Taas perhesurma :(
Kommentit (138)
että isä oli tappanut heidät? Jos äiti tappaa lapsensa ja itsensä niin kyllä ymmärtää jos mies ei halua elää.
"Kaikki vaihtoehdot ovat periaatteessa aikuisten osalta vielä auki... ja se, kuka on tehnyt mitä ja missä järjestyksessä."
jos on tiedossa, että isällä oli skitsofrenia ja keväisin vaikeaa.
että isä oli tappanut heidät? Jos äiti tappaa lapsensa ja itsensä niin kyllä ymmärtää jos mies ei halua elää.
"Kaikki vaihtoehdot ovat periaatteessa aikuisten osalta vielä auki... ja se, kuka on tehnyt mitä ja missä järjestyksessä."
jos on tiedossa, että isällä oli skitsofrenia ja keväisin vaikeaa.
väkivallasta.
vois tehdä enää täysin viatonta. Miehellä kerran oli vakava mielisairaus ja kaikki asunnossa olleet kolme uhria löytyneet pahoinpideltyinä.
"Miehellä kerran oli vakava mielisairaus ja kaikki asunnossa olleet kolme uhria löytyneet pahoinpideltyinä."
Vahvistunut murhaajaksi, kuristi lapset.[/]
Ei kai se tutkinta vielä valmis ole, vai onko jo varmaa tietoa siitä, kumpi ne lapset kuristi...
voiko joku linkittää to blogin suoraan tänne? ei 24:n kautta.
eipä siellä blogissa ihmeempiä ole...
Kun miehelle tarpeeksi soittaa soittaa suuta ja pihtaa pillua, niin siinä voi lopulta käydä näin.
Naiset voisivat miettiä käytöstään.
Te miesaktivistit ette enää jaksa liikauttaa tunteita. Olette jo täydellisesti pilanneet maineenne moisilla kommenteilla.
tuon papin penkissä on tullut istuttua kerta jos toinenkin, mukava mies.
Voimia kovasti hänelle ja muille omaisille.
Naapurien mukaan perheen äiti oli ollut vetäytyvä ja keskustelua välttävä.
Ja tämäkö on sitten aina se selittävä tekijä? Osa ihmisistä viihtyy itsekseen ja perheensä kanssa oikein mainiosti. Miksi hiljaisia ja ujoja syyllistetään? Kaikki eivät halua olla jatkuvasti "sosiaalisia" ja vatvoa asioita muiden kanssa.
Ja tämäkö on sitten aina se selittävä tekijä? Osa ihmisistä viihtyy itsekseen ja perheensä kanssa oikein mainiosti. Miksi hiljaisia ja ujoja syyllistetään? Kaikki eivät halua olla jatkuvasti "sosiaalisia" ja vatvoa asioita muiden kanssa.
Että silleen.
Koska äidistä oli löytynyt paljon väkivallan merkkejä ja huhujen mukaan miehellä on ollut vakavia mielenterveysongelmia, niin voisi kuvitella että mies on hakannut ennenkin. Tuollaisina aikoina äiti on tuskin ollut kovin sosiaalisella ja puheliaalla päällä.
Kaikki eivät ole niin sosiaalisia. On meilläkin naapureita jotka eivät edes tervehdi, osa taas jää aina vaihtamaan kuulumisia. En todellakaan vedä mitään johtopäätöksiä kenenkään parisuhteesta sen perusteella miten käyttäytyvät minua kohtaan.
Jos tuntee oikeat ihmiset niin yllättävän halvalla voi saada asunnon, onhan tästä vastikään ollut julkisuudessakin juttuja.
Bulevardilla ei ole edullisia kämppiä. Ei vuokra eikä omistus!!
Itse olen käynyt nyt vuoden ns. huoltajuuskiistaa ja mielestäni nykyään ei kyllä äitejä juuri kunnioiteta. Väkivaltaa olen joutunut kestämään sekä fyysistä ja henkistä. Lapsetkin ovat saaneet osansa. Nyt kun lähdin vaatimaan oikeuksia en ole niitä saanut.
Olen aivan normaali äiti ei todellakaan mitään ns. ongelmia. Isä on myös ns normaali työssäkäyvä mies, vaikka mielestäni hän ei ole normaali. Miksi sitten olen kestänyt tälläistä. Olen yrittänyt naismaiseen tapaan yritää perheen eteen kestää ja kestää.Valta mitä minuun on käytetty on aivan hirveää. Nykyään naisia saa tappaa, raiskata ja pahoinpidellä kotona. Kukaan ei auta. Miehiä vain muka sorretaan. Missähän on täällä netissä se naisen huuto. Eniten mielestäni pitävät ääntä ne joilla on jo sitä valtaa. Tämä on hirvittävän yleistä. Minä en yhtään ihmettele vaikka näitä surmia tapahtuu.
Itse olen käynyt nyt vuoden ns. huoltajuuskiistaa ja mielestäni nykyään ei kyllä äitejä juuri kunnioiteta. Väkivaltaa olen joutunut kestämään sekä fyysistä ja henkistä. Lapsetkin ovat saaneet osansa. Nyt kun lähdin vaatimaan oikeuksia en ole niitä saanut.
Olen aivan normaali äiti ei todellakaan mitään ns. ongelmia. Isä on myös ns normaali työssäkäyvä mies, vaikka mielestäni hän ei ole normaali. Miksi sitten olen kestänyt tälläistä. Olen yrittänyt naismaiseen tapaan yritää perheen eteen kestää ja kestää.Valta mitä minuun on käytetty on aivan hirveää. Nykyään naisia saa tappaa, raiskata ja pahoinpidellä kotona. Kukaan ei auta. Miehiä vain muka sorretaan. Missähän on täällä netissä se naisen huuto. Eniten mielestäni pitävät ääntä ne joilla on jo sitä valtaa. Tämä on hirvittävän yleistä. Minä en yhtään ihmettele vaikka näitä surmia tapahtuu.
kaksi psykologia puhuivat väkivaltaisen mieheni puolesta. Minulta tivattiin aina toistamiseen että olenko antanut aihetta sairaalloisiin mustasukkaisuuskohtauksiin esim. "viettämällä tyttöjen iltaa" niin että mies mahdollisesti tunsi olonsa ulkopuoliseksi!!! Noiden työntekijöiden mielestä minulla ei olisi kuulunut olla mitään omaa elämää mutta sitä painotettiin että en saa käytökselläni rajoittaa miehen oikeutta hänen harrastuksiinsa ja vapaa-aikaan että mies ei tunne oloaan tukahdutetuksi. Ihan uskomatonta.
Ilmeisesti aika ruuhkainen on.. Mutta pääsee sen lukemaan jossain välissä.