuristettua)olenkin ruvennut lisäämään ruokaan, ihan ilman kuumentamista siis ja oikein reilulla kädelä.

Pähkinöitä tulee myös syötyä paljon.ap

Vierailija
13/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet ja löysin kuolleenmeren rasvan ja kädet ovat olleet ihanassa kunnossa koko talven. Nyt viime metreillä on tullut pari haavaumaa, mutta niihin raaskii kortisonia pistää kun ovat niin pieniä.

Vierailija
14/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko ihan kaikkiin rasvoihin, on niitä tullut läträttyä... yölläkin piti herätä rasvaamaan. Mutta hienoa jos joku rasva on sinua auttanut.

Uskon, että kalaöljy, eli rasvahapot paransi mun ihon, sekä b-vitamiini reiluina annoksina.

Vierailija
15/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiekseemaa? Lääkärille hakemaan kunnon tökötit ja muutaman kotihoitoniksit käyttöön, niin helpottaa :)

http://www.potilaanlaakarilehti.fi/tiedeartikkelit/kasiekseema-vaivaa-monia/#.VPWpjOGgR-U

Vierailija
16/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy munkin nostaa tota öljymäärää ja b-vitamiinia

2

Vierailija
17/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seleeniä, ellette ole jo kokeilleet. Ensin kuurina. Myöhemmin yksi tai kaksi tablettia jos ihottumaa tulee uudestaan.

Vierailija
18/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään placebovaikutus. Sormissa oli kipeitä verta tihkuvia haavoja, niin kipeitä että ei mihinkään voinut kovasti koskea, ja sormet aivan kaamean näköiset, rakkulaiset, iho ei todellakaan ollut normaali. Vieläkin iho on hieman hapras pahimmissa paikoissa, mutta ei kaipaa jatkuvaa rasvausta!

Asiantunteva apteekin myyjä osasi arvioida, mistä vitamiineista mahdollisesti puutetta, ja mitkä vaikuttavat ihoon.

Kalaöljyä olen syönyt aina, nyt triplasin annoksen. ap

Vierailija
19/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa pillereissä on surkea imeytyvyys ja jos noista olisi oikeasti apua niin ne ois käytetty jo aikaa sitten enemmänkin, mutta lumevaikutus tutkitusti antaa vaaleanpunaiset lasit.

Toiseksi: elocon + ceridal (vedetön) intervallina on loistava moisiin käsiin, kortisonihan on ravintopilleriä luomumpaa, se on sentäs elimistön oma aine.

Vierailija
20/33 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan jokainen kokeilla, omat merkkini vitamiineissa on ihan halpoja, eli jotain marketin tarjous kalaöljykapseleita joita sai kaksi purkkia tyyliin 5.90 euroa, pirkka monivitamiinia marketista, beroccaa, ja kalkkichewta. Eli en ole mikään mainostaja vitamiinifirmasta, heh heh...

Mitään kalliita rasvoja on mulle aivan turha mainostaa, jos lääkärin määräämät rasvat ei auttaneet, ei ulkoisesti käytettävistä jutuista ole hyötyä.

Rasvahapot on välttämättömiä, ja jos ei syö rasvaista kalaa kolme kertaa viikossa, pitäisi syödä kapseleina.. Jokainen voi googlettaa ja katsoa miksi.

Aion heti alkaa syöttämään lapsille rasvahappoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi